Jaki tłumik? (MX-3 EC K8)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez muFa » 30 paź 2008, 23:33

Wrzucam obiecany filmik z wnętrza :) Nie oddaje on do końca tego co się dzieje w kabinie...(nagrane komórką) najlepiej na żywo się słucha :) Myślę, że gdyby go założyć do V6, to byłby dopiero szał...

Nie wrzucam natomiast nagrania zza szyby – szumy wiatru wszystko zagłuszają :(


<center><object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HPuacvuSQ8w"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/HPuacvuSQ8w" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object></center>
---------------------
Michał
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2008, 21:52
Posty: 28
Skąd: Kraków
Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC

Postprzez lama » 30 paź 2008, 23:57

no fakt cicho to na pewno nie jest, ale co się tak pieścisz do 4 tyś ? na około bloku jeździłeś czy jak :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 23:50
Posty: 178
Skąd: Stargard Szczeciński
Auto: 323P (BA) 1.3 16v '98 r.

Postprzez Rain » 31 paź 2008, 00:36

Wielkie dzięki muFa za nagranie, bardzo przyjemnie brzmi i nie wydaje mi się, by jakoś hałasował nie do wytrzymania. :) ale wiadomo zapewne nagranie nie oddaje realiów w pełni. <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2008, 21:13
Posty: 57
Skąd: okolice Częstochowy
Auto: Mx-3

Postprzez jacks » 31 paź 2008, 01:13

Wydaje mi się, że jest jednak głośno, zwłaszcza że słychać ten tłumik praktycznie w całym zakresie obrotów. Mój przestaje być słyszalny powyżej 3 tys. obrotów, a i tak już mnie denerwuje.
Radzę uważać z tymi tłumikami, bo niedługo nasze Mazdy dotknie syndrom Calibry: czyli większość mx-3 będzie miała głośny wydech i kiepskie osiągi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Postprzez Kalio » 31 paź 2008, 10:06

Moj wydech tez, po przekroczeniu 3 tysi przestaje tak buczeć:D


jacks napisał(a):Radzę uważać z tymi tłumikami, bo niedługo nasze Mazdy dotknie syndrom Calibry: czyli większość mx-3 będzie miała głośny wydech i kiepskie osiągi usmiech


– MX-3 – 1.8 V6 fakt może i niema powalających osiągów ale nie wygląda tak wjeśniacko jak Calibra.
– MX 2.5 V6 – Już ma osiągi :D
BURN RUBBER, NOT YOUR SOUL!
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:49
Posty: 30
Skąd: Dębica
Auto: Mazda MX-3 1,8 V6 1992r

Postprzez muFa » 31 paź 2008, 18:20

lama napisał(a):no fakt cicho to na pewno nie jest, ale co się tak pieścisz do 4 tyś ? na około bloku jeździłeś czy jak usmiech


Rano, Kraków, droga do pracy... nie ma się gdzie rozpędzić :P
---------------------
Michał
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2008, 21:52
Posty: 28
Skąd: Kraków
Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC

Postprzez Grafit » 31 paź 2008, 21:32

Hej ludzie może ktoś podać KONKRETNIE jakieś linki do katalizatora/tłumika środkowego/tłumika końcowego do mazdy mx3 V6?? Mam wszystkie te elementy do wymiany a niezbyt mogę coś znaleźć na necie :( Nie chodzi mi o tłumiki sportowe, ale o takie żeby były jak najcichsze... :)
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2006, 08:48
Posty: 228
Skąd: Żywiec
Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156

Postprzez qazxsw1 » 20 lis 2008, 16:49

Widzę że nie ma konkretnych linków do tłumika koncowego (cichego)... czy wsadzenie używanego, z v6 będzie dobrym rozwiązaniem? Ma ktoś taki? Wydaje mi się, że fabryczny nie może być głośny...więc brałbym w ciemno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2008, 12:34
Posty: 232
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.

Postprzez MRk » 8 gru 2008, 00:57

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Capazo » 8 gru 2008, 23:20

No ja ci moge sprezedac oryginal tylko musze go wyciac bo chcialbym jakis taki fajniutki sobie wrzucic. Takze :d:D pisz na priva lbo gg :D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez walker_1 » 9 gru 2008, 12:41

Na seryjnym bez kata brzmi tak :)

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hO9QWk6Z2QA&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hO9QWk6Z2QA&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Jak ktoś chce to mogę go sprzedać, jest w bardzo dobrym stanie :) .Zamontowałem Ultera i teraz brzmi tak :)

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QX3QgBi99QU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QX3QgBi99QU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2007, 18:24
Posty: 163
Skąd: Lubin/Wrocław
Auto: Mx-3 K8-t

Postprzez Kryształ » 9 gru 2008, 15:19

muFa na trasie u Ciebie pewnie jak u mnie troche nie przyjemnie sie robi... ja swojego nagranego nie mam ale tez slychac go na calym zakresie obrotow niestety zwlaszcza pow. 3k rpm takze na trasie przy ponad 100km/h troche męczy, ale na szczescie jezdze glownie w miescie. mozna by utworzyc tema z dzwiekami maszych mazdeczek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez qazxsw1 » 10 gru 2008, 17:24

W końcu rozwiązałem swój problem, kupując używany tłumik końcowy. Teraz to po prostu poezja! Jak odpaliłem to myślałem że silnik nie chodzi, tak jest cicho. Polecam tym, których już głowa boli od tego buczenia. Wreszcie można posłuchać dźwięku V6...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2008, 12:34
Posty: 232
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.

Postprzez kris76 » 23 mar 2009, 15:24

Ulterka wstaw i bedzie spoko. Jeli nie chcesz miec masowanego mozgu przez glosny wydech typu mungen,to radze nie wstaiac <lol> pozdrawiam ;)
Sprzedam czesci MX-3 1.8 V6 i 1.6 B6 alu 16 cali AZEV 4x100 rozstaw. Ewentualnie zamienie alu na skrzynie z zamachem od silnika z seri B3 323bg,323c itd.[ FOTKA FELG ] http://img266.imageshack.us/img266/598/mazdamx3felgiazev16.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 22:25
Posty: 172
Skąd: Bialystok
Auto: MX-3 B6 93r ,(sprzedany i smiga w teraz w Siematyczach FSO POLONEZ 92r 1.6 GLE LPG ) wzamian Mercedes Benz (W201)190D 2.0D 87r oraz kolejny japonczyk Kawasaki KX 125 2T 96r

Postprzez matysh » 24 mar 2009, 21:17

Witam.
A co z wymiarami? Kupując tłumik – dajmy na to a'la Mugen – musimy znać chyba jakieś wymiary. Jak to jest więc ze średnicami, długościami itd... w maździe MX-3? Kolejne pytanie – jak to jest z akcją spalin? Czy taki tłumik wsadzony zamiast fabrycznego w mx'ie nie będzie zamulał?
Podsumowując:
1. Chcąc kupić "mugena" (z silencer-em) do mx-3 V6 nie popełnię wielkiego błędu?
2. Zna ktoś wymiary takiego tłumika?
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez Capazo » 24 mar 2009, 22:36

matysh napisał(a):1. Chcąc kupić "mugena" (z silencer-em) do mx-3 V6 nie popełnię wielkiego błędu?


Podpinam sie pod pytanie
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez wrona » 27 mar 2009, 19:20

tak kolega ma racje wstawiacie sobie jakieś tłumiki nie wiadomo skąd<dupa> ryczy a w dodatku wolniej przyspiesza jak wywalasz kata musisz jechać na hamownie aby coś tam wyregulowali tak samo z tłumikiem jak nie spełnia przepustowości to raczej tracisz osiągi a zyskujesz hałas. ja wstawiłem oryginalny i jestem zadowolony. oryginał ma to do siebie ze buczy od 2 do 2,5 tys ale później milknie i słyszysz to co masz słyszeć V6. <dupa>
Początkujący
 
Od: 27 paź 2007, 14:31
Posty: 12
Skąd: gdańsk
Auto: mada mx3 1.8 V6 95

Postprzez mieciel » 28 mar 2009, 12:42

dobra podepne sie do tematu...znalazlem na stronie Ultera wydech do mx3 ale jest tam tylko zaznaczona 1.8 ..posiadam 1.6 i pytanie brzmi czy bedzie pasowal ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 gru 2008, 14:56
Posty: 12
Skąd: Żary
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V 1995r

Postprzez Chappel » 21 kwi 2009, 22:03

Wymieniłem u siebie środkowy i tylny tłumik jakieś 2 tyg temu. Różnica była tak kolosalna, że w pierwszej chwili myślałem że silnik nie odpalił ;)
W starym, jeszcze oryginalnym miałem już konkretną "dziurkę"
Obrazek
Wymieniłem na oryginalnego bosala ale muszę przyznać, że jakość wykończenia trochę mnie zdziwiła. Te chromowane nakładki, które tak ładnie wyglądały w poprzednim tłumiku, w bosalu przypominają "wiejski tuning" ;)
Obrazek

Obrazek
Będę musiał chyba wymienić sobie kiedyś same końcówki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 18:45
Posty: 41
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 1.8 V6 '93

Postprzez Grafit » 19 maja 2009, 18:11

Mam pytanie... Miałem oryginalny wydech (chyba... z takim kupiłem auto 3 lata temu..) przez te 3 lata z tłumika zrobiło się sitko.... dziury byly wszędzie i to takie że można było bez problemu wsadzić palec albo dwa... wymieniłem wszystko na dedykowanego ultera (tłumik środkowy, tłumik końcowy, uniwersalny katalizator) i auto zrobiło się strasznie zamulone :| moim zdaniem straciło ok 20KM... wcześniej powyżej 4 tyś obrotów na 2 i 3 biegu zbierał się jak szalony, teraz do ok 4 tyś ciągnie jak na starym wydechu, przy 4 tyś czuć otwarcie się virsów bo dostaje "kopa" ale potem zamułka jak nie wiem.. do 5 tys jeszcze jakoś się rozpędza, ale potem masakra zanim na drugim biegu dojdzie od 5 do 7 tyś to można ziewnąć i oglądać widoki za oknem :|
Czy to wina wydechu?? katalizatora?? (stary wydech byl kompletny, nic nie było przelotowe)
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2006, 08:48
Posty: 228
Skąd: Żywiec
Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323