Witam
Niepokoja mnie stuki dochodzace z przedniej osi ktore ujawniaja sie przy rozpedzaniu auta przy zmianie biegow – puszczam sprzeglo i stuk, puszcze gaz – stuk. Dodatkowo podczas dynamicznego przyspieszania czuc wibracje na kierownicy. Czasami przy wolnej jezdzie kiedy puszcze kierownice da sie zaobserwowac jak kierownica sama lata na boki, lewo prawo na powiedzmy 1cm.
Podejrzewam przegub wewnetrzny, lub slabo skrecony zewnetrzny? Czy w mx3 v6 sa lozyska w piascie stozkowe? Trzeba dokrecic srube przegubu, a pozniej ja lekko poluzowac? Czy dokrecamy na maxa. W ostatnim czasie byl wymieniany przegub i chyba niedlugo po tej operacji wystapily te objawy.
MX-3 v6 stuki przy zmianie biegow, wibracje
Strona 1 z 1
Witaj
Co do przegubu zewnętrznego – śrubę dokręcasz na max, pamiętając o jej zabezpieczeniu.
Jeżeli masz dostęp do kanału, to sprawdź łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych i dolny sworzeń wahacza. Stare podzespoły, rozpięte i "ruszone" przy wymianie przegubu mogą hałasować.
Przegub wymieniałeś sam? Zobacz, czy wszystko jest porządnie dokręcone, zwłaszcza szpilki w felgach
Co do przegubu zewnętrznego – śrubę dokręcasz na max, pamiętając o jej zabezpieczeniu.
Jeżeli masz dostęp do kanału, to sprawdź łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych i dolny sworzeń wahacza. Stare podzespoły, rozpięte i "ruszone" przy wymianie przegubu mogą hałasować.
Przegub wymieniałeś sam? Zobacz, czy wszystko jest porządnie dokręcone, zwłaszcza szpilki w felgach
Sprzedam części 323F 1.8 16V DOHC. Info na PW.
- Od: 19 gru 2007, 10:41
- Posty: 10
- Skąd: Radzyń Podlaski
- Auto: Była: 323F 1.8 16V DOHC
Jest: MX-3 1.8 24V V6 DOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość