Jak zdemontowac oslone plastikowa pod tylna klapa ?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez poolek » 12 mar 2007, 19:09

Witam,
Chcialbym zasiegnac porady, w jaki sposob zdemontowac plastikowa oslone (ta ktora ukrywa mocowanie rygla – do zamka), by nie uszkodzic fabrycznych zaczepow?
Potrzebuje sie pod nia dostac celem, wyregulowania pozycji rygla. Klapa strasznie skrzypi na wybojach, wlasnie przez zbyt luzny rygiel w zamku.
Zamek juz podciagnalem, ale zakres regulacji sie skonczyl, teraz chce zrobic to samo od strony klapy.
Kto pomoze ?
p.s. W ogole jest tam regulacja ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Jacol » 12 mar 2007, 23:20

Dołącze sie do pytanka... Da rade to wyregulowac?? Bo ta klapa mnie juz wykonczy :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez KrystianR » 12 mar 2007, 23:48

to klapa napewno tak skrzypi??
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2007, 19:50
Posty: 245

Postprzez Jacol » 13 mar 2007, 00:03

a co innego moze skrzypiec z tyłu, chyba ze platiki o siebie pocierają, ale w 90% obstawiam na klape :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez poolek » 13 mar 2007, 03:12

KrystianR Na bank rygiel w klapie. Kiedys zrobilem taki eksperyment i owinalem rygiel tasma izolacyjna... Efekt – cisza jak po smierci organisty.
Tylko, ze patent z tasma na dluzszy czas nie zdaje egzaminu, gdyz tasma sie rozrywa i tylko syf w zamku zostaje. Ale eksperyment dowiodl, ze to tylko i wylacznie rygiel.

Jacol Opusc sobie najpierw zamek. Zdejmujesz taki plastikowy dekielek maskujacy dostep do zamka i masz tam dwie sruby, 10 albo 13-nastki nie pamietam, moze u Ciebie to wystarczy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez TALREP » 13 mar 2007, 13:18

jesli zatrzaski wygladaja tak jak w 323f BG, czyli skladaja sie z dwoch czesci to najpierw wciagasz srodkowy pin (powinien wyciagnac sie do polowy) a potem zewnetrzny. ciezko do opisac, wlasciwie jak wyciagniesz to wewnetrzne koleczko to powinno sie wszystko wysunac.

wyglada to mniej wiecej tak
Obrazek
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 16:30
Posty: 581
Skąd: Łomianki
Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r

Postprzez Winetou » 13 mar 2007, 17:02

też muszę się za to zabrać – to chyba skrzypi w każdej mx-3 :|
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Jacol » 13 mar 2007, 20:51

Winetou napisał(a):też muszę się za to zabrać – to chyba skrzypi w każdej mx-3

W sumie kazdemu kogo znam z MX-3 to skrzypi :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Trivian » 13 mar 2007, 22:15

ta u mnie skrzypialo ale poskromilem ja :D walnalem tawotu do zamka i ani pisku juz od 10 tys km.

HA! :]
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 13:59
Posty: 62
Skąd: Gdańsk -> Blackpool UK
Auto: Mazda MX3 1.6 16v SOHC

Postprzez Lukano » 13 mar 2007, 23:36

Mnie piszczało. Napsikałem WD- ka do zamka i juz nic nie słychać. I wreszcie się dobrze zamyka.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez poolek » 14 mar 2007, 18:20

Trivian To rzeczywiscie dziala ? Nie przeszkadza Ci, ze masz rygiel w smarze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2004, 22:06
Posty: 150
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda MX-3

Postprzez Winetou » 15 mar 2007, 17:33

Lukano ja walnąłem WD'ka to pomogło na 2 dni, a potem zaczęło znowu nieśmiało poskrzypywać – chyba spróbuję z tawotem :)
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez SALWA » 15 mar 2007, 21:01

To ja sie pochwale :D... mnie nie skrzypi od nowości ... tzn od momentu kiedy ją kupiłem :D..

Za to masa innych rzeczy jest do wymiany ...wolałbym żeby skrzypiało :D
Mazda .. :)
Początkujący
 
Od: 3 lis 2006, 20:33
Posty: 15
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda Mx-3 1.6 16v

Postprzez Lukano » 17 mar 2007, 14:51

A mnie pomogło. Lekko skrzypiało i zamek się zacinał. Klapa nie chciała sie zamykać. Trzeba było zdrowo walnąć ;–) Teraz chodzi luźno i nic się nie zacina od jakiegoś miesiąca. Ciekawe jak długo ;–)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez zwi » 21 mar 2007, 13:48

Mi tez skrzypiało, podregulowałem zamek i na jakiś czas było dobrze.
Teraz dałem trochę smaru i jest cisza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2006, 10:30
Posty: 78
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda MX-3 V6

Postprzez TOXIC » 21 mar 2007, 22:13

Witka:)
Na naszych drogach i w sztywnych autach duzo części wnętrza zaczyna skrzypiec i piszczec!:) NIESTETY:) JAKIE JEST WYJŚCIE ----------- ZROBIC GŁOŚNIEJ MUZYKĘ!!!!!!!!!:):):)):))):):):)
A co do fabrycznych zatrzasków jesli już je wyjmiesz to polecam odrazu kupienie nowych i włożenie bo stare zaraz zaczną się sypac.
Co nowe to nowe:)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez Jacol » 25 mar 2007, 23:22

Hehe :) WD-40 pomogło... nie skrzypi mi nic na razie. Zobaczymy na jak długo... jak znowu zacznie zajmę się regulacją zamka :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323