Czege napisał(a):a powinna, bo czujnik złapał już
a tam masz czujniki pod zderzakiem??
Mam. 3 sztuki są. Po środku przy atrapie i po jednym na narożnik. Złapał ten po środku, bo od uderzenia aż wzmocnienie przednie pogięte...
www.mazdaspeed.pl
Czege napisał(a):a powinna, bo czujnik złapał już
a tam masz czujniki pod zderzakiem??
Czege napisał(a):Tak przy okazji: ile bierze się średnio w warsztatach za remont V-ki Mazdowej??
Briareos napisał(a):Klasycznie to powinien być jeszcze jeden czujnik – przeciążenia, zabudowany w samym module sterującym. Dopiero sygnał z co najmniej 2 czujników wyzwala poduszki (które i ew. z jaką siłą to zależy już od możliwości danego systemu).
Jeśli nawet uderzenie zniszczyło przód auta w pobliżu czujnika, to może po prostu było za słabe, albo nie wystarczająco centralne (nie ma sensu wywalać przednich poduch przy uderzeniach pod większym kątem bo i tak nie polecisz na nie).
ROMAN-R87 napisał(a):klucz bodaj ze 12-o katny 10-ka, jak dobrze pamietam
bart23orp napisał(a):jednak pozostał lęk
zieba1982 napisał(a):<jupi> już po remoncie,(uszczelniacze i pierścienie),na razie 400 km w trasie jazdą do 100km i 4 odpalenia z rana i zero dymu i ubytku oleju,na razie super,Zapieczone były pierścienie olejowe. polecam gościa z pierścieniami NPR tanio
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość