Przeguby wewnetrzne w BA – gdzie kupić, jakie zamienniki i inne problemy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez wampir » 1 sty 2007, 22:00

Witam wszystkich i prosze o pomoc.
W ostatnim czasie padły mi oba wewnetrzne przeguby w mojej madzi.Chciałem je wymienic i po sprawie, ale ............ jak się okazało po wykonaniu telefonu do sklepu miły pan powiedział mi ze do mojej F-ki nie wystepuja same przeguby nawet w katalogach.Okazało sie ze zostaje mi do kupienia cała poloś co w orginale bedzie kosztowało prawie połowe mojej madzi <płacze> Skonsultowałem się z naszym najlepszym mechaniorem czyli Jaksa i przekazał mi informację ze prawdopodobnie takie same przeguby wystepuja w Xsedosie 2.0 V6.Okazuje sie ze do xsedosa sa zamieniki wiec moje pytanie a raczej prośba,Czy ktos moze mi potwierdzic ze przeguby wewnetrzne w Xsedosie i F-ce 2.0 V6 sa takie same? Moze ktos juz to wymieniał i zrobił taka kombinacje.Wielkie dzieki za wszelkie informacje <prosze> .
PS.Wyprzedzajac niektore odpowiedzi wiem ze moge kupic uzywke, ale narazie mysle o nowych.
Ostatnio edytowano 8 cze 2015, 13:14 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 19:42
Posty: 287
Skąd: Ząbki,W-wa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 95"

Postprzez xANDy » 1 sty 2007, 22:55

Są do kupienia – gdybyś podał wymiary, zęby itp. to można szukać. Jeśli Cię to interesuje, to podam Ci namiary (na GG) do osoby, która Ci to może znaleźć, dopasować, wspomóc itp.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez xANDy » 1 sty 2007, 23:09

W Luboniu koło Poznania – jest taki jeden na półce – HDK (nówka sztuka), cena 240zł. O ile pasuje... Chcesz? Może jakąś zniżkę załatwisz...
Nr GG: 1031157 – Pan Rafał
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez wampir » 1 sty 2007, 23:19

xANDy napisał(a):O ile pasuje.

i własnie w tym problem.Jezeli bede miał potwierdzenie ze sa takie same to w Wawie tez sa do kupienia w podobnej cenie.Pikne na gg moze bedzie wiedział.Dzieki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 19:42
Posty: 287
Skąd: Ząbki,W-wa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 95"

Postprzez xANDy » 1 sty 2007, 23:21

wampir trzeba niestey zdjąć, policzyć zęby, sprawdzić wymiary (suwmiarka się kłania) i dopasować. Szukać po wymiarach.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez wampir » 1 sty 2007, 23:30

Wiem,ale narazie nie moge rozebrac wozu bo jest mi niezbedny wiec szukam kogos kto moze potwierdzic ze juz to robił w swojej madzi.Moze ktos sie juz w to bawiłw takim wynalazku jak 2.0 V6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 19:42
Posty: 287
Skąd: Ząbki,W-wa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 95"

Postprzez wampir » 5 sty 2007, 14:17

Widze ze nikt nie miał takiego problemu. :( Moze to dobrze bo swiadczy o bezawaryjnosci mazd, tylko dlaczego moja choruje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 19:42
Posty: 287
Skąd: Ząbki,W-wa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 95"

Postprzez harry » 5 sty 2007, 19:26

Witam
wgrudniu padl mi prawy wew przegub i polos, mieli mi wymienic z Xsedosa i jeden dzien to wytrzymalo a pozniej okazalo sie ze jednak sie roznia i musialem szukac uzywanej polosi.pozdrawiam
Pokochalem ja moja madzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 20:45
Posty: 60 (4/0)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 2.0 GTA. 2006

Postprzez wampir » 6 sty 2007, 18:57

oooooooooo i to jest wazna informacj a, nareszcie jakies konkrety. Wielkie DZIEKI za informacje.Tez poszukam uzywki ciekawe po ile biegaja.Pozdrowionka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 19:42
Posty: 287
Skąd: Ząbki,W-wa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 95"

Postprzez organo » 6 sty 2007, 21:18

dziwne- wydaje sie i raczej malo prawdopodobne aby siadly ci wewnetrzne no ale ja autka nie widzialem ,
a w swojej "karierze" mechanika nigdy jeszcze nie widzialem zeby bez pekniecia osłony przegubu wewntrzego z innych powodow sie skonczyl tagze trzeba by po pierwszekonkretnie sprzwdzic czy to jest wina wewnetrznych przegubow

a wewntrzne o ile nie jest jakos nie typowo nigdy nie maja zadnych zabkow jest to konstrukcja calkowicie inna od przegubu zewnetrzengo do tego prawie zawsze jak padnie wew. to siadaja walki na krzyzaku i powinno dac rade dokupic sam krzyzak tego przegubu wymienialem kiedys w escorcie ten wlasie krzyzaczek koszt to byl jakis 50zl wizualnie bardzo podobny to tego z 323 Z5 (bo tez wyciagalem połos do wymiany osłon przegubow na nowe ) wiec moze by przypasowal od wlasnie innego samochodu tez by warto bylo sprawdzic to informacje czy jest szansa przypasowania krzyzaka od innego auta.

a najszybciej i najtaniej jest wymienic obie polosie uzywki jest tyle tego teraz ze szok prawie wszyscy sprzedawcy daja gwarancje rozruchowa a jak mozwie psucie sie wew. przegubu to zadkosc jezeli ci sie zdarzy drugi raz to na bank cos nie tak jest konstrukcja samochodu po urywane jakis poduchy pod silnikiem lub przesunieta konstrukcja samochodu po jakim bumie :)
pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2006, 11:19
Posty: 359
Skąd: Nasielsk
Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)

Postprzez xANDy » 6 sty 2007, 22:22

Osobiście musiałem wymieniać WEWNĘTRZNY przegub w DiTD. Nie dość, że miał luzy to jeszcze stukał (łożysko na podporze też było zniszczone). Osłona była caluśka i w idealnym stanie, nigdy nie ruszana (oryginał).
PS. a teraz (po ponad pół roku) wymieniłem zewnętrzny przegub z tej samej strony, nie wiem, czy to był tak bardzo niezbędny zabieg, ale przy okazji wyeliminowałem wszystkie ewentualne usterki z tej strony układu jezdnego.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez wampir » 7 sty 2007, 12:54

xANDy napisał(a):Nie dość, że miał luzy to jeszcze stukał

U mnie jest to samo.Jak rozebralem to sie okazało ze krzyzak a raczej rolki na nim dziwnym trafem stanely i w kielichu wytarły sobie w jednym miejscu rowki i przez to jest takie stukanie i drzenie samochodu przy mocniejszym dodawaniu gazu.Osłony sa całe i łozysko na podporze tez.Wszystko to dziwne, ale jak samochod kiedys miał bum to raczej powinno to wczesniej pasc niz po 1,5 roku i zrobieniu 40.000 km,ale wszystko jest mozliwe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 19:42
Posty: 287
Skąd: Ząbki,W-wa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 95"

Postprzez MANIX » 10 sty 2007, 02:44

xANDy napisał(a):wampir trzeba niestey zdjąć, policzyć zęby, sprawdzić wymiary (suwmiarka się kłania) i dopasować. Szukać po wymiarach.


XandY mnie zaskakuje czyżby po pracy ksiądz siędział i dłubał w kanale w garażu?
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 19:18
Posty: 125
Skąd: Wolsztyn
Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX

Postprzez xANDy » 10 sty 2007, 11:12

MANIX napisał(a):XandY mnie zaskakuje czyżby po pracy ksiądz siędział i dłubał w kanale w garażu?
Czy to jest zabronione osobom duchownym??
Pomagają mi tutaj młodzi mechanicy, którzy uczą się samochodów – starają się sami rozgryzać różne problemy a ja z nimi współpracuję. Jak chcesz zobaczyć "zakres" możliwości grzebania w kapłańskim autku, to popatrz po forum, a zobaczysz gdzie zdążyłem już zaglądnąć pod maskę (i o wiele głebiej niż tylko tam)... Czyszczenie całego dolotu, ostatnio – czyszczenie IC (teraz bym Cię odstawił 80-150 :D ), a wczoraj pokrywanie "barankiem" wewnętrznej strony drzwi (w ramach testów wygłuszania)...

Poza tym "xANDy" a nie odwrotnie – prosze poprawić!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Waluś » 10 sty 2007, 22:52

A wkońcu zakończyłem boje z przegubami :D:D nie ma to jak cisza w aucie hehe wszystko hula jak ta lala. Waluś znowu wniebowzięty :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez wampir » 11 sty 2007, 11:10

Waluś napisał(a):A wkońcu zakończyłem boje z przegubami

a ja nadal walcze w serwisie 1000 zł za szt., a uzywka 700 zł i 500 zł, narazie nie miałem czasu sprawdzic jak temat od Xsedosa, ale niedługo to sprawdze ( przynajmniej mam taka nadzieje)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 19:42
Posty: 287
Skąd: Ząbki,W-wa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 95"

Postprzez xANDy » 11 sty 2007, 11:18

Ej! wampir – po co Ci tak drogie używki, skoro nówka z półki jest za pół ceny?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez wampir » 11 sty 2007, 19:34

xANDy napisał(a):Ej! wampir – po co Ci tak drogie używki, skoro nówka z półki jest za pół ceny?

jezeli bed pasowac z Xseda to tak ale jezeli nie to nadal zostaje uzywka albo serwis,narazie smigam bo nie mam kiedy sie za to zabrac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 19:42
Posty: 287
Skąd: Ząbki,W-wa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 95"

Postprzez xANDy » 11 sty 2007, 23:27

Możesz po prostu kupić z zastrzeżeniem, że musi pasować – i wtedy nie ma problemu z ew. zwrotem.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez wampir » 12 sty 2007, 20:50

xANDy napisał(a):Możesz po prostu kupić z zastrzeżeniem

tak tez zrobie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2005, 19:42
Posty: 287
Skąd: Ząbki,W-wa
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 95"

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323