witam, mam taki problem. tak jak napisałem w temacie prawe tylne koło jest pochylone do wewnątrz. nie wiem co moze być nie tak, poszperałem w necie i wyczytałem że ustawienie zbieżności nie zlikwiduje problemu. samochód na pewno był uderzony w to kolo, bo miał robiony błotnik, z resztą szpachla odpadła było tam naładowane z 1cm grubości bo nikt nie wyciągnął go tylko zaszpachlował.
tylko teraz tak, kielich mcphersona wygląda dobrze, zbierzność odpada to ja juz nie wiem co moze być nie tak, kółko zdjąłem i nie widzę tam nic dziwnego. wahacze są chyba proste ale nie znam się na tym i nie wiem jak sprawdzić. jakieś pomysły?
pochylone tylne prawe koło.
Strona 1 z 1
Skoro się na tym nie znasz to sam tego nie zrobisz. Odstaw auto do ogarniętego mechanika żebyś majątku nie zapłacił. Podejrzewam krzywą piastę, [waaaco?] też bym dopisał do listy, końcówka drążka kierowniczego, zwrotnica do weryfikacji.
Ogólnie taki strzał w koło to bolesna sprawa, półoś nie wpadła w skrzynie przy uderzeniu? Podpora ok?
Ogólnie taki strzał w koło to bolesna sprawa, półoś nie wpadła w skrzynie przy uderzeniu? Podpora ok?
kolego, ja się może tak bardzo nie znam, ale mam braci którzy znają się na rzeczy i bez problemu jesteśmy w stanie wymienić uszkodzone elementy, aczkolwiek ja szukam informacji co moze być nie tak, bo wizualnie nic nie wygląda na krzywe, czy spawane.
po 2 to chodzi o tylne koło więc nie ma mowy o wypadaniu półosi czy wybitych końcówkach kierowniczych,
po 3 to nie mam pojęcia czy coś wyskoczyło czy nie, bo mam samochód od 3 tyg, a poprzedni właściciel nic mi na ten temat nie mówił.
po 2 to chodzi o tylne koło więc nie ma mowy o wypadaniu półosi czy wybitych końcówkach kierowniczych,
po 3 to nie mam pojęcia czy coś wyskoczyło czy nie, bo mam samochód od 3 tyg, a poprzedni właściciel nic mi na ten temat nie mówił.
- Od: 4 lip 2012, 13:56
- Posty: 54
- Auto: Mazda MX-3 1992r. 1598ccm 16v sohc
Hehe no ale kolego skoro piszesz, że masz braci którzy znają się na rzeczy to niech sprawdzą czy coś wyskoczyło, pogięło czy coś. Jak już bd miał informacje co sprawdziłeś to daj znać wtedy możemy myśleć...
- Od: 19 lut 2010, 16:53
- Posty: 44
- Skąd: bytom
- Auto: Mazda mx3 1.8 v6 1994r
Cześć.
W mojej M3BK oba tylne koła są nieznacznie skierowane górą do środka – wprawione oko to zauważy. Kontrola zbieżności nie wykazała nieprawidłowości. Przód wyszedł prawidłowo, tył również lecz na granicy. Wiem, że mój egzemplarz wypadku nie miał. Pytając mechanika, który wykonywał kontrolę zbieżności, co może być przyczyną tego stanu rzeczy odpowiedział, że prawdopodobnie wyrobiona lub zapadnięta tulejka, którą trzeba wymienić.
Wymieniła ktoś tuleje tylnego zawieszenia w swojej M3?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i wskazówki.
W mojej M3BK oba tylne koła są nieznacznie skierowane górą do środka – wprawione oko to zauważy. Kontrola zbieżności nie wykazała nieprawidłowości. Przód wyszedł prawidłowo, tył również lecz na granicy. Wiem, że mój egzemplarz wypadku nie miał. Pytając mechanika, który wykonywał kontrolę zbieżności, co może być przyczyną tego stanu rzeczy odpowiedział, że prawdopodobnie wyrobiona lub zapadnięta tulejka, którą trzeba wymienić.
Wymieniła ktoś tuleje tylnego zawieszenia w swojej M3?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i wskazówki.
- Od: 28 cze 2016, 14:26
- Posty: 8
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 3 BK 2005
Nie ten dział.
Musisz sprawdzić geometrię, kąty pochylenia kół, zbieżność to co innego. Myślę, że i tak wszystko jest ok, fabrycznie koła są właśnie w delikatnym pochyleniu.
Musisz sprawdzić geometrię, kąty pochylenia kół, zbieżność to co innego. Myślę, że i tak wszystko jest ok, fabrycznie koła są właśnie w delikatnym pochyleniu.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość