Strona 3 z 4

PostNapisane: 30 paź 2008, 23:33
przez muFa
Wrzucam obiecany filmik z wnętrza :) Nie oddaje on do końca tego co się dzieje w kabinie...(nagrane komórką) najlepiej na żywo się słucha :) Myślę, że gdyby go założyć do V6, to byłby dopiero szał...

Nie wrzucam natomiast nagrania zza szyby – szumy wiatru wszystko zagłuszają :(


<center><object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HPuacvuSQ8w"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/HPuacvuSQ8w" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object></center>

PostNapisane: 30 paź 2008, 23:57
przez lama
no fakt cicho to na pewno nie jest, ale co się tak pieścisz do 4 tyś ? na około bloku jeździłeś czy jak :)

PostNapisane: 31 paź 2008, 00:36
przez Rain
Wielkie dzięki muFa za nagranie, bardzo przyjemnie brzmi i nie wydaje mi się, by jakoś hałasował nie do wytrzymania. :) ale wiadomo zapewne nagranie nie oddaje realiów w pełni. <glupek2>

PostNapisane: 31 paź 2008, 01:13
przez jacks
Wydaje mi się, że jest jednak głośno, zwłaszcza że słychać ten tłumik praktycznie w całym zakresie obrotów. Mój przestaje być słyszalny powyżej 3 tys. obrotów, a i tak już mnie denerwuje.
Radzę uważać z tymi tłumikami, bo niedługo nasze Mazdy dotknie syndrom Calibry: czyli większość mx-3 będzie miała głośny wydech i kiepskie osiągi :)

PostNapisane: 31 paź 2008, 10:06
przez Kalio
Moj wydech tez, po przekroczeniu 3 tysi przestaje tak buczeć:D


jacks napisał(a):Radzę uważać z tymi tłumikami, bo niedługo nasze Mazdy dotknie syndrom Calibry: czyli większość mx-3 będzie miała głośny wydech i kiepskie osiągi usmiech


– MX-3 – 1.8 V6 fakt może i niema powalających osiągów ale nie wygląda tak wjeśniacko jak Calibra.
– MX 2.5 V6 – Już ma osiągi :D

PostNapisane: 31 paź 2008, 18:20
przez muFa
lama napisał(a):no fakt cicho to na pewno nie jest, ale co się tak pieścisz do 4 tyś ? na około bloku jeździłeś czy jak usmiech


Rano, Kraków, droga do pracy... nie ma się gdzie rozpędzić :P

PostNapisane: 31 paź 2008, 21:32
przez Grafit
Hej ludzie może ktoś podać KONKRETNIE jakieś linki do katalizatora/tłumika środkowego/tłumika końcowego do mazdy mx3 V6?? Mam wszystkie te elementy do wymiany a niezbyt mogę coś znaleźć na necie :( Nie chodzi mi o tłumiki sportowe, ale o takie żeby były jak najcichsze... :)

PostNapisane: 20 lis 2008, 16:49
przez qazxsw1
Widzę że nie ma konkretnych linków do tłumika koncowego (cichego)... czy wsadzenie używanego, z v6 będzie dobrym rozwiązaniem? Ma ktoś taki? Wydaje mi się, że fabryczny nie może być głośny...więc brałbym w ciemno.

PostNapisane: 8 gru 2008, 00:57
przez MRk

PostNapisane: 8 gru 2008, 23:20
przez Capazo
No ja ci moge sprezedac oryginal tylko musze go wyciac bo chcialbym jakis taki fajniutki sobie wrzucic. Takze :d:D pisz na priva lbo gg :D

PostNapisane: 9 gru 2008, 12:41
przez walker_1
Na seryjnym bez kata brzmi tak :)

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hO9QWk6Z2QA&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hO9QWk6Z2QA&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Jak ktoś chce to mogę go sprzedać, jest w bardzo dobrym stanie :) .Zamontowałem Ultera i teraz brzmi tak :)

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QX3QgBi99QU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QX3QgBi99QU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

PostNapisane: 9 gru 2008, 15:19
przez Kryształ
muFa na trasie u Ciebie pewnie jak u mnie troche nie przyjemnie sie robi... ja swojego nagranego nie mam ale tez slychac go na calym zakresie obrotow niestety zwlaszcza pow. 3k rpm takze na trasie przy ponad 100km/h troche męczy, ale na szczescie jezdze glownie w miescie. mozna by utworzyc tema z dzwiekami maszych mazdeczek

PostNapisane: 10 gru 2008, 17:24
przez qazxsw1
W końcu rozwiązałem swój problem, kupując używany tłumik końcowy. Teraz to po prostu poezja! Jak odpaliłem to myślałem że silnik nie chodzi, tak jest cicho. Polecam tym, których już głowa boli od tego buczenia. Wreszcie można posłuchać dźwięku V6...

PostNapisane: 23 mar 2009, 15:24
przez kris76
Ulterka wstaw i bedzie spoko. Jeli nie chcesz miec masowanego mozgu przez glosny wydech typu mungen,to radze nie wstaiac <lol> pozdrawiam ;)

PostNapisane: 24 mar 2009, 21:17
przez matysh
Witam.
A co z wymiarami? Kupując tłumik – dajmy na to a'la Mugen – musimy znać chyba jakieś wymiary. Jak to jest więc ze średnicami, długościami itd... w maździe MX-3? Kolejne pytanie – jak to jest z akcją spalin? Czy taki tłumik wsadzony zamiast fabrycznego w mx'ie nie będzie zamulał?
Podsumowując:
1. Chcąc kupić "mugena" (z silencer-em) do mx-3 V6 nie popełnię wielkiego błędu?
2. Zna ktoś wymiary takiego tłumika?
Pozdrawiam

PostNapisane: 24 mar 2009, 22:36
przez Capazo
matysh napisał(a):1. Chcąc kupić "mugena" (z silencer-em) do mx-3 V6 nie popełnię wielkiego błędu?


Podpinam sie pod pytanie

PostNapisane: 27 mar 2009, 19:20
przez wrona
tak kolega ma racje wstawiacie sobie jakieś tłumiki nie wiadomo skąd<dupa> ryczy a w dodatku wolniej przyspiesza jak wywalasz kata musisz jechać na hamownie aby coś tam wyregulowali tak samo z tłumikiem jak nie spełnia przepustowości to raczej tracisz osiągi a zyskujesz hałas. ja wstawiłem oryginalny i jestem zadowolony. oryginał ma to do siebie ze buczy od 2 do 2,5 tys ale później milknie i słyszysz to co masz słyszeć V6. <dupa>

PostNapisane: 28 mar 2009, 12:42
przez mieciel
dobra podepne sie do tematu...znalazlem na stronie Ultera wydech do mx3 ale jest tam tylko zaznaczona 1.8 ..posiadam 1.6 i pytanie brzmi czy bedzie pasowal ?

PostNapisane: 21 kwi 2009, 22:03
przez Chappel
Wymieniłem u siebie środkowy i tylny tłumik jakieś 2 tyg temu. Różnica była tak kolosalna, że w pierwszej chwili myślałem że silnik nie odpalił ;)
W starym, jeszcze oryginalnym miałem już konkretną "dziurkę"
Obrazek
Wymieniłem na oryginalnego bosala ale muszę przyznać, że jakość wykończenia trochę mnie zdziwiła. Te chromowane nakładki, które tak ładnie wyglądały w poprzednim tłumiku, w bosalu przypominają "wiejski tuning" ;)
Obrazek

Obrazek
Będę musiał chyba wymienić sobie kiedyś same końcówki :)

PostNapisane: 19 maja 2009, 18:11
przez Grafit
Mam pytanie... Miałem oryginalny wydech (chyba... z takim kupiłem auto 3 lata temu..) przez te 3 lata z tłumika zrobiło się sitko.... dziury byly wszędzie i to takie że można było bez problemu wsadzić palec albo dwa... wymieniłem wszystko na dedykowanego ultera (tłumik środkowy, tłumik końcowy, uniwersalny katalizator) i auto zrobiło się strasznie zamulone :| moim zdaniem straciło ok 20KM... wcześniej powyżej 4 tyś obrotów na 2 i 3 biegu zbierał się jak szalony, teraz do ok 4 tyś ciągnie jak na starym wydechu, przy 4 tyś czuć otwarcie się virsów bo dostaje "kopa" ale potem zamułka jak nie wiem.. do 5 tys jeszcze jakoś się rozpędza, ale potem masakra zanim na drugim biegu dojdzie od 5 do 7 tyś to można ziewnąć i oglądać widoki za oknem :|
Czy to wina wydechu?? katalizatora?? (stary wydech byl kompletny, nic nie było przelotowe)