Podświetlenie nawiewu
Strona 1 z 1
Witam. Chciałbym zmienić soie podświetlenie panelu nawiewu, w koncoli centralnej (przesówaki, bez klimatyzacji) czy ktos juz sie za to zabieral? Jak się dostac do zarowek i jakie w ogole zarowki tam sie znajduja?:)
- Od: 19 lut 2010, 16:53
- Posty: 44
- Skąd: bytom
- Auto: Mazda mx3 1.8 v6 1994r
żarówka jest jedna, kolor nadaje niestety filtr zielony na przeźroczystych elementach... jedyna opcja to demontaż filtra, lub jak chce się to zrobić bezinwazyjnie, zmienienie żarówki na niebieską diodę... niebieskie światło + zielony filtr = wychodzi "niebieskawe" podświetlenie
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Aham ale co trzeba rozebrac aby sie do niej dostac? Caly srodkowy panel czy caly panel nawiewow. Aha i ja nie mam zielonej podswiaty tylko wlasnie taka zolta... jak zwyczajnie zapalona zarowka. Gdzsie ten filtr?:]
- Od: 19 lut 2010, 16:53
- Posty: 44
- Skąd: bytom
- Auto: Mazda mx3 1.8 v6 1994r
U mnie jest tak samo, więc podejżwam, że muszą być co najmniej dwie żarówki.Bacon napisał(a):u mnie prawa strona panelu świeci a lewa już nie.
Hehe tak myslalem ;p Ze jest ich wiecej... Teraz sam to wymienie i napisze co i jak ;p tylko teraz troche zimno brr ;p
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
są dwie żaróweczki a rozprasza je taka plexi w kszałcie litery W
PO LIFCIE
a co sie bede rozpisywał wkleje PW od dawidoff82
"Z konsolą sprawa wygląda następująco. Po wymontowaniu i rozkręceniu konsoli znajdziesz w niej kawałek pleksi, która ma zadanie rozpraszać światło . Niestety przy diodach będzie ona miała inne zadanie, mianowicie posłuży Ci za podstawkę od przyklejenia diod na jej froncie. Uprzednio musisz w niej ponacinać odpowiednie kieszonki by się zmieściły tam diody superflux o szerokim kącie świecenia. Zamontujesz je w odstępach po ok. 1.5 – 2 cm. Lepiej gęściej wtedy podświetlenie będzie bardziej jednorodne.
Jeśli chodzi natomiast o przyciski to trzeba je wszystkie zdemontować, i wyciągnąć tak by nie połamać zaczepów. Sztuka nieco trudna ale do wykonania, u mnie żaden przycisk nie ucierpiał. Następnie w miejsce starych diod lutujesz nowe w wybranym kolorze. Sprawa jest o tyle prostsza, że nie dobierasz tu żadnych oporników (mowa o samych przyciskach), bo Mazda zrobiła to odpowiednio. To by było na tyle. Jest trochę gimnastyki ale po wszystkim jest naprawdę OK, a wszystko działa jak i wygląda profesjonalnie i dobrze."
PO LIFCIE
a co sie bede rozpisywał wkleje PW od dawidoff82
"Z konsolą sprawa wygląda następująco. Po wymontowaniu i rozkręceniu konsoli znajdziesz w niej kawałek pleksi, która ma zadanie rozpraszać światło . Niestety przy diodach będzie ona miała inne zadanie, mianowicie posłuży Ci za podstawkę od przyklejenia diod na jej froncie. Uprzednio musisz w niej ponacinać odpowiednie kieszonki by się zmieściły tam diody superflux o szerokim kącie świecenia. Zamontujesz je w odstępach po ok. 1.5 – 2 cm. Lepiej gęściej wtedy podświetlenie będzie bardziej jednorodne.
Jeśli chodzi natomiast o przyciski to trzeba je wszystkie zdemontować, i wyciągnąć tak by nie połamać zaczepów. Sztuka nieco trudna ale do wykonania, u mnie żaden przycisk nie ucierpiał. Następnie w miejsce starych diod lutujesz nowe w wybranym kolorze. Sprawa jest o tyle prostsza, że nie dobierasz tu żadnych oporników (mowa o samych przyciskach), bo Mazda zrobiła to odpowiednio. To by było na tyle. Jest trochę gimnastyki ale po wszystkim jest naprawdę OK, a wszystko działa jak i wygląda profesjonalnie i dobrze."
Ostatnio edytowano 18 gru 2010, 10:25 przez SponeR, łącznie edytowano 2 razy
=x
Bacon napisał(a):Na pewno jest jedna Bo u mnie prawa strona panelu świeci a lewa już nie.
zależy czy rozmawiamy o panelu przed liftem czy po... przed jest 1, po są 2
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
tam są chyba żarówki R5, ale nie jestem pewien.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Ciężko rozebrać żeby wyciągnąć tą tarczę ? Model przed liftem.
- Od: 26 cze 2010, 23:06
- Posty: 132
- Skąd: Leżajsk
- Auto: emiks 3 :P
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości