Witam,
muszę ustawić geometrię i okazało się że tył też należy ustawić i tu pojawił się problem, mianowicie z odkręceniem śruby/nakrętki regulacyjnej
śruba+podkładka+nakrętka koszt ok 100zł
dowiedziałem się również że drążek poprzeczny [jaki?] wahacza nie jest tulejowany, i trzeba kupić cały drążek, w IC koszt ok 800zł,
więc moje pytanie czy TEDGUM produkuje do tego modelu tulejkę, lub jakiś inny producent
zaznaczyłem na czerwono, mam pytanko czy przy ustawianie reguluje się tylko tą jedną śrubą czy tą druga również [zaznaczona na niebiesko]
a może znacie jakieś zamienniki całego drążka, w rozsądnej cenie, i czy lepiej kupić tuleję czy może używany drążek, doradźcie proszę
EDIT [22-05-2011]
czy ktoś mógłby podać średnicę zew. oraz wew. danej tulejki
Tulejka drążka poprzecznego tylnego
Strona 1 z 1
Najtańszy zamiennik takiego wahacza to ok. 100 zł, więc chyba taniej wyniesie kupić cały wahacz niż tulejki i płacić za wprasowywanie.
Michel napisał(a):Najtańszy zamiennik takiego wahacza to ok. 100 zł, więc chyba taniej wyniesie kupić cały wahacz niż tulejki i płacić za wprasowywanie.
mógłbyś podać jakiś link do sklepu w którym jest taki zamiennik,
a czy są zamienniki śrub regulacyjnych?
dzwoniłem do Smirnofa z Carspeed
zamiennik wahacza poprzecznego tył 135zł, a śruba 100zł, czyli komplet na dwa koła 470zł
Kluska
- Od: 1 cze 2008, 19:41
- Posty: 116
- Skąd: Ziemia Sieradzka
- Auto: MZADA 323F BA Z5 1996 1,5
Niestety nie ma zamienników śrub, tylko oryginały.
Wahacze za 100 zł, to ja sprzedaję więc linku na razie Ci nie prześle, bo nie mam ich nigdzie wystawionych.
Wahacze marki SRL, żadna rewelacja, ale cena dobra. W razie jak był byś zainteresowany to pisz.
Wahacze za 100 zł, to ja sprzedaję więc linku na razie Ci nie prześle, bo nie mam ich nigdzie wystawionych.
Wahacze marki SRL, żadna rewelacja, ale cena dobra. W razie jak był byś zainteresowany to pisz.
SLR to marka produktów dla sieci Polcar, kto to produkuje, tego nikt nie wie. W tamtym roku wymieniałem wahacze tylne na tą markę i na razie się trzymają, ale to trochę za krótko aby powiedzieć coś konstruktywnego na ich temat.
Są tu ludzie na forum co udało się wymienić same te tyleje
Witam!
Tuleje te można bez problemu wymienić. U kolegi w aucie wymienialiśmy stare tuleje podgrzewaliśmy aby
je łatwiej zdemontować .A do montażu użyliśmy ściągacza.
Ja do swojej założyłem orginal
A do regulacji służy śruba oznaczona na czerwono.
Ja jutro zobaczę jak będę miał to ci mogę sprzedać śruby orginal do regulacji.
Tuleje te można bez problemu wymienić. U kolegi w aucie wymienialiśmy stare tuleje podgrzewaliśmy aby
je łatwiej zdemontować .A do montażu użyliśmy ściągacza.
Ja do swojej założyłem orginal
A do regulacji służy śruba oznaczona na czerwono.
Ja jutro zobaczę jak będę miał to ci mogę sprzedać śruby orginal do regulacji.
- Od: 24 mar 2011, 01:42
- Posty: 36
- Skąd: Zarzecze/Podkarpacie
- Auto: Obecnie mazda 323f ba 1.8 BP
był słynny Z5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości