Mazda 323f ba proszę mi poradzić w sprawie obniżenia madzi
Strona 1 z 1
Witam posiadam mazdę 323f ba zamierzam ją obniżyć gwintem bo teraz mam niestety cięte sprężyny przerabiał ktoś temat może ? Czy pasuje z innej madzi itp ? Jak to zrobić czy zejdę tyle samo cm co pisze ? Coś było na forum z golfa III ktoś ma jeździ na takim zestawie ? Proszę o informacje z waszej strony, może ktoś jeszcze wie jak mozna zrobić gwint na seryjnym amortyzatorze ? Skrócić skok i założyć coś na podobie tego w załączniku pisać swoje propozycje , mam nadzieje ze ktoś pomoże
- Od: 13 gru 2017, 00:58
- Posty: 4
- Auto: Mazda 323f ba 1.5 z5 1998r
Wow, przyznaję że pierwszy raz widzę patent z takim zestawem do gwintu "zrób to sam" Bez odpowiedniego zaplecza w formie wiedzy i sprzętu raczej bym się w to nie pchał.
Seryjny amor ogarnia obniżenie do -40, więc jeśli robisz coś poniżej, to cięcie i gwintowanie goleni.
Do BA po niewielkich przeróbkach pasuje gwint od BJ, sam taki mam. Pytanie teraz, czy chcesz żeby samochód jechał, czy ma tylko wyglądać?
Seryjny amor ogarnia obniżenie do -40, więc jeśli robisz coś poniżej, to cięcie i gwintowanie goleni.
Do BA po niewielkich przeróbkach pasuje gwint od BJ, sam taki mam. Pytanie teraz, czy chcesz żeby samochód jechał, czy ma tylko wyglądać?
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Byla niedaleko mnie Ba na tych "uniwersalnych" spreznych i beton. Sero amortyzazji auto jakby mialo zaspawane zwoje na sprezynach. Kup sobie obinzajace spreznyny albo gwint z z 323/f BJ Ta technix albo wyłoz 3 klocki i kup od bg/mx i masz markowe i tylko gowne mocowanie przerobic. Ja mam weitec i skrocowane amortyzatory przod o ponad 6 cm i jest nisko , widac na foto nizej . Takze opcje są tylko hajs
Dopisano 13 gru 2017, 10:50:
Aaa co do odboju to bedzie nawet na normlanej obnizjacej kielich siedział bo odboje są do FABRYCZNEJ sprezyny. Ja u siebie uwalilem amor własnie pod spreyzny obnizajace i widac efekt , jedyny minus ,ze trzeba mega ścisnac sprezyne ,zeby to skrecic a moze to nie munis bo fabryczne tez trzeba tak ścisnać , zeby to poskrecac
Dopisano 13 gru 2017, 10:50:
Aaa co do odboju to bedzie nawet na normlanej obnizjacej kielich siedział bo odboje są do FABRYCZNEJ sprezyny. Ja u siebie uwalilem amor własnie pod spreyzny obnizajace i widac efekt , jedyny minus ,ze trzeba mega ścisnac sprezyne ,zeby to skrecic a moze to nie munis bo fabryczne tez trzeba tak ścisnać , zeby to poskrecac
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Zawiesze ... 0-mm/19000
Kup sobie coś takiego i nie cuduj. Porządna renomowana firma, amortyzatory dobrane do sprężyn.
Kup sobie coś takiego i nie cuduj. Porządna renomowana firma, amortyzatory dobrane do sprężyn.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
700-800 i jest gwint D2 z mx3 w ktorym wystarczy poduche dopasowac albo wiercic otowry w kielichu. Ale K.A.W kurde nie widzialem o tym
Dopisano 14 gru 2017, 10:30:
Aaa skracając amory auto nizej Ci siadzie, bo sprezyna jest ścnieta jak fabryczna. Ale to musi Ci sie chciec i zrobic tak aby amorów nie skasowac i dobrze wyliczyc. U mnie jest sprezyna -4cm 2x i po skroceniu przod siadła fajnie. Jak CI sie chce rzeźbic to mozesz robic, a i odboj musialem uciac bo i tak pekł do połowy bo ciagle sciskany. Jak bede dzisiaj grzebał zmierze Ci miejsce ile mam do ziemi np od wahacza i bedzie wiedzial ile u Ciebie jeszcze bedzie nizej czy wyzej Choc watpie jak uwaliles OEm spreyzny.. Jak cos zapraszam na PW na doradztwo co i jak
Dopisano 14 gru 2017, 10:30:
Aaa skracając amory auto nizej Ci siadzie, bo sprezyna jest ścnieta jak fabryczna. Ale to musi Ci sie chciec i zrobic tak aby amorów nie skasowac i dobrze wyliczyc. U mnie jest sprezyna -4cm 2x i po skroceniu przod siadła fajnie. Jak CI sie chce rzeźbic to mozesz robic, a i odboj musialem uciac bo i tak pekł do połowy bo ciagle sciskany. Jak bede dzisiaj grzebał zmierze Ci miejsce ile mam do ziemi np od wahacza i bedzie wiedzial ile u Ciebie jeszcze bedzie nizej czy wyzej Choc watpie jak uwaliles OEm spreyzny.. Jak cos zapraszam na PW na doradztwo co i jak
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości