wymiana klocków hamulcowych tył
Strona 1 z 1
A co to za problem?
Odkręcasz śrubę, wymieniasz klocki, dokręcasz cylinder ( nie wbijać tylko wkręcić ), Pompujesz hamulec aż cylinder dojdzie do odpowiedniego miejsca. I klocki wymienione Oczywiście przykręć też śruby do zacisku
Odkręcasz śrubę, wymieniasz klocki, dokręcasz cylinder ( nie wbijać tylko wkręcić ), Pompujesz hamulec aż cylinder dojdzie do odpowiedniego miejsca. I klocki wymienione Oczywiście przykręć też śruby do zacisku
- Od: 13 lip 2005, 23:29
- Posty: 112
- Skąd: Michałowice k Brzegu
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V
1. Poluzuj śruby w kole
2. Podnieś samochód.
3. Zdejmij koło
4. Okręcasz śrube z tyłu zacisku, tylko siodła nie odkręcaj
5. Odchylasz zacisk. W tym momencie możesz go zsunąć z prowadnicy i ją troszke nasmarować
6. Wyjmujesz stare klocki. ( uważaj żeby blaszki tak samo powkładać )
7 Wkręcasz tłoczek bo z tyłu są wkręcane.
8. Wkładasz nowe klocki
9. Zakładasz blaszki.
10. Zacisk na miejsce.
11. Po pompuj trochę hamulcem.
12. Zakręcasz śrube na zacisku.
13. zakładasz koło
14. Śruby troche zakręć
15. Opuszczasz samochód.
16. Dokręcasz koło.
Z drugiej strony tak samo
Chyba chciałeś napisać " nie wciskasz" no chyba, że ty przednie tłoczki młotem walisz
2. Podnieś samochód.
3. Zdejmij koło
4. Okręcasz śrube z tyłu zacisku, tylko siodła nie odkręcaj
5. Odchylasz zacisk. W tym momencie możesz go zsunąć z prowadnicy i ją troszke nasmarować
6. Wyjmujesz stare klocki. ( uważaj żeby blaszki tak samo powkładać )
7 Wkręcasz tłoczek bo z tyłu są wkręcane.
8. Wkładasz nowe klocki
9. Zakładasz blaszki.
10. Zacisk na miejsce.
11. Po pompuj trochę hamulcem.
12. Zakręcasz śrube na zacisku.
13. zakładasz koło
14. Śruby troche zakręć
15. Opuszczasz samochód.
16. Dokręcasz koło.
Z drugiej strony tak samo
yasiu napisał(a):( nie wbijać tylko wkręcić )
Chyba chciałeś napisać " nie wciskasz" no chyba, że ty przednie tłoczki młotem walisz
Ja u siebie z tyłu mam na brzegu tarczy taki rant, po którym klocek "nie zbiera" (w lewym kole ok 5mm, w prawym ok 7mm) Czy to normalne, że klocki nie wykorzystują całej powierzchni tarczy, czy mam jakieś złe klocki wsadzone i czy normalne jest to, że z jednej strony jest większy rant niż z drugiej? Macie tak samo u siebie?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 25 lip 2007, 18:24
- Posty: 163
- Skąd: Lubin/Wrocław
- Auto: Mx-3 K8-t
mkr napisał(a):tak z ciekawosci autor sie pytal o 1.6 a tam podobno sa bebny zamiast tarcz to czy sie nie rozni wymiana klocków?
A tak z ciekawości zapytam czy w bębnach są klocki czy też może szczęki
Jeżeli ktoś pyta o klocki odpowiadam o klockach Po za tym nigdzie ni było mowy o pojemności
- Od: 13 lip 2005, 23:29
- Posty: 112
- Skąd: Michałowice k Brzegu
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V
yasiu napisał(a):A tak z ciekawości zapytam czy w bębnach są klocki czy też może szczęki
Po za tym nigdzie ni było mowy o pojemności
Było pod nazwa tematu... ale mniejsza o to, moze to jest wersja bebnowo-klockowa jezeli autor sie pyta o klocki:D
- Od: 14 gru 2006, 15:22
- Posty: 12
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda mx-3 1.8 V6 93r
no właśnie aż sam się zdziwiłem, bo wszędzie czytałem że w MX są bębny z tyłu, a w mojej są tarcze, nie wiem jakim cudem ale są tarcze. Aha czyli tak jak w polonezie tłoczki są wkręcane, dobrze wiedzieć. a mam silnik 1.6, możliwe żeby ktoś to sam sobie "zrobił"
mam taki problem że na rozgrzanym silniku szarpie mi na gazie tak do ok. 2.5 rpm , na benzynie jest wszystko ok. Co to może być? filtr gazu czy instalacja do regulacji instalacje mam 2-generacji, czyli na komputerze czy jakoś tak to się nazywa.
mam taki problem że na rozgrzanym silniku szarpie mi na gazie tak do ok. 2.5 rpm , na benzynie jest wszystko ok. Co to może być? filtr gazu czy instalacja do regulacji instalacje mam 2-generacji, czyli na komputerze czy jakoś tak to się nazywa.
- Od: 6 lip 2007, 22:24
- Posty: 6
mazda mx-3 po 94r miala tacze z tylu!! pewnie masz DOHC
Walker zobacz jakie masz tarcze bo na moje sa one do wymiany, zmierz grubosc tarczy i sprawdz z nominalem albo masz cos z klockami. jest jeszcze opcja taka ze masz zapieczone zaciski i nie chodza tak jak powinny w prowadnicy i jak wciskasz hamules to sie zacisk lekko wygina zamiast przesunac. jak trzyma ci reczny i ogolnie [jakie?] hamulce pojedz na stacie i zobacz na rolkach bo mial cos podobnego u siebie
Walker zobacz jakie masz tarcze bo na moje sa one do wymiany, zmierz grubosc tarczy i sprawdz z nominalem albo masz cos z klockami. jest jeszcze opcja taka ze masz zapieczone zaciski i nie chodza tak jak powinny w prowadnicy i jak wciskasz hamules to sie zacisk lekko wygina zamiast przesunac. jak trzyma ci reczny i ogolnie [jakie?] hamulce pojedz na stacie i zobacz na rolkach bo mial cos podobnego u siebie
- Od: 4 sty 2006, 10:43
- Posty: 218
- Skąd: Zielona Góra/Coventry
- Auto: MX-3 1,6 16v DOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość