Ostatnio coś się porobiło z serduszkiem mojej Madzi.
A więc po kolei.
Zmieniałem światła (stare były zmatowione) i po wymianie silnik stracił moc (prawdopodobnie jest to zbieg okoliczności). Akurat jechałem w trasę i 70 km za cholerę nie mogłem jechać szybciej niż 120-130 km. Po parogodzinnej wizycie w drodze powrotnej silnik częściowo odzyskał wigor. Ładnie kręci, raz do 3 tys, raz do 4 i potem turbina juz się nie załącza. Dzisiaj oczyściłem przepływomierz, oczyściłem EGR. Nie jest to wina paliwa na 100%, filtr paliwa mam nowy. Dolewam profilaktycznie TDA do paliwa. Mechanicy sprawdzali i turbina się załącza. Czy któryś z kolegów miał podobny przypadek. Mój silnik to 101 konny klekocik
Brak mocy
Strona 1 z 1
artro219 napisał(a):Ostatnio coś się porobiło z serduszkiem mojej Madzi.
A więc po kolei.
Zmieniałem światła (stare były zmatowione) i po wymianie silnik stracił moc (prawdopodobnie jest to zbieg okoliczności). Akurat jechałem w trasę i 70 km za cholerę nie mogłem jechać szybciej niż 120-130 km. Po parogodzinnej wizycie w drodze powrotnej silnik częściowo odzyskał wigor. Ładnie kręci, raz do 3 tys, raz do 4 i potem turbina juz się nie załącza. Dzisiaj oczyściłem przepływomierz, oczyściłem EGR. Nie jest to wina paliwa na 100%, filtr paliwa mam nowy. Dolewam profilaktycznie TDA do paliwa. Mechanicy sprawdzali i turbina się załącza. Czy któryś z kolegów miał podobny przypadek. Mój silnik to 101 konny klekocik
tyle jesteś na forum i nie wiesz że od tego jest dział ditd?
podpiąłeś boost sensor?
skoro jest dział Ditd i tam o tym jest to kosz a tak na marginesie Neo to nie cytujemy całych postów które są bezpośrednio przed Kto jak kto ale Ty to powinieneś znać
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
jakoś mi się dziwnie kliknęło i nie potrzebnie zacytowałem
Temat do zamknięcia
W pracy już zrobili, naprawili i jest OK
Spadł przewodzik i po założeniu wróciło do normy
W pracy już zrobili, naprawili i jest OK
Spadł przewodzik i po założeniu wróciło do normy
- Od: 6 lip 2008, 14:21
- Posty: 684
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001
artro219 napisał(a):Spadł przewodzik i po założeniu wróciło do normy
jaki przewód?
Witam mam mały problem w mojej maździe padł elektrozawór sterujący podciśnieniem do turbiny i nie otwiera zaworu EGR ciężko z tą częścią ale znalazłem identyczną tylko że od mazdy 323 1.5i ale identycznie wygląda tylko się jednym numerkiem różni oto link do tego i chciałbym się zapytać czy będzie pasowała do silnika 2ditd proszę o szybką odpowiedź z góry przepraszam założyłem na innym dziale ale nie wiem który jak najbardziej sensowny jest a potrzebuje jak najszybszej odpowiedzi.
http://allegro.pl/mazda-323f-1-5-94-98r ... 47163.html
http://allegro.pl/mazda-323f-1-5-94-98r ... 47163.html
- Od: 26 mar 2013, 19:14
- Posty: 4
- Auto: 323f
syku997 napisał(a):padł elektrozawór sterujący podciśnieniem do turbiny i nie otwiera zaworu EGR
a co ma piernik do wiatraka?
syku997 napisał(a):padł elektrozawór sterujący podciśnieniem do turbiny
syku997 napisał(a):do 2.0dtid 90KM
Jak masz 90KM to raczej masz RF2A a tam solenoid nie steruje turbo.
Co do zaworku powinien pasować, musi byc na 12V i mieć takie same wejścia i wyjścia a ten na fotce ma.
Zwróć uwagę na gniazdo, żeby pasowało do Twojej wtyczki.
Ja mam z 626 u siebie ten zaworek
Jeżeli ten zaworek na zdjęciu to faktycznie K5T44091 to jest to zaworek z DITD RF2A 90KM.
ale za to steruje podciśnieniem które podnosi zawór egr i puszcza ciśnienie na turbine ale o to mi chodziło czy podpasuje i czy będzie działało na takiej samej zasadzie co podciśnienia ale odpowiedziałeś pozytywnie więc dzięx takich odpowiedzi więcej
- Od: 26 mar 2013, 19:14
- Posty: 4
- Auto: 323f
syku997 napisał(a):odpowiedziałeś pozytywnie więc dzięx
No problem Pozdrawiam
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości