FOTORELACJA – Problem z nawiewem, regeneracji nagrzewnicy.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez sheerydrain » 21 cze 2013, 21:42

Musisz odpiąć węże od nagrzewnicy od strony komory silnika a następnie wyjąć nagrzewnicę i rozpołowić box. Nagrzewnicę musisz wyjąć ponieważ jeżeli rozłożysz box to...hmm nagrzewnica Ci wyleci sama :) Na podpiętej nagrzewnicy będzie Ci bardzo ciężko rozłożyć box i złożyć go jeszcze trudniej.
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez Spon3R » 21 cze 2013, 22:03

OK A jak z płynem chłodniczym ile go wchodzi i czy nagrzewnicę trzeba odpowietrzać?
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2011, 00:32
Posty: 77
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.

Postprzez sheerydrain » 21 cze 2013, 22:06

Hmmm podobno wchodzi go 5-7 litrów ja zmieściłem ok 4, wiesz zawsze coś zostaje, wszystkiego nie spuścisz. Nagrzewnicy nie trzeba odpowietrzać ale dla świętego spokoju włączasz silnik, ustawiasz maksymalną temperaturę i wentylator na maxa i tak na parę min. zostawiasz.
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez Spon3R » 21 cze 2013, 22:15

A i jeszcze jedno pytanie płyn chłodniczy spuszczałeś z dolnego węża chłodnicy?
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2011, 00:32
Posty: 77
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.

Postprzez sheerydrain » 21 cze 2013, 22:49

Stojąc na wprost samochodu po lewej stronie przy chłodnicy masz taką plastikową śrubę krzyżakową odkręcasz i spuszczasz płyn :)
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez mardock007 » 22 cze 2013, 07:03

a nie trzeba przypadkiem odpowietrzać całego układu chłodzenia???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 20:31
Posty: 110
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D

Postprzez sheerydrain » 22 cze 2013, 16:01

Odpowietrzanie robi się poprzez ustawienie wentylatora jak i temperatury na maxa i zagrzanie silnika. Nie jest to konieczna operacja ale jej wykonanie nie zaszkodzi :)
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez Kt65c453 » 22 cze 2013, 18:12

to czy włączymy ogrzewanie czy nawiew jest zbędne w tym modelu, w mx3 obieg przez nagrzewnice jest zawsze regulujemy tylko powietrze które ma iść przez nagrzewnice lub z jej pominięciem, więc wystarcze zalać obieg odpalić i dolewać na odpalonym, potem zgasić dolać zakręcić i odpalić i tyle, po głębszym przegazowaniu (ale juz na ciepłym nigdy nie pałujemy auta jak zimne ) zerknąć jak tam ale po ostygnięciu . Uwaga nie odkręcamy korka na cipłym układzie- bankowe poparzenie !!!!!!
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne Będzin gsm 508511870
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 11:42
Posty: 150
Skąd: Będzin
Auto: Mx3 1,8 v6 92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323