mruganie bi-ksenonu
Strona 1 z 1
mruga , czy się wyłącza? bo u mnie było tak ze się wyłączało ale jak wyłączyłem i włączyłem spowrotem światła to na jakis czas było znów ok, najczęściej przetwornica siada
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
najprawdopodobniej, bo ona siada najszybciej- zrób prosta i skuteczną rzecz- przełóż przetwornice z lewej na prawą stronę i zobacz czy prawa będzie mrugać , dalej już wiesz co robić....
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
To znaczy że po zamianie przetwornic stronami nadal miga(nie świeci prawidłowo)ta sama lampa?
Pytam bo właśnie muszę zrobić to samo żeby wykluczyć jakiś problem bo już żarniki wymieniłem i dalej nic a onei są ok,bo w lewej lampie świecą obie.
Istnieje możliwość sprawdzenia samemu tych przetwornic wewnętrznych(w lampach)-czy tylko rozklejając lampę?
Auto ma 4lata,możliwe że po takim czasie już padła przetwornica?
Jeszcze jedno -czy po podpięciu do komputera w serwisie wykaże mi jakiś błąd odnośnie przetwornicy?żeby niepotrzebnie nie kupować nowej(nowych)?Czy będą wstanie stwierdzić jednoznacznie?
Pytam bo właśnie muszę zrobić to samo żeby wykluczyć jakiś problem bo już żarniki wymieniłem i dalej nic a onei są ok,bo w lewej lampie świecą obie.
Istnieje możliwość sprawdzenia samemu tych przetwornic wewnętrznych(w lampach)-czy tylko rozklejając lampę?
Auto ma 4lata,możliwe że po takim czasie już padła przetwornica?
Jeszcze jedno -czy po podpięciu do komputera w serwisie wykaże mi jakiś błąd odnośnie przetwornicy?żeby niepotrzebnie nie kupować nowej(nowych)?Czy będą wstanie stwierdzić jednoznacznie?
- Od: 21 kwi 2009, 21:24
- Posty: 53
- Skąd: Livingston (Szkocja)
- Auto: Mazda 6 2005r 2.0tdi Sport
Przetwornice wewnątrz zalane są specjalnym elastycznym izolatorem.
Są nierozbieralne a jeśli nawet nie opłaca się ich naprawiać wewnątrz siedzą drogie elementy w postaci kondensatorów i cewek wysokoprądowych później ciężko to zmątować.
możesz użyć przetwornic uniwersalnych-żyją krócej ale kosztują ok 100pln ze złączem do żarówki .
Pozdrawiam
Są nierozbieralne a jeśli nawet nie opłaca się ich naprawiać wewnątrz siedzą drogie elementy w postaci kondensatorów i cewek wysokoprądowych później ciężko to zmątować.
możesz użyć przetwornic uniwersalnych-żyją krócej ale kosztują ok 100pln ze złączem do żarówki .
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
gregorius 323 F napisał(a):możesz użyć przetwornic uniwersalnych
Chyba sobie żartujesz.Muszą być oryginalne inaczej nie działa automatyczne poziomowanie podczas jazdy.
Tutaj (UK) wołają za jedną 300funtów.Na aledrogo jest ponoć za ok 400zl/szt to luzik do M6 tylko nie wiem czy to jedno i to samo.No i tak naprawdę jeszcze nie wiem czy to rzeczywiście jest przetwornica.Muszę jeszcze sprawdzić czy dochodzi do niej prąd z lewej przetwornicy i śrubę masową.I czy lampa jest ok(przetwornica wewnętrzna)-postojówka świeci.Zresztą jutro jadę do serwisu przy okazji innej sprawy to może mi podepną do kompa(mam nadzieję że coś wykaże)
- Od: 21 kwi 2009, 21:24
- Posty: 53
- Skąd: Livingston (Szkocja)
- Auto: Mazda 6 2005r 2.0tdi Sport
Musiał bym obejrzeć te przetwornice. poziomowanie najczęściej nie jest związane z żarówką i przetwornicą a z obciążeniem nad przednią i tylną osią
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości