Moje łożyska od dawna robią 'pyk pyk pyk pyk przy' kręceniu kierownicą czy to w lewo czy w prawo. Grzebałem trochę, jedni piszą, że już wymienili, inni zwlekają dalej.
Mnie interesuje gdzie to dopaść i w jakiej cenie?
Grzebię od dwóch dni w intercarsie, ale znajduje mi albo całe mocowania, albo jakieś kosmiczne ceny.
Czy ktoś, kto to kiedyś kupił albo ktoś kto wie jak i gdzie tego szukać mógłby się wypowiedzieć o cenie albo o numerze katalogowym jakimś ?:–)
Dzięki
Mike
Łożysko kolumny McPersona
Strona 1 z 1
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
matysh napisał(a):CARSPEED.pl u Smirnofa dostaniesz je o ile dobrze pamiętam za 50zł za sztukę i problem z głowy
i to jest kompletna odpowiedź na zadane pytanie
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
PW poszło, maila też wysłałem, bo lubię wiedzieć, że moje wiadomości nie giną w sieci
Jak będę wiedział co i jak i za ile to napiszę, co by inni wiedzieli na przyszłość
A jak będzie mi się nudzić to może jakąś fotorelację z wymiany dorzucę.
Dzięki.
M.
Jak będę wiedział co i jak i za ile to napiszę, co by inni wiedzieli na przyszłość
A jak będzie mi się nudzić to może jakąś fotorelację z wymiany dorzucę.
Dzięki.
M.
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Panowie taki problem mam: jak skrecam w prawo czy to na postoju czy podczas jazdy cos mi jeczy z okolic prawego kola jak odbijam kierownica w druga strone juz nic nie slychac. Nie jest to pykanie tylko ciagły jęk- bo inaczej tego nie moge okreslic Takie objawy pasuja do zuzytego lozyska McPersona?? czy to moze cos innego?
- Od: 10 lut 2009, 20:35
- Posty: 59
- Skąd: Wieluń
- Auto: Madzia była 323f BA 1,5b
jest 3 BK 1,6b '07
czacha186 napisał(a):Panowie taki problem mam: jak skrecam w prawo czy to na postoju czy podczas jazdy cos mi jeczy z okolic prawego kola jak odbijam kierownica w druga strone juz nic nie slychac. Nie jest to pykanie tylko ciagły jęk- bo inaczej tego nie moge okreslic usmiech Takie objawy pasuja do zuzytego lozyska McPersona?? czy to moze cos innego?
Nie bardzo.
Łożyska McPersona pracują zarówno przy skręcaniu kół w prawo jak i w lewo. Ich zużycie objawia się bardzo często takim regularnym jakby pykaniem (pyk pyk pyk ) przy kręceniu kierownicą czy to w lewo czy w prawo.
Pofatyguj się do jakiegoś mechanika, niech zdiagnozuje a Ty mu powiesz, że jak uzbierasz kasę to przyjedziesz to zrobić i będziesz wiedział co to może być za darmo
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
mi tez pykało łożyski na McPersonie wyjołem je rozebrałem wyczyściłem nasmarowałem i chodzi ponad 7 miesięcy i nie pyka koszt 0zł i około 2h pracy a ono dlatego pyka bo smar który tam ładują wysechł i to łożysko sie już nie ślizga jak powinno najlatwiej jest sprawdzić czy to wina jest tego łożyska poprzez złapanie ręką sprężyny na amorku jak najwyżej sie da i niech druga osoba kreci kierownica prawo lewo do końca i jeśli czujecie że sprężyna przeskakuje to to na pewno jest to łożysko i na 99% pomoże jego przesmarowanie to jest taka jak by duża podkładka plaskikowa czarna i trzeba je rozebrać na dwie cześci w środku jest taki krazek z białego plastkiku ładnie czyścimy srodek ładujemy smar składamy i gotowe
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
Możliwe, że mi również wysiadły łożyska McPersona bo przy kręceniu kierownicą słychać pyk pyk pyk, tak jak by coś przerywało. Podejrzewałem maglownice, okaże się na początku następnego tygodnia jak się za to zabiorę
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
Cingular ma rację. Bardzo częstą przyczyną "pukania" w kolumnie MCP jest po prostu brak poślizgu na wkładce teflonowej w łożysku. Dla zainteresowanych tematem – łożysko MCP nie wygląda jak klasyczne łożysko. To dwa zachodzące na siebie plastikowe talerzyki tworzące płaski krążek z wystającym kołnieżykiem (na "talerzyku" górnym) zakończonym przeważnie delikatnie frezowanym rantem. Podobno jest jeszcze jakaś wersja bez frezu, ale z tym się nie spotkałem. W środku tego łożyska znajduje się wkładka teflonowa, którą od biedy można po prostu na nowo nasmarować ma ona na całej długości poprzeczne nacięcia, więc jeśli będą jeszcze wyraźne, to można się pokusić o reanimację łożyska. Jeżeli wkładka będzie wyraźnie zjechana – kupujemy nowe. Absurdalnie proste
- Od: 29 mar 2008, 17:17
- Posty: 985
- Skąd: Suwałki
- Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość