Zerwany jeden z pasków alternatora
Strona 1 z 1
witam
Dziś zerwał mi się jeden z pasków klinowych obsługujących klimę alternator i coś tam jeszcze
Moment po tym zatrzymałem się i stwierdziłem ze pasek zerwał jakiś przewód umiejscowiony pod obudowa rozrządu
wiecie może co to za przewodzik jest 2 żyłowy (biała i niebieska) żyłka opleciona drucikiem pewnie masa, jeden koniec tego przewodu jest przy pompie wtryskowej 2 nie moge znalezc
do domu miałem z 2 kilosy więc pojechałem, po drodze zaczęła mrygac kontrolka na kształt spiralki sprężynki
można to naprawić samemu czy zalecana wizyta w warsztacie
pozdr.
Dziś zerwał mi się jeden z pasków klinowych obsługujących klimę alternator i coś tam jeszcze
Moment po tym zatrzymałem się i stwierdziłem ze pasek zerwał jakiś przewód umiejscowiony pod obudowa rozrządu
wiecie może co to za przewodzik jest 2 żyłowy (biała i niebieska) żyłka opleciona drucikiem pewnie masa, jeden koniec tego przewodu jest przy pompie wtryskowej 2 nie moge znalezc
do domu miałem z 2 kilosy więc pojechałem, po drodze zaczęła mrygac kontrolka na kształt spiralki sprężynki
można to naprawić samemu czy zalecana wizyta w warsztacie
pozdr.
pozdr.
- Od: 24 lut 2009, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM
Spróbuj może ten kabelek zlutować i zaizolować, skasuj błędy z kompa i sprawdź czy wszystko hula
"Szóstka jest beznadziejna. Już na pierwszy rzut oka widać, że tak naprawdę to niewiele ją od poprzednika różni… który z kolei niewiele się różnił od poprzednika. I tym sposobem od kilkudziesięciu lat pół Europy wzdycha do lekko modernizowanego garbusa..."
Święta prawda
Święta prawda
- Od: 27 maja 2008, 22:23
- Posty: 97
- Auto: BJ ZM '03
Brayan73 napisał(a):Ale nie wiem gdzie ten kabelek przylutować bo nie znalazłem miejsca gdzie sie zerwał
Zrób jakieś zdjęcia i opisz dokładnie skąd wychodzi ten przewód, to może ktoś Ci pomoże.
- Od: 16 mar 2007, 13:27
- Posty: 192
- Skąd: Przeworsk
- Auto: 323F BJ DITD, KIA CEED 2.0 CRDI SW
to jest bj przed liftem ?
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!
- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
witam
tu jest fotka urwanego przewodu i kola zamachowego http://picasaweb.google.pl/Wizardaro/Ma ... 3775913202 do którego mam jeszcze jedno pytanie czy wystarczy odkręcić te śrubki nr 1 czy śrubę nr 2 aby zdjąć kolo
bo po dzisiejszych oględzinach okazało sie ze nie tylko przewodzik urwało ale tez przetarło osłonę rozrządu
sorki ze tak wsadzilem fotki ale nie wiem jak wsadzic bezposrednio do postu
tu jest fotka urwanego przewodu i kola zamachowego http://picasaweb.google.pl/Wizardaro/Ma ... 3775913202 do którego mam jeszcze jedno pytanie czy wystarczy odkręcić te śrubki nr 1 czy śrubę nr 2 aby zdjąć kolo
bo po dzisiejszych oględzinach okazało sie ze nie tylko przewodzik urwało ale tez przetarło osłonę rozrządu
sorki ze tak wsadzilem fotki ale nie wiem jak wsadzic bezposrednio do postu
pozdr.
- Od: 24 lut 2009, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM
Koło zamachowe masz miedzy skrzynia a silnikiem – fachowo nazywają to kołem pasowym wału korbowego , aby je zdemontowac wystarczy odkrecic srubki ampulowe ( czyli nr 1 ) a przewód wyglada mi jak od czujnika wału korbowego ....silnik głosniej nie klekocze ?Brayan73 napisał(a):kola zamachowego
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kolego to miałeś pecha u mnie też niedawno pękł jeden. Zrobilem na nich około 40 tyś km. Jakiej firmy miałeś paski? U mnie siedziały firmy gates.
- Od: 14 cze 2007, 23:31
- Posty: 53
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: Mazda 323f 2.0DTVi 2000r RF2A
witam
i wszystko juz jasne
tak jak koledzy pisali – urwany przewód to czujnik obrotów walu (dał sie polutować i połatać )
osłona rozrządu po części tez połatana (szukam całej , może ktoś wie gdzie można taka nabyć chodzi o ta dolna)
Pasek ten co sie zerwał był firmy gates nie wiem ile mial przelatane bo od niedawna jestem nowym właścicielem 2 z pasków byl juz tez nieźle wypróchniały tez gates
dzieki za pomoc
pozdr.
i wszystko juz jasne
tak jak koledzy pisali – urwany przewód to czujnik obrotów walu (dał sie polutować i połatać )
osłona rozrządu po części tez połatana (szukam całej , może ktoś wie gdzie można taka nabyć chodzi o ta dolna)
Pasek ten co sie zerwał był firmy gates nie wiem ile mial przelatane bo od niedawna jestem nowym właścicielem 2 z pasków byl juz tez nieźle wypróchniały tez gates
dzieki za pomoc
pozdr.
pozdr.
- Od: 24 lut 2009, 23:06
- Posty: 43
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 90KM
ja zrobiłem podobnie:
po zakupie madzi wymieniłem wszystkie paski na ori i problem z tzw bańki
mam nadzieje że nie pęknie:)
po zakupie madzi wymieniłem wszystkie paski na ori i problem z tzw bańki
mam nadzieje że nie pęknie:)
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!
- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
Są za szerokieŁukasz napisał(a): wogóle nie pasują(chodzi o rowki
Już nie .... nowa cena za 2 paski oryginalne uwaga !! 360 zl trochę przegieli ...Łukasz napisał(a):Po za tym nie są takie drogie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Łukasz napisał(a):powinni wywalić ten cały zarząd Mazdy w Polsce
To nie jest ich wina , niemcy podniesli cene bo zmienil się producent.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nie , sa tanie ( ok 50 -60 zł szt )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):To nie jest ich wina , niemcy podniesli cene bo zmienil się producent.
Witam! Jaksa a kto teraz robi paski dla Mazdy?
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Niemcy.topik napisał(a):kto teraz robi paski dla Mazdy
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości