Problem ze "sprzężeniem zwrotnym"
Strona 1 z 1
Sprawdź nawet zwykłym miernikiem czy sondy lambda żyją.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wyszukiwarka kolejny raz nie działa?
Musze chyba pogadać z Zarządem aby ją naprawili
Popatrz chociażby tutaj: viewtopic.php?f=455&t=177837&p=2980567#p2980567 czy też tutaj: viewtopic.php?f=454&t=4623&p=2817199#p2817199
Musze chyba pogadać z Zarządem aby ją naprawili
Popatrz chociażby tutaj: viewtopic.php?f=455&t=177837&p=2980567#p2980567 czy też tutaj: viewtopic.php?f=454&t=4623&p=2817199#p2817199
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
To na 2 przewodach powinieneś mieć grzałke na której pasuje sprawdzić opór czy się nie zjarała a sygnał 0-1 V będziesz miał na ostatnim kablu bo sonda lambda generuje sygnał w swoim wnętrzu w zależności od zawartości tlenu w spalinach poszukaj rozpiski pinów albo kolorów i sprawdź jeszcze raz
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Czyli jak mam dwa białe i czarny to na białych jest grzałka a na czarnym napięcie 0-1V ? Jak tak to jedna końcówkę miernika dać do czarnego a druga do masy ? I jaka wartość tej gałki ma być to zaraz pójdę sprawdzić ?
Dopisano 19 maja 2016, 19:05:
Przednia 12om tyl 14.5. Napięcie na przedniej stoi na 0.2v a jak schodzi z obrotów to dochodzi do 0,8v
Dopisano 19 maja 2016, 19:05:
Przednia 12om tyl 14.5. Napięcie na przedniej stoi na 0.2v a jak schodzi z obrotów to dochodzi do 0,8v
- Od: 30 sie 2015, 12:24
- Posty: 44
- Skąd: okolice rzeszowa
- Auto: Mazda 323f 2.0 V6
1995r.
Pomiędzy białymi kablami powinieneś mieć zasilanie grzałki czyli 12V (oczywiście po włączeniu zapłonu!).
Pomiędzy masą a czarnym kablem masz sygnał wyjściowy z sondy w zakresie 0-1V
Wartość napięcia z sondy nie jest stała – ona się waha podczas pracy silnika.
Optymalnie powinno się zmieniać między 0 a 1V (ew. między 0.2 a 0.8V) 8 razu w czasie 10 sekund (silnik nagrzany i pracujący na biegu jałowym).
Pomiędzy masą a czarnym kablem masz sygnał wyjściowy z sondy w zakresie 0-1V
Wartość napięcia z sondy nie jest stała – ona się waha podczas pracy silnika.
Optymalnie powinno się zmieniać między 0 a 1V (ew. między 0.2 a 0.8V) 8 razu w czasie 10 sekund (silnik nagrzany i pracujący na biegu jałowym).
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Na obu sondach masz tak samo?
Dyskusje o tym wydzieliłem do osobnego wątku aby nie zaśmiecać samej "diagnostyki".
Dyskusje o tym wydzieliłem do osobnego wątku aby nie zaśmiecać samej "diagnostyki".
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Miałem na myśli pomiary napięcia na wyjściu sondy.
Zresztą te różnice w rezystancjach grzałek nie mają znaczenia bo są zbliżone do siebie.
Tak swoją drogą to od czego zaczął się ten problem?
Zresztą te różnice w rezystancjach grzałek nie mają znaczenia bo są zbliżone do siebie.
Tak swoją drogą to od czego zaczął się ten problem?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Przed remontem paliła w uj oleju i ta sondę z przodu tak zalała ze samochód wcale nie chciał jechać to kupiłem teoretycznie dobre sondy z kf i jak składałem silnik to założyłem te kupione, ale teraz się zastanawiam czy nie założyć spowrotem swoich bo jak wyvzyscilem tą zalana to normalnie jeździła do póki jej olej nie zalał. Tak waliło tak olejem ze aż w wydechu był aha i teraz też nie czuć tego przyspieszenia jak się vrisy otwierają, a otwierają się na pewno bo sprawdzałem
- Od: 30 sie 2015, 12:24
- Posty: 44
- Skąd: okolice rzeszowa
- Auto: Mazda 323f 2.0 V6
1995r.
Sprawdź działanie obu sond bo nadal nic o tym nie wiemy.
Z używanymi sondami różnie bywa ale po iluś tam km po prostu trzeba je wymienić więc zakładać stare sondy raczej mija sie z celem.
Chociaż z zamiennikami też nie jest różowo – jedną miałem taką, ze od początku nie dawała sygnału (Denso) a inna (Bosal) umarła po miesiącu pracy
Dlatego lepiej zainwestować w polecane NTK/NGK
A jak silnik bierze olej to niestety trzeba go zreanimować (pierścienie + uszczelniacze) bo w tym miejscu nie znajdziemy innych półśrodków aby coś zrobić "na razie"
Z używanymi sondami różnie bywa ale po iluś tam km po prostu trzeba je wymienić więc zakładać stare sondy raczej mija sie z celem.
Chociaż z zamiennikami też nie jest różowo – jedną miałem taką, ze od początku nie dawała sygnału (Denso) a inna (Bosal) umarła po miesiącu pracy
Dlatego lepiej zainwestować w polecane NTK/NGK
A jak silnik bierze olej to niestety trzeba go zreanimować (pierścienie + uszczelniacze) bo w tym miejscu nie znajdziemy innych półśrodków aby coś zrobić "na razie"
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość