to za nim powinien być przepływomierz a później mixer i przepustnica.
mixer moze być też przed przepływomierzem
Mazda nie ma siły dobrze przyspieszac i dobrze ,,rozbujać"170km/h i koniec!!
1, 2
Ale konkretnie chodzi ci o odłączenie jakiegoś kabelka czy węza??
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Instalacja założona była we wrzesniu 2007r a instalacja jest II generacji
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Czy nikt nie ma żadnego pomysłu na mój problem
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Przyczyn tego problemu może być wiele
-zapchany filtr powietrza
-zapchany katalizator
-słaby zapłon
-przestawiony zapłon
-upadłe sondy lambda
-zwalony czujnik temperatury
-padajaca pompa paliwa
-rypnięty przepływomierz
-blokujace hamulce
-zapieczone wtryskiwacze
-wypalone gniazda zaworowe
-brak kompresji
pominołem pewnie jescze pare usterek objawiajacych się jako "nidostateczna moc silnika"
nikt nie da Ci odpowiedzi zdalnie jak nie zbada silnika
Na stronie klubowej masz podane jak odczytac kody błędów
Zrób to na początek i podaj co Ci wyskoczyło.
-zapchany filtr powietrza
-zapchany katalizator
-słaby zapłon
-przestawiony zapłon
-upadłe sondy lambda
-zwalony czujnik temperatury
-padajaca pompa paliwa
-rypnięty przepływomierz
-blokujace hamulce
-zapieczone wtryskiwacze
-wypalone gniazda zaworowe
-brak kompresji
pominołem pewnie jescze pare usterek objawiajacych się jako "nidostateczna moc silnika"
nikt nie da Ci odpowiedzi zdalnie jak nie zbada silnika
Na stronie klubowej masz podane jak odczytac kody błędów
Zrób to na początek i podaj co Ci wyskoczyło.
Hazu a czy przy przestawionym zapłonie nie będzie słychać spalania stukowego? bo jeśli by było coś z zapłonem to może sam pokręcić aparatem i ustawić w takie pozycji kiedy silnik najlepiej pracuje chociaż mam wrażenie że konrad278 moze mieć problem z takim czymś jeśli nawet się zastanawia nad tym gdzie się znajduje przepływomierz i konrad278 jak tam u Cienie z odcięciem obrotów? jest na właściwym miejscu czy może za wcześnie? pytam ponieważ ja miałem taki przypadek że auto za wcześnie odcinało obroty było słabsze i jechało max 140 a przyczyną tego był przestawiony rozrząd o 2 ząbki na pasku a powstało to na skutek odpalania auta na popych.
- Od: 12 mar 2005, 21:30
- Posty: 81
- Skąd: Opole
- Auto: 323F BA 1,5i '94 16V 4/DOHC
Blaster aż taki murzyn nie jestem po prostu jeszcze nie miałem autka z gazem i jeszcze tam jest ładnie na kombinowane z tym gazem ze masakra i stąd moje dziwne pytania.A co do zapłonu to spróbuje go przestawić chociaż autko chodzi równo i na obroty sie wkreca choć przyznam niby równo ale jakoś wolno dokreci ale cięzko
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
konrad278 tylko nie "Blaster" i chodzić równo to chyba będzie nawet jak jest trochę przestawiony tylko nie wiem czy to że jesli sam zapłon jest za wcześnie albo za późno ustawiony będzie miało taki wpływ na moc i takie objawy jakie opisałeś. Ja osobiście bym stawiał na to co napisał Hazu z tym dolotem że jest zwężony i przez to może być słabszy.
- Od: 12 mar 2005, 21:30
- Posty: 81
- Skąd: Opole
- Auto: 323F BA 1,5i '94 16V 4/DOHC
Ale ja zciągłem ten mixer i połączyłem rure tak jak sie nalezy tylko zastanawia mnie fakt ze normalnie z tej grubej rury wychodzi (z lewej str) węższa i ja jej nie mam ale wątpie aby to aż tak zmieniło osiągi
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość