Mazda nie ma siły dobrze przyspieszac i dobrze ,,rozbujać"170km/h i koniec!!

Postprzez Hazu » 6 kwi 2008, 00:34

to za nim powinien być przepływomierz a później mixer i przepustnica.

mixer moze być też przed przepływomierzem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez konrad278 » 6 kwi 2008, 00:36

Ale konkretnie chodzi ci o odłączenie jakiegoś kabelka czy węza??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez Hazu » 6 kwi 2008, 00:38

Hazu napisał(a):Lepiej będzie jak napiszesz jaka masz instalację lpg, kiedy założoną,
a jak nie wiesz tego, to wrzuc foto silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez konrad278 » 6 kwi 2008, 00:42

Instalacja założona była we wrzesniu 2007r a instalacja jest II generacji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez Hazu » 6 kwi 2008, 00:51

no więc w takim razie:
mixer to jest ten element w dolocie do którego podłączony jest przewód gazowy od parownika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez konrad278 » 6 kwi 2008, 12:46

Witam wyjełem ten mixer i nic nie dało;(dziś jadę na komputer


Czy przyczyną może być filtr paliwa??Co myslicie o srodku do przeczyszczania wtryskiwaczy??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez konrad278 » 6 kwi 2008, 19:50

Czy nikt nie ma żadnego pomysłu na mój problem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez Hazu » 6 kwi 2008, 20:03

Przyczyn tego problemu może być wiele
-zapchany filtr powietrza
-zapchany katalizator
-słaby zapłon
-przestawiony zapłon
-upadłe sondy lambda
-zwalony czujnik temperatury
-padajaca pompa paliwa
-rypnięty przepływomierz
-blokujace hamulce
-zapieczone wtryskiwacze
-wypalone gniazda zaworowe
-brak kompresji

pominołem pewnie jescze pare usterek objawiajacych się jako "nidostateczna moc silnika"
nikt nie da Ci odpowiedzi zdalnie jak nie zbada silnika

Na stronie klubowej masz podane jak odczytac kody błędów
Zrób to na początek i podaj co Ci wyskoczyło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Blastar » 6 kwi 2008, 23:10

Hazu a czy przy przestawionym zapłonie nie będzie słychać spalania stukowego? bo jeśli by było coś z zapłonem to może sam pokręcić aparatem i ustawić w takie pozycji kiedy silnik najlepiej pracuje chociaż mam wrażenie że konrad278 moze mieć problem z takim czymś jeśli nawet się zastanawia nad tym gdzie się znajduje przepływomierz i konrad278 jak tam u Cienie z odcięciem obrotów? jest na właściwym miejscu czy może za wcześnie? pytam ponieważ ja miałem taki przypadek że auto za wcześnie odcinało obroty było słabsze i jechało max 140 a przyczyną tego był przestawiony rozrząd o 2 ząbki na pasku a powstało to na skutek odpalania auta na popych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2005, 21:30
Posty: 81
Skąd: Opole
Auto: 323F BA 1,5i '94 16V 4/DOHC

Postprzez konrad278 » 7 kwi 2008, 07:37

Blaster aż taki murzyn nie jestem po prostu jeszcze nie miałem autka z gazem i jeszcze tam jest ładnie na kombinowane z tym gazem ze masakra i stąd moje dziwne pytania.A co do zapłonu to spróbuje go przestawić chociaż autko chodzi równo i na obroty sie wkreca choć przyznam niby równo ale jakoś wolno dokreci ale cięzko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez Blastar » 7 kwi 2008, 12:12

konrad278 tylko nie "Blaster" :P i chodzić równo to chyba będzie nawet jak jest trochę przestawiony tylko nie wiem czy to że jesli sam zapłon jest za wcześnie albo za późno ustawiony będzie miało taki wpływ na moc i takie objawy jakie opisałeś. Ja osobiście bym stawiał na to co napisał Hazu z tym dolotem że jest zwężony i przez to może być słabszy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2005, 21:30
Posty: 81
Skąd: Opole
Auto: 323F BA 1,5i '94 16V 4/DOHC

Postprzez konrad278 » 7 kwi 2008, 18:48

Ale ja zciągłem ten mixer i połączyłem rure tak jak sie nalezy tylko zastanawia mnie fakt ze normalnie z tej grubej rury wychodzi (z lewej str) węższa i ja jej nie mam ale wątpie aby to aż tak zmieniło osiągi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323