Jak zdemontowac oslone plastikowa pod tylna klapa ?
Strona 1 z 1
Witam,
Chcialbym zasiegnac porady, w jaki sposob zdemontowac plastikowa oslone (ta ktora ukrywa mocowanie rygla – do zamka), by nie uszkodzic fabrycznych zaczepow?
Potrzebuje sie pod nia dostac celem, wyregulowania pozycji rygla. Klapa strasznie skrzypi na wybojach, wlasnie przez zbyt luzny rygiel w zamku.
Zamek juz podciagnalem, ale zakres regulacji sie skonczyl, teraz chce zrobic to samo od strony klapy.
Kto pomoze ?
p.s. W ogole jest tam regulacja ?
Chcialbym zasiegnac porady, w jaki sposob zdemontowac plastikowa oslone (ta ktora ukrywa mocowanie rygla – do zamka), by nie uszkodzic fabrycznych zaczepow?
Potrzebuje sie pod nia dostac celem, wyregulowania pozycji rygla. Klapa strasznie skrzypi na wybojach, wlasnie przez zbyt luzny rygiel w zamku.
Zamek juz podciagnalem, ale zakres regulacji sie skonczyl, teraz chce zrobic to samo od strony klapy.
Kto pomoze ?
p.s. W ogole jest tam regulacja ?
- Od: 27 lip 2004, 22:06
- Posty: 150
- Skąd: Bialystok
- Auto: Mazda MX-3
Dołącze sie do pytanka... Da rade to wyregulowac?? Bo ta klapa mnie juz wykonczy
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
a co innego moze skrzypiec z tyłu, chyba ze platiki o siebie pocierają, ale w 90% obstawiam na klape
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
KrystianR Na bank rygiel w klapie. Kiedys zrobilem taki eksperyment i owinalem rygiel tasma izolacyjna... Efekt – cisza jak po smierci organisty.
Tylko, ze patent z tasma na dluzszy czas nie zdaje egzaminu, gdyz tasma sie rozrywa i tylko syf w zamku zostaje. Ale eksperyment dowiodl, ze to tylko i wylacznie rygiel.
Jacol Opusc sobie najpierw zamek. Zdejmujesz taki plastikowy dekielek maskujacy dostep do zamka i masz tam dwie sruby, 10 albo 13-nastki nie pamietam, moze u Ciebie to wystarczy ?
Tylko, ze patent z tasma na dluzszy czas nie zdaje egzaminu, gdyz tasma sie rozrywa i tylko syf w zamku zostaje. Ale eksperyment dowiodl, ze to tylko i wylacznie rygiel.
Jacol Opusc sobie najpierw zamek. Zdejmujesz taki plastikowy dekielek maskujacy dostep do zamka i masz tam dwie sruby, 10 albo 13-nastki nie pamietam, moze u Ciebie to wystarczy ?
- Od: 27 lip 2004, 22:06
- Posty: 150
- Skąd: Bialystok
- Auto: Mazda MX-3
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Winetou napisał(a):też muszę się za to zabrać – to chyba skrzypi w każdej mx-3
W sumie kazdemu kogo znam z MX-3 to skrzypi
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
A mnie pomogło. Lekko skrzypiało i zamek się zacinał. Klapa nie chciała sie zamykać. Trzeba było zdrowo walnąć ;–) Teraz chodzi luźno i nic się nie zacina od jakiegoś miesiąca. Ciekawe jak długo ;–)
Witka:)
Na naszych drogach i w sztywnych autach duzo części wnętrza zaczyna skrzypiec i piszczec!:) NIESTETY:) JAKIE JEST WYJŚCIE ----------- ZROBIC GŁOŚNIEJ MUZYKĘ!!!!!!!!!:):):)):))):):):)
A co do fabrycznych zatrzasków jesli już je wyjmiesz to polecam odrazu kupienie nowych i włożenie bo stare zaraz zaczną się sypac.
Co nowe to nowe:)
Na naszych drogach i w sztywnych autach duzo części wnętrza zaczyna skrzypiec i piszczec!:) NIESTETY:) JAKIE JEST WYJŚCIE ----------- ZROBIC GŁOŚNIEJ MUZYKĘ!!!!!!!!!:):):)):))):):):)
A co do fabrycznych zatrzasków jesli już je wyjmiesz to polecam odrazu kupienie nowych i włożenie bo stare zaraz zaczną się sypac.
Co nowe to nowe:)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !
- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
Hehe WD-40 pomogło... nie skrzypi mi nic na razie. Zobaczymy na jak długo... jak znowu zacznie zajmę się regulacją zamka
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość