Witam.
Prosiłbym o pomoc ludzi, którzy znają się na rzeczy.
Jako że zakupiłem alarm samochodowy i siłownik MASTER, potrzebuję pomocy przy montażu tego drugiego – praktyczne wskazówki. Znalazłem na forum jedynie fotorelację z montażu, na której niestety nie wyświetlaja mi się obrazki.
http://178.63.23.209/forum/viewtopic.php?f=104&t=32905
Fotorelacja jest z 2007 roku. Z miłą chęcią zrobię nową fotorelację, tylko nie wiem, od czego zacząć.
W drzwiach od strony pasażera mam siłownik typu SLAVE. Mam pytania:
Gdzie znajduje się centralka zamku?
Czy ktoś posiada zdjęcia z fotorelacji montażu siłownika?
Byłbym bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Jestem z Gdyni, w razie jakby ktoś miał na tyle wolnego czasu, aby pomóc osobiście. W razie kontaktu zostawiam swoje gg – 2738316.
Z góry bardzo dziękuję za jakiekolwiek rady.
P.S. Dokupiony siłownik MASTER mam zamiar wykorzystać też jako slave, żeby było łatwiej.
Montaż siłownika W drzwiach kierowcy
Strona 1 z 1
Tu masz moje zdjęcie z drzwi kierowcy. Obecnie jednak siłownik jest zamocowany nieco inaczej. Jest odwrócony przez co cięgno siłownika jest bliżej cięgna zamka.
Najprostszy sposób na montaż to podłączenie tego siłownika do centralki którą zakupiłeś. Zostawiasz fabryczny zamek bez zmian. Nowy siłownik otwierając drzwi kierowcy otworzy też drugie drzwi tak samo jak to działo się do tej pory.
Najprostszy sposób na montaż to podłączenie tego siłownika do centralki którą zakupiłeś. Zostawiasz fabryczny zamek bez zmian. Nowy siłownik otwierając drzwi kierowcy otworzy też drugie drzwi tak samo jak to działo się do tej pory.
Dziękuję Ci za zdjęcie. Jeżeli mogę Ciebie prosić, mógłbyś mi określić, w które kabelki w centralce zamka mam się wpiąć? Nie mam żadnego schematu ani nic... kwestia jest jeszcze taka, że potem będę podpinać alarm pod tą centralkę. mam tam kostkę 6-ciopinową...
Mogę jeszcze zastosować schemat, w którym bezpośrednio podpinam alarm pod siłowniki typu slave, omijając centralkę. Co byłoby lepsze ?
Mogę jeszcze zastosować schemat, w którym bezpośrednio podpinam alarm pod siłowniki typu slave, omijając centralkę. Co byłoby lepsze ?
- Od: 30 maja 2009, 22:26
- Posty: 34
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda MX-3 1.6 SOHC 92'
Khamel napisał(a):Mogę jeszcze zastosować schemat, w którym bezpośrednio podpinam alarm pod siłowniki typu slave, omijając centralkę. Co byłoby lepsze ?
No właśnie o tym pisałem. Podłączałem tak właśnie w Hondzie Civic i ostatnio w MX-3 kolegi. Nie dotykałem fabrycznej centralki. Wg mnie najłatwiejsze rozwiązanie i w przypadku awarii tej nowe centralki, "stary" centralny zamek pozostaje w pełni sprawy jak przed montażem. Opis znajdziesz na forum w dziale elektronika w tym temacie:
viewtopic.php?f=104&t=13158&hilit=bx10
Potwierdzam to co napisał lookas, sam tak to u siebie zamontowałem.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości