Sprężyny-twarde, ale mało obniżające

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez xijaro » 23 cze 2010, 20:38

napisz do "volt@ge" on miał k-sporta z tego co wiem chce go teraz sprzedać a niedużo używany
Moja Mazda
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=137&t=99947
LINGERIE FOOTBALL LEAGUE FAN <33333333
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2008, 18:29
Posty: 76
Skąd: Piła
Auto: Mazda MX-3 K8 93r

Postprzez iLS » 24 cze 2010, 09:41

ten K-Sport koozak, ale moim zdaniem takie zawieszenie niesie za sobą kolejne koszta związane np z kołami by miało to jakiś sens <oczy>
keep on rockin' in the free world.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2009, 12:24
Posty: 94
Skąd: Sułkowice
Auto: piękna Madzia EC B6 91r.

Postprzez wrona » 23 wrz 2010, 13:46

kupiłem jamexy. to totalny szajs. samochód skacze jak kangur przy nowych amorach. na nierównej drodze przy 90 czy więcej koła odrywają się od ziemi. totalne badziewie można się zabić. twarde to może i one są jak są w pudełku. tyle razy uderzyłem przodem przez to bujanie, że głowa boli światła do wymiany bo przy mrozie plastiki przy uderzeniach powypadały z zatrzasków. gwarancja na 5 lat tylko że paragon po 3 miesiącach zrobił się pusty [tiiit] tusz. nie polecam. ja kupie monroe 153 zł lub kaybe 200 tylko trzeba czekać 2 tyg i dać zaliczke.
Początkujący
 
Od: 27 paź 2007, 14:31
Posty: 12
Skąd: gdańsk
Auto: mada mx3 1.8 V6 95

Postprzez wrona » 23 wrz 2010, 13:50

jak ktoś chce to mogę sprzedać te sprężyny ale na pewno nie są one przeznaczone do mx3 V6 bo jest zbyt ciężka. a i te jamexy podobno mają sprawy w sądzie i nie można ich sprzedawać w niektórych krajach tak mi powiedział gościu w porządnym sklepie a nie bazarowy serwisant. pozdro
Początkujący
 
Od: 27 paź 2007, 14:31
Posty: 12
Skąd: gdańsk
Auto: mada mx3 1.8 V6 95

Postprzez wrona » 1 paź 2010, 19:20

ludzie nie kupujcie tego g.. jamex na tym nie da rady jeździć przód mi skakał jak kangur przy nwych amorach. po 3 miesiącach wymieniłem na monroe i jest git. myśle że te tech coś tam to to samo co jammex więc też odradzam. jeśli ktoś twierdzi inaczej tzn że nie ma pojęcia jak samochód ma się zachowywać na nierównej drodze

post edytowany przez moderatora. upraszam o stosowanie się do regulaminu forum i mądre wypowiedzi.
Początkujący
 
Od: 27 paź 2007, 14:31
Posty: 12
Skąd: gdańsk
Auto: mada mx3 1.8 V6 95

Postprzez Jacol » 4 sty 2011, 21:49

wrona, po 1 nie piszemy posta pod postem, po 2 za skakanie samochodu odpowiedzialne są amortyzatory, które nie spełniają swej roli... (wg ciebie masz sprawne).
Po 3 nie polecaj takiego szajsu jakimi są komponenty zawieszenia od monroe-a, a po 4 ja używam jamexów od 3 lat... jazda miejska + wypady na tor/dragstrip i jak narazie jestem zadowolony.
Wiadomo że po nierównym niższa twardsza sprężyna daje 0 komfortu...
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Rafał » 4 sty 2011, 22:18

Mam KAW i praktycznie obniżyły mi 50mm/50mm.
Autko stoi niżej, a komfort dużo się nie zmienił. Przejechałem się V6 kolegi z forum (nie wiem jakie springi), która ma taka samą glebę... komfort zerowy u kolegi, a jak się moja przejechał to nie mógł się nadziwić, że taki komfort przy takim samym obniżeniu. Pozdro dla Chrisa z Drezdenka <spoko>
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez ricardo881 » 5 sty 2011, 19:13

Zstanawiam sie nak KF automotive albo mts technik co byscie polecali z tych dowch ma ktos foto jak obnizaja te mtsy>???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez yasko » 25 sty 2011, 09:54

Założyłem FK Automotive i przód jest 30 mm niżej. Tył zmienię po zimie.
Auto się utwardziło i prowadzi się wspaniale.
Auto podniosłem na kołach, teraz jeżdżę na 195/60/15 więc auto obniżyło się w stosunku do serii o około 2 cm. Idealny kompromis między prowadzeniem a praktycznością auta w dziurolandzie.

BTW Jest niezła promocja na sprężyny FK na stronie producenta.
Pozdrawiam
yasko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 22:06
Posty: 464 (5/6)
Skąd: GTC
Auto: było:
MX-3, Premacy Sportive, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5, RX-8 R3
jest: niemiecka technologia, hiszpański znaczek

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323