Gdzie jest umieszczona pompa paliwa?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Jugotg » 30 paź 2005, 16:46

gdzie jest umieszczona w mazdzie mx3 pompka paliwa. mam mazde od tygodnia wiec prosze o pomoc. z gory dzieki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2005, 00:09
Posty: 32
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: MX3 V6

Postprzez GofNet » 30 paź 2005, 17:49

Nie chcę Cię w błąd wprowadzać, ale bodajże jest pod tylną kanapą.
<czytaj> Pompa paliwa – Jak zdiagnozować usterkę? Jaki rząd kosztów?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez TOXIC » 30 paź 2005, 18:17

Siemka! Pompa [paliwa jest na 100% pod tylna kanapą:) Trzeba odkręcić blachę która ja przykrywa i juz mozna zabierać się do jej wyjęcia – trzyma się chyba na 6 srubkach+
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez Jugotg » 31 paź 2005, 00:52

dzieki wielkie za odpowiedzi. mam jeszcze jedno troche glupie pytanie jesli ja odlacze i wlacze silnik to on przestanie chodzic po jakis kilku sekundach??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2005, 00:09
Posty: 32
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: MX3 V6

Postprzez GofNet » 31 paź 2005, 02:06

Oj lepiej tego nie rób. Zapewne nawet nie odpali. Po podłączeniu ponownie pompy może się okazać, iż właśnie przed chwilą zatarły się wtryski :|. Z pompą i wtryskiem lepiej nie eksperymentować. Dlatego tak bardzo istotną sprawą w silnikach na wtrysku jest niedopuszczanie do całkowitego wyjeżdzenia paliwa, bo wtedy przez chwilę wtryski pracują bez smarowania i może dojść do ich zatarcia.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Jugotg » 1 lis 2005, 01:34

hmmm szczerze mowiac to chcialem zrobic jakis ukryty wylacznik pompki dla "nieproszonych gosc"i w moim aucie. i sie zastanwiam czy to jest dobry pomysl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2005, 00:09
Posty: 32
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: MX3 V6

Postprzez PT323F » 1 lis 2005, 09:49

A czy własnie tak jak chcesz zrobić nie działa wiele autoalarmów :–)).
Miałem kiedys poloneza caro z wtryskiem mono ktory miał podłączony alarm tez do pompy paliwa. Kiedys alarm zwariował lub ktos sie chciał włamać i automatycznie robił zwarcie na sterowniku pompy. Samochód odpalałem z 1000 razy i nic :–((.Hol i do mechanika odciął autoalarm od pompki i auto po naładowaniu aku chodziło bez problemów z wtryskami :–)).
Moze w mazdzie jest inaczej :–)) tego nie wiem ale wiem ze autoalarm podpinaja pod sterowanie pompki na pewno.

pozdrawiam
Adam_pt_323f_bg_b6_16V_Gaźnik
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2004, 21:49
Posty: 38
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: 323 F 92r B6 16V BG Gaźnik

Postprzez Anade » 2 lis 2005, 16:45

Dokadnie :) Zeby zrobić taki ukryty włącnzik nie musisz się dobierać do samej pompy tylko do przewodów które doprowadzają zasilanie. W tym wypadku możesz się wpiąć w dowolne miejsce :)
Anade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2005, 14:48
Posty: 330
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95

Postprzez marek » 2 lis 2005, 22:07

Anade napisał(a):W tym wypadku możesz się wpiąć w dowolne miejsce


Odradzam taką metodę.

Przewodami zasilającymi płynie prąd o dosyć dużym natężeniu i może spalić się ten mały ukryty włacznik.
Polecam podpiąć się pod przekaźnik pompy, a dokładnie pod cewkę przekaźnika. Tam natężenie jest znikome i możesz dać malutki przełącznik gdzie chcesz.
O wtryski nie masz co się bać bo one padną wtedy gdy jesździsz na gazie bo wtryski nie działają przez dłuugi czas.
a jeśli chodzi o jazdę do wysuszenia zbiornika to najpierw padnie pompa paliwa (zatrze się) chyba że uda się wcześniej spalić bezpiecznik pompy.

Silnik zgaśnie po kilku sekundach i niczemu krzywda się nie stanie. A auto pozostanie na miejscu postoju.
Generalnie wiem od ludzi będących w temacie najlepszym zabezpieczeniem jest samodzielnie zamontowany włącznik, bo wtedy tylko lawetą mogą wywieźć. Ale nikt tego nie robi dla auta tańszego niż 100k pln.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323