Montaż siłownika W drzwiach kierowcy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Khamel » 2 wrz 2010, 14:58

Witam.

Prosiłbym o pomoc ludzi, którzy znają się na rzeczy.
Jako że zakupiłem alarm samochodowy i siłownik MASTER, potrzebuję pomocy przy montażu tego drugiego – praktyczne wskazówki. Znalazłem na forum jedynie fotorelację z montażu, na której niestety nie wyświetlaja mi się obrazki.
http://178.63.23.209/forum/viewtopic.php?f=104&t=32905

Fotorelacja jest z 2007 roku. Z miłą chęcią zrobię nową fotorelację, tylko nie wiem, od czego zacząć.
W drzwiach od strony pasażera mam siłownik typu SLAVE. Mam pytania:

Gdzie znajduje się centralka zamku?
Czy ktoś posiada zdjęcia z fotorelacji montażu siłownika?

Byłbym bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Jestem z Gdyni, w razie jakby ktoś miał na tyle wolnego czasu, aby pomóc osobiście. W razie kontaktu zostawiam swoje gg – 2738316.

Z góry bardzo dziękuję za jakiekolwiek rady.

P.S. Dokupiony siłownik MASTER mam zamiar wykorzystać też jako slave, żeby było łatwiej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2009, 22:26
Posty: 34
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda MX-3 1.6 SOHC 92'

Postprzez loockas » 2 wrz 2010, 19:30

Tu masz moje zdjęcie z drzwi kierowcy. Obecnie jednak siłownik jest zamocowany nieco inaczej. Jest odwrócony przez co cięgno siłownika jest bliżej cięgna zamka.

Obrazek

Najprostszy sposób na montaż to podłączenie tego siłownika do centralki którą zakupiłeś. Zostawiasz fabryczny zamek bez zmian. Nowy siłownik otwierając drzwi kierowcy otworzy też drugie drzwi tak samo jak to działo się do tej pory.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Khamel » 2 wrz 2010, 19:53

Dziękuję Ci za zdjęcie. Jeżeli mogę Ciebie prosić, mógłbyś mi określić, w które kabelki w centralce zamka mam się wpiąć? Nie mam żadnego schematu ani nic... kwestia jest jeszcze taka, że potem będę podpinać alarm pod tą centralkę. mam tam kostkę 6-ciopinową...

Mogę jeszcze zastosować schemat, w którym bezpośrednio podpinam alarm pod siłowniki typu slave, omijając centralkę. Co byłoby lepsze ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2009, 22:26
Posty: 34
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda MX-3 1.6 SOHC 92'

Postprzez loockas » 2 wrz 2010, 20:52

Khamel napisał(a):Mogę jeszcze zastosować schemat, w którym bezpośrednio podpinam alarm pod siłowniki typu slave, omijając centralkę. Co byłoby lepsze ?


No właśnie o tym pisałem. Podłączałem tak właśnie w Hondzie Civic i ostatnio w MX-3 kolegi. Nie dotykałem fabrycznej centralki. Wg mnie najłatwiejsze rozwiązanie i w przypadku awarii tej nowe centralki, "stary" centralny zamek pozostaje w pełni sprawy jak przed montażem. Opis znajdziesz na forum w dziale elektronika w tym temacie:

viewtopic.php?f=104&t=13158&hilit=bx10
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Gared » 9 wrz 2010, 07:33

Potwierdzam to co napisał lookas, sam tak to u siebie zamontowałem.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323