Jaki tłumik? (MX-3 EC K8)
Wrzucam obiecany filmik z wnętrza Nie oddaje on do końca tego co się dzieje w kabinie...(nagrane komórką) najlepiej na żywo się słucha Myślę, że gdyby go założyć do V6, to byłby dopiero szał...
Nie wrzucam natomiast nagrania zza szyby – szumy wiatru wszystko zagłuszają
<center><object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HPuacvuSQ8w"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/HPuacvuSQ8w" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object></center>
Nie wrzucam natomiast nagrania zza szyby – szumy wiatru wszystko zagłuszają
<center><object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HPuacvuSQ8w"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/HPuacvuSQ8w" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object></center>
---------------------
Michał
Michał
- Od: 10 kwi 2008, 21:52
- Posty: 28
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC
Wydaje mi się, że jest jednak głośno, zwłaszcza że słychać ten tłumik praktycznie w całym zakresie obrotów. Mój przestaje być słyszalny powyżej 3 tys. obrotów, a i tak już mnie denerwuje.
Radzę uważać z tymi tłumikami, bo niedługo nasze Mazdy dotknie syndrom Calibry: czyli większość mx-3 będzie miała głośny wydech i kiepskie osiągi
Radzę uważać z tymi tłumikami, bo niedługo nasze Mazdy dotknie syndrom Calibry: czyli większość mx-3 będzie miała głośny wydech i kiepskie osiągi
- Od: 26 sie 2005, 08:00
- Posty: 131
- Skąd: Mława
- Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM
Moj wydech tez, po przekroczeniu 3 tysi przestaje tak buczeć:D
– MX-3 – 1.8 V6 fakt może i niema powalających osiągów ale nie wygląda tak wjeśniacko jak Calibra.
– MX 2.5 V6 – Już ma osiągi
jacks napisał(a):Radzę uważać z tymi tłumikami, bo niedługo nasze Mazdy dotknie syndrom Calibry: czyli większość mx-3 będzie miała głośny wydech i kiepskie osiągi usmiech
– MX-3 – 1.8 V6 fakt może i niema powalających osiągów ale nie wygląda tak wjeśniacko jak Calibra.
– MX 2.5 V6 – Już ma osiągi
BURN RUBBER, NOT YOUR SOUL!
- Od: 24 paź 2008, 13:49
- Posty: 30
- Skąd: Dębica
- Auto: Mazda MX-3 1,8 V6 1992r
Hej ludzie może ktoś podać KONKRETNIE jakieś linki do katalizatora/tłumika środkowego/tłumika końcowego do mazdy mx3 V6?? Mam wszystkie te elementy do wymiany a niezbyt mogę coś znaleźć na necie Nie chodzi mi o tłumiki sportowe, ale o takie żeby były jak najcichsze...
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
Widzę że nie ma konkretnych linków do tłumika koncowego (cichego)... czy wsadzenie używanego, z v6 będzie dobrym rozwiązaniem? Ma ktoś taki? Wydaje mi się, że fabryczny nie może być głośny...więc brałbym w ciemno.
- Od: 12 cze 2008, 12:34
- Posty: 232
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.
a mi się to podoba http://pl.youtube.com/watch?v=JhaLJUwwz ... re=related
No ja ci moge sprezedac oryginal tylko musze go wyciac bo chcialbym jakis taki fajniutki sobie wrzucic. Takze :d:D pisz na priva lbo gg
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Na seryjnym bez kata brzmi tak
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hO9QWk6Z2QA&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hO9QWk6Z2QA&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Jak ktoś chce to mogę go sprzedać, jest w bardzo dobrym stanie .Zamontowałem Ultera i teraz brzmi tak
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QX3QgBi99QU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QX3QgBi99QU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hO9QWk6Z2QA&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hO9QWk6Z2QA&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Jak ktoś chce to mogę go sprzedać, jest w bardzo dobrym stanie .Zamontowałem Ultera i teraz brzmi tak
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QX3QgBi99QU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QX3QgBi99QU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
- Od: 25 lip 2007, 18:24
- Posty: 163
- Skąd: Lubin/Wrocław
- Auto: Mx-3 K8-t
muFa na trasie u Ciebie pewnie jak u mnie troche nie przyjemnie sie robi... ja swojego nagranego nie mam ale tez slychac go na calym zakresie obrotow niestety zwlaszcza pow. 3k rpm takze na trasie przy ponad 100km/h troche męczy, ale na szczescie jezdze glownie w miescie. mozna by utworzyc tema z dzwiekami maszych mazdeczek
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
W końcu rozwiązałem swój problem, kupując używany tłumik końcowy. Teraz to po prostu poezja! Jak odpaliłem to myślałem że silnik nie chodzi, tak jest cicho. Polecam tym, których już głowa boli od tego buczenia. Wreszcie można posłuchać dźwięku V6...
- Od: 12 cze 2008, 12:34
- Posty: 232
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.
Ulterka wstaw i bedzie spoko. Jeli nie chcesz miec masowanego mozgu przez glosny wydech typu mungen,to radze nie wstaiac pozdrawiam
Sprzedam czesci MX-3 1.8 V6 i 1.6 B6 alu 16 cali AZEV 4x100 rozstaw. Ewentualnie zamienie alu na skrzynie z zamachem od silnika z seri B3 323bg,323c itd.[ FOTKA FELG ] http://img266.imageshack.us/img266/598/mazdamx3felgiazev16.jpg
- Od: 27 sty 2009, 22:25
- Posty: 172
- Skąd: Bialystok
- Auto: MX-3 B6 93r ,(sprzedany i smiga w teraz w Siematyczach FSO POLONEZ 92r 1.6 GLE LPG ) wzamian Mercedes Benz (W201)190D 2.0D 87r oraz kolejny japonczyk Kawasaki KX 125 2T 96r
Witam.
A co z wymiarami? Kupując tłumik – dajmy na to a'la Mugen – musimy znać chyba jakieś wymiary. Jak to jest więc ze średnicami, długościami itd... w maździe MX-3? Kolejne pytanie – jak to jest z akcją spalin? Czy taki tłumik wsadzony zamiast fabrycznego w mx'ie nie będzie zamulał?
Podsumowując:
1. Chcąc kupić "mugena" (z silencer-em) do mx-3 V6 nie popełnię wielkiego błędu?
2. Zna ktoś wymiary takiego tłumika?
Pozdrawiam
A co z wymiarami? Kupując tłumik – dajmy na to a'la Mugen – musimy znać chyba jakieś wymiary. Jak to jest więc ze średnicami, długościami itd... w maździe MX-3? Kolejne pytanie – jak to jest z akcją spalin? Czy taki tłumik wsadzony zamiast fabrycznego w mx'ie nie będzie zamulał?
Podsumowując:
1. Chcąc kupić "mugena" (z silencer-em) do mx-3 V6 nie popełnię wielkiego błędu?
2. Zna ktoś wymiary takiego tłumika?
Pozdrawiam
- Od: 29 mar 2008, 17:17
- Posty: 985
- Skąd: Suwałki
- Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe
matysh napisał(a):1. Chcąc kupić "mugena" (z silencer-em) do mx-3 V6 nie popełnię wielkiego błędu?
Podpinam sie pod pytanie
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
tak kolega ma racje wstawiacie sobie jakieś tłumiki nie wiadomo skąd<dupa> ryczy a w dodatku wolniej przyspiesza jak wywalasz kata musisz jechać na hamownie aby coś tam wyregulowali tak samo z tłumikiem jak nie spełnia przepustowości to raczej tracisz osiągi a zyskujesz hałas. ja wstawiłem oryginalny i jestem zadowolony. oryginał ma to do siebie ze buczy od 2 do 2,5 tys ale później milknie i słyszysz to co masz słyszeć V6.
- Od: 27 paź 2007, 14:31
- Posty: 12
- Skąd: gdańsk
- Auto: mada mx3 1.8 V6 95
Wymieniłem u siebie środkowy i tylny tłumik jakieś 2 tyg temu. Różnica była tak kolosalna, że w pierwszej chwili myślałem że silnik nie odpalił
W starym, jeszcze oryginalnym miałem już konkretną "dziurkę"
Wymieniłem na oryginalnego bosala ale muszę przyznać, że jakość wykończenia trochę mnie zdziwiła. Te chromowane nakładki, które tak ładnie wyglądały w poprzednim tłumiku, w bosalu przypominają "wiejski tuning"
Będę musiał chyba wymienić sobie kiedyś same końcówki
W starym, jeszcze oryginalnym miałem już konkretną "dziurkę"
Wymieniłem na oryginalnego bosala ale muszę przyznać, że jakość wykończenia trochę mnie zdziwiła. Te chromowane nakładki, które tak ładnie wyglądały w poprzednim tłumiku, w bosalu przypominają "wiejski tuning"
Będę musiał chyba wymienić sobie kiedyś same końcówki
- Od: 6 paź 2008, 18:45
- Posty: 41
- Skąd: Kraków
- Auto: MX-3 1.8 V6 '93
Mam pytanie... Miałem oryginalny wydech (chyba... z takim kupiłem auto 3 lata temu..) przez te 3 lata z tłumika zrobiło się sitko.... dziury byly wszędzie i to takie że można było bez problemu wsadzić palec albo dwa... wymieniłem wszystko na dedykowanego ultera (tłumik środkowy, tłumik końcowy, uniwersalny katalizator) i auto zrobiło się strasznie zamulone moim zdaniem straciło ok 20KM... wcześniej powyżej 4 tyś obrotów na 2 i 3 biegu zbierał się jak szalony, teraz do ok 4 tyś ciągnie jak na starym wydechu, przy 4 tyś czuć otwarcie się virsów bo dostaje "kopa" ale potem zamułka jak nie wiem.. do 5 tys jeszcze jakoś się rozpędza, ale potem masakra zanim na drugim biegu dojdzie od 5 do 7 tyś to można ziewnąć i oglądać widoki za oknem
Czy to wina wydechu?? katalizatora?? (stary wydech byl kompletny, nic nie było przelotowe)
Czy to wina wydechu?? katalizatora?? (stary wydech byl kompletny, nic nie było przelotowe)
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości