Sprzęgło w BA – wątek zbiorczy
Za atak odebrałem wybiórcze cytowanie i nadinterpretację moich wypowiedzi – być może spowodowaną złym zrozumieniem moich uwag.
Dla ogólnej korzyści na forum kilka linków na temat sprawdzania sprzęgła:
http://www.hondapl.org/uzywane/used.html
http://www.roverki.pl/article.php?sid=264
http://www.trader.pl/ds_doc.asp?ID=20866285&Category=20864985&First=1&FView=kup-uzywany&OnlyDetails=1
Wnioski pozostawiam czytającym.
Gdyby ktokolwiek przyznał mi racje – prosze o wpis.
Ide do piaskownicy.
Dla ogólnej korzyści na forum kilka linków na temat sprawdzania sprzęgła:
http://www.hondapl.org/uzywane/used.html
http://www.roverki.pl/article.php?sid=264
http://www.trader.pl/ds_doc.asp?ID=20866285&Category=20864985&First=1&FView=kup-uzywany&OnlyDetails=1
Wnioski pozostawiam czytającym.
Gdyby ktokolwiek przyznał mi racje – prosze o wpis.
Ide do piaskownicy.
zertaul napisał(a):magicadm napisał(a):Chciałem pomóc, a odebrano to jak atak.
Jaki atak? Teoria spisku? Napisałem Ci już, że to tylko wymiana zdań. Jeśli tego nie rozumiesz, to do piaskownicy, a nie na poważne forum.
Pokaz palcem, gdzie ktoś Twoje wypowiedzi odebrał, jako atak, bo ja jakoś tego nie widzę...
Nie próbuj na siłę robić kłótni i problemu, bo nie tędy droga. Ani razu nie obraziłem Cię w swoich wypowiedziach i nie mam takiego zamiaru i dopóki nikt nikogo nie obraża to jest ok.
A jeśli to co piszę (lub ktokolwiek inny) jest głupotą to też przynosi korzyść dla forum. Wiesz lepiej – skrytykujesz, ktoś inny Cię poprze i już wiadomo, jak nie należy robić.
Hehe dlatego ja często nie odpisuje, bo nie mam ochoty się kłócić (wymieniać poglądów), każdy ma swoje racje i ciężko jest przekonać kogoś.
To do niczego nie prowadzi.
Dzięki za odpowiedź.
- Od: 30 sie 2004, 13:47
- Posty: 193
- Skąd: Białystok
magicadm napisał(a):Za atak odebrałem wybiórcze cytowanie i nadinterpretację moich wypowiedzi – być może spowodowaną złym zrozumieniem moich uwag.
Dla ogólnej korzyści na forum kilka linków na temat sprawdzania sprzęgła:
http://www.hondapl.org/uzywane/used.html
http://www.roverki.pl/article.php?sid=264
http://www.trader.pl/ds_doc.asp?ID=20866285&Category=20864985&First=1&FView=kup-uzywany&OnlyDetails=1
Wnioski pozostawiam czytającym.
Gdyby ktokolwiek przyznał mi racje – prosze o wpis.
Ide do piaskownicy.
No widzisz, ty odebrałeś za atak, a ja za wyśmiewanie się z mego testu, tak czy owak wiem, że jest [cenzura] i nie musisz tego tak przytaczać na pare stron. Raz udowodniłeś, że "może" i masz racje, ja tam się nie znam. Tak czy owak, to jest moja sprawa, mój samochód, moje pieniądze i się nie wpier... do moich "mądrych testów" w taki sposób.
I dzięki za odpowiedź.
- Od: 30 sie 2004, 13:47
- Posty: 193
- Skąd: Białystok
Za atak odebrałem wybiórcze cytowanie i nadinterpretację moich wypowiedzi
Nadinterpretację? Chcesz ciągnąć wątek dalej, nie ma sprawy.
Sam napisałeś:
Sprzęgło sprawdza sie : pierwszy bieg, jazda z ok 4 tys 9 moze być i 6 tys) obrotów i wciskasz (niepuszczając gazu) hamulec na maxa – jak stanie i zgaśnie – sprzęgło ok.
po czym dajesz linki do stron, gdzie sprzęgło sugerują sprawdzać ruszając z drugiego lub trzeciego biegu.
Zauważ jedno: ja nigdy i nikomu nie sugerowałem, jak sprawdza się sprzęgło, napisałem tylko, że Twoim sposobem się go nie sprawdza, Ty natomiast robisz sobie wycieczki w moim kierunku, bo podważyłem Twoją wspaniałą metodę, a następnie szukasz problemu i sugerujesz usunięcie postów (jak mniemam chodziło o moje posty), które mogą szkodzić.
Przyjrzyj się wypowiedziom i sam oceń, czyje posty mogą zaszkodzić najwięcej. Dopiero po krytyce Twoich metod pokusiłes się o poszukanie czegoś w necie i próbujesz obrócić kota ogonem, zwalając przy okazji winę na kogokolwiek innego.
Do moderatora: myślę, że najlepsze będzie usunięcie tych wszystkich wypowiedzi (łącznie z moimi oczywiście), które właściwie niczego do tematu nie wnoszą.
- Od: 19 gru 2004, 23:41
- Posty: 102
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323F '91 1.6 16V
Kolego cwaniaq zaproponuj prosze w takim razie sposób wymiany uwag na miarę poważnego forum , który z jednej strony przyniesie korzyści dla forum, a drugiej nie spowoduje wrazenia że ktoś zapomina, że to twoja sprawa, twój samochód, twoje pieniądze i że ktos się w niewłaściwy sposób wpier się w nieswoje sprawy.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):Kolego cwaniaq zaproponuj prosze w takim razie sposób wymiany uwag na miarę poważnego forum , który z jednej strony przyniesie korzyści dla forum, a drugiej nie spowoduje wrazenia że ktoś zapomina, że to twoja sprawa, twój samochód, twoje pieniądze i że ktos się w niewłaściwy sposób wpier się w nieswoje sprawy.
Pomóż nam i już nie odpisuj. (;
Ogólnie sprzęgło jest zjechane i to już jest koniec.
Tylko o to mi chodziło.
- Od: 30 sie 2004, 13:47
- Posty: 193
- Skąd: Białystok
Z tej dyskusji ja już wyciągnąłem wnioski:
1. Moj patent na sprawdzanie sprzegła nie jest idealny – nikt w internecie go nie zaleca. Sam go nie wymyśliłem – usłyszałem od innych – niestety mechaników – więc w niego wierzyłem i nadal uważam, że napewno nie zrobi krzywdy silnikowi.– w przeciwieństwie do metody wyjściowej.
2. Na tym forum nie wolno mieszać się w "nieswoje" sprawy – tylko po co w takim razie pisac, skoro nie akceptuje sie faktu że ktoś ma inne zdanie.
3. Zbyt poważnie podchodzę wypowiedzi innych userów, może niepotrzebnie
Przepraszam kolegę zertaula za prywatne wycieczki w jego kierunku – po przemyśleniu sprawy przyznaję, że niepotrzebnie się czepiałem.
Proponuję zawieszenie broni
1. Moj patent na sprawdzanie sprzegła nie jest idealny – nikt w internecie go nie zaleca. Sam go nie wymyśliłem – usłyszałem od innych – niestety mechaników – więc w niego wierzyłem i nadal uważam, że napewno nie zrobi krzywdy silnikowi.– w przeciwieństwie do metody wyjściowej.
2. Na tym forum nie wolno mieszać się w "nieswoje" sprawy – tylko po co w takim razie pisac, skoro nie akceptuje sie faktu że ktoś ma inne zdanie.
3. Zbyt poważnie podchodzę wypowiedzi innych userów, może niepotrzebnie
Przepraszam kolegę zertaula za prywatne wycieczki w jego kierunku – po przemyśleniu sprawy przyznaję, że niepotrzebnie się czepiałem.
Proponuję zawieszenie broni
I żeby mi to było przed przedostatni raz !!!!
A jak się to powtórzy, to obaj pójdziecie do kąta klęczeć na grochu.
A teraz na zgodę podajcie sobie wirtualne dłonie i .
A jak się to powtórzy, to obaj pójdziecie do kąta klęczeć na grochu.
A teraz na zgodę podajcie sobie wirtualne dłonie i .
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
xXx napisał(a):Michał ja się dziwię czego Ty jeszcze szukasz Jarek przedstawił Ci gotową odpowiedź na Twój problem a Ty nadal z uporem maniaka próbujesz wmówić sobie, że to jednak coś innego.
Dlaczego nie szarpie na wstecznym Prawdopodobnie dlatego, że jest to inne przełożenie...
Haha!! Mam Was...przy okazji innej sprawy (przygasania) sprawdzilem dolot (za namową Jaksy -thnx) i co
Patryku, nie zadne tam sprzeglo, czy przelozenia...ale karbowana rura pomiedzy przeplywomierzem a przepustnica poprostu miala przedmuchy.
Wzialem mocna tasme i zakleilem to prowizorycznie na razie i jak reka odjal.
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Obecnie – BMW e91 330XD
Obecnie – Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
– Subaru Legacy IV (moja)
– Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
– Mazda 323F (BA) 2.0 GT
– Mazda MX-3 K8 (moja)
Czasami udaje mi się cos naprawić wirtualnie ...michal_krakoof napisał(a):przy okazji innej sprawy (przygasania) sprawdzilem dolot (za namową Jaksy -thnx) i co
Patryku, nie zadne tam sprzeglo, czy przelozenia...ale karbowana rura pomiedzy przeplywomierzem a przepustnica poprostu miala przedmuchy.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Bo powyzej 2500 rpm jej po prostu nie było
Wiem, że to dziwne, ale...
Wiem, że to dziwne, ale...
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Obecnie – BMW e91 330XD
Obecnie – Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
– Subaru Legacy IV (moja)
– Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
– Mazda 323F (BA) 2.0 GT
– Mazda MX-3 K8 (moja)
Moją mazdunią jeżdżę dopiero od paru dni i nie mogę się przyzwyczaić do sprzęgła, bardzo wysoko "bierze" i nie wiem czy to normalne w mazdach czy są to pierwsze oznaki zużycia (skrzynia chodzi bez zarzutu nic nie haczy nic nie chrupie) martwi mnie to że z tego co słyszałem to o żadnej regulacji nie ma mowy jedynie wchodzi w grę wymiana sprzęgła gdy to odmówi całkiem posłuszeństwa – mam pytanie ile taka imprezka kosztuje (wymiana sprzęgła na nowe) i jakie będą objawy że na wymianę nadszedł już czas Pozdrowienia
- Od: 13 lip 2005, 19:52
- Posty: 24
- Skąd: Kraków, Wiśniowa
- Auto: Mazda 323 C 1.5 16V 1998
Regulacja jest przy pedale, (przynajmniej w BA) było już o tym duużo razy na forum, co do wysokiego "brania" to ten typ tak chyba ma, miałem podobnie, regulacja trochę pomogła ale i tak jest dość wysoko, jeżeli wszystko działa dobrze to po co zawracać sobie tym głowe? Na początku też mnie to zastanawiało ale jeżdże tak już półtora roku i jest ok
- Od: 24 mar 2004, 22:00
- Posty: 254
- Skąd: Nysa
- Auto: Było 323F BA Z5
Jest 3 BL 2.0 LF-VE
Moja BA też tak ma. Na razie jest O.K., ale liczę sie z wymianą , bo przejechałem już 165 000 km. Koszt wymiany całego kompletu sprzęgła w ASO /juz sie interesowałem/ około 1000 zł. Mozesz zmniejszyć koszt. Po pierwsze, przy pierwszych oznakach ślizgania się sprzęgła /np w momencie gwałtownego przspieszania na niskim biegu itp / masz możliwość wymiany samych tarcz , co obnizy koszty o połowę. Po drugie nie musisz korzystać z ASO, tylko z zaufanego solidnego warsztatu.
- Od: 1 maja 2005, 17:06
- Posty: 34
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 323F 1,8 : XII 1997
Mam nadzieje że jeszcze pojeżdżę z tym sprzęgłem bo najgorzej nie jest może to kwestia przyzwyczajenia po przesiadce z innego auta, poprzednie to daewoo nubira w porównaniu z Mazdą miała dość kiepską skrzynie mało precyzyjną i haczącą ale i tak byłem z nubirki zadowolony i złego słowa nie powiem bo spisywała się dzielnie przez 3 lata (tyle nią jeździłem) i nie robiła nie miłych niespodzianek mam nadzieje że mazdą pojeżdżę dłużej (już się do niej bardzo przywiązałem) na razie jeździ sie fantastycznie oby tak dalej... a co do sprzęgła to spróbuje jeszcze tej regulacji przy pedale – może pomoże Pozdrawiam
- Od: 13 lip 2005, 19:52
- Posty: 24
- Skąd: Kraków, Wiśniowa
- Auto: Mazda 323 C 1.5 16V 1998
Beegees napisał(a):mam pytanie ile taka imprezka kosztuje (wymiana sprzęgła na nowe) i jakie będą objawy że na wymianę nadszedł już czas
U mnie sprzęgło się po prostu prześlizgiwało przy ostrym ruszaniu. Skończyłem już z tą zabawą.
Za sprzęgło zapłaciłem 360 zł i za wymiane 180 zł
ale to do 323f BG. Jak będziesz potrzebował sprzęgła to się odezwij, dam ci namiar na kolesia który sprzedaje dosyć tanio.
[url=http://www.wszystkodokuchni.pl]Akcesoria meblowe – zawiasy, prowadnice, tandembox, systemy drzwi przesuwnych, BLUM PEKA SEVROLL SIBU GTV SIRO[/url]
- Od: 30 sie 2004, 13:47
- Posty: 193
- Skąd: Białystok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości