w którym miejscu znajduje się filtr paliwa?
Strona 1 z 1
Witam jak w temacie w którym miejscu znajduje się filtr paliwa w MX-ie?? bo nie mogłem znaleźć:/ Proszę nie wyrzucać tego tematu gdyż jest kilka podobnych wątków na forum ale nigdzie nie ma odpowiedzi.
"W życiu ufaj tylko sobie..."
Moja Madzia:)
Moja Madzia:)
- Od: 5 sie 2008, 20:11
- Posty: 17
- Skąd: Kutno
- Auto: Była MX-3 92'1.8 V6 potem 323F 97' 1.5 16V obecnie 323F 97' 1.5 16V+ Lpg
Drykan napisał(a):ok dzięki jutro się pomęczę
oj napewno – bardzo ciężko się do niego dostać i czeka cię troszku demontowania...
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
pilnie potrzebuje odpowiedzi.
zamówiłem na ebayu filtr paliwa MAHLE do mx3 93rok
filtr powinien być aluminiowy, z nadrukowaną nalepką i w opakowaniu drukowanym,
a przyszedł mi metalowy, w białym pudełku i nadrukowane ma tylko KL302 by MAHLE Group bez kodu i bez niczego, czy podróbę mi przysłał czy jakiś OEM to jest?
sprawdziłem na stronce i ten KL302 do mazdy 94+ jest a nie 93, filter jest dużo większy i nie mieści się w obejmę a paliwo z baku dochodzi do zagiętej rurki i na wtryski z prostej wychodzi a w orginalnym odwrotnie było, mimo że pisze IN to się boję, że odwrotnie podłączyłem, pamięta ktoś jaki obieg paliwa jest? Czy mogli się pomylić w oznaczeniu podłączenia?
Na wolnych obraotach chodzi jak diesel, w mocy różnicy jakiejś nie zauważyłem, ale wolne obroty o 150 gdzieś spadły. Co zauważyłem jeszcze dziwnego to, że po zgaszeniu silnika paliwo ścieka do baku (słuchać takie bulgotanie) jakby podciśnienia nie było, czy to oznaka że odwrotnie podłączony, jakoś to można sprawdzić?
Najważniejsze:
Czy można jeździć na tym filtrze z mazdy po lifcie, różni się wielkością i kierunkiem przepływu czy czymś jeszcze? Proszę o konkretną i szybką odpowiedz, nie chcę żeby silnikowi coś się stało.
zamówiłem na ebayu filtr paliwa MAHLE do mx3 93rok
filtr powinien być aluminiowy, z nadrukowaną nalepką i w opakowaniu drukowanym,
a przyszedł mi metalowy, w białym pudełku i nadrukowane ma tylko KL302 by MAHLE Group bez kodu i bez niczego, czy podróbę mi przysłał czy jakiś OEM to jest?
sprawdziłem na stronce i ten KL302 do mazdy 94+ jest a nie 93, filter jest dużo większy i nie mieści się w obejmę a paliwo z baku dochodzi do zagiętej rurki i na wtryski z prostej wychodzi a w orginalnym odwrotnie było, mimo że pisze IN to się boję, że odwrotnie podłączyłem, pamięta ktoś jaki obieg paliwa jest? Czy mogli się pomylić w oznaczeniu podłączenia?
Na wolnych obraotach chodzi jak diesel, w mocy różnicy jakiejś nie zauważyłem, ale wolne obroty o 150 gdzieś spadły. Co zauważyłem jeszcze dziwnego to, że po zgaszeniu silnika paliwo ścieka do baku (słuchać takie bulgotanie) jakby podciśnienia nie było, czy to oznaka że odwrotnie podłączony, jakoś to można sprawdzić?
Najważniejsze:
Czy można jeździć na tym filtrze z mazdy po lifcie, różni się wielkością i kierunkiem przepływu czy czymś jeszcze? Proszę o konkretną i szybką odpowiedz, nie chcę żeby silnikowi coś się stało.
- Od: 17 mar 2009, 23:29
- Posty: 23
- Auto: mx-3 1.8 V6 24v
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości