Rozrząd- wyłącznie oryginał mazda!!!
Witam. Raczej masz silnik RF3F. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
A czy rozrzad do Rf3F jest ten sam co do RF2A ?
czy ten bedzie dobry?
http://www.mazparts.pl/oferta-specjalna ... emacy-ditd
czy ten bedzie dobry?
http://www.mazparts.pl/oferta-specjalna ... emacy-ditd
- Od: 21 kwi 2013, 09:13
- Posty: 6
- Auto: Mazda 323F DITD 2.0
Kanonier napisał(a):Panowie a co sądzicie o tym zestawie? http://allegro.pl/rozrzad-pompa-mazda-6 ... 63980.html
Czytałem ten temat i opinie są podzielone, czytałem tu gdzieś że ktoś jeździ na pasku Gates i nic się nie dzieje. Co sądzicie?
Nie miałem tego paska ale miałem tą pompę wody. W chwili obecnej mam przejechane z nią 80 tyś km. Nie miałem problemów. Teraz zakładam inną ale też nie oryginał.
- Od: 18 cze 2008, 08:19
- Posty: 15
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DITD
mimo tematu jasno sugerującego co trzeba kupić, to i tak każdy swoje
osobiście nie założę i nigdy nie założyłem nieoryginalnego rozrządu klientowi – jak z takim przyjeżdża, to odsyłam gdzieś indziej
osobiście nie założę i nigdy nie założyłem nieoryginalnego rozrządu klientowi – jak z takim przyjeżdża, to odsyłam gdzieś indziej
kierownik napisał(a):jak z takim przyjeżdża, to odsyłam gdzieś indziej
i dobrze bo potem ciągał by Cię że coś źle zrobiłeś i dlatego pasek pękł.
XBOX666 napisał(a):ktora pompa bedzie lepsza: JPN Japan czy NPW Japan?
Raczej pytanie powinno brzmieć "Która będzie mniej gorsza.... ?"
Podpisuje się pod stanowiskiem kierownika, Oryginał Mazda, nie kosztuje majątek a zapewnia spokojny sen...
orsn napisał(a):Tak dla statystyk i pogłębienia wiedzy. Waszej, bo moją już pogłębiłem i to nie darmo.
Pasek Conti przeżył jakieś 5 lat i 85 tyś km. Gdy odchodził w ten weekend, zabrał ze sobą spory kawałek silnika.
Szkoda, że przy wymianie nie powiedzieli, że 120 to sobie mogę między bajki włożyć.
Mazdę sprzedam. Nie bita. Ma jakiś problem z silnikiem.
Witam,
swoją mazdę 2.0 TD kupiłem w 2010 roku, tuż po zakupie zmieniłem rozrząd komplet (zamiennik, nazwy nie znam, koszt ok. 1500 pln) . Od tego czasu przejechałem nią 90 tys.km. Aktualnie założyłem pompę wody Hepu +pasek Continental+ napinacz NTN oraz łożyska SKF. Mam pytanie, czy jeślibym zmienił pasek na oryginalny mazdowski, to w takiej konfiguracji zwiększę żywotność takiego zestawu?
Swoją drogą szkoda, że na tego typu forach napotyka się tylko wypowiedzi Osób doświadczonych negatywnie, nikt, kto używa zamienników w swoich samochodach i ma dobre doświadczenia ( np. jak ja przy przejechaniu 90 tys.km) nie podzieli się nimi na tym forum... Bo czytając te same negatywne oceny zamienników takich firm jak Continental czy Bosch odnoszę wrażenie, że wszystkie inne niż mazdowskie produkcje są wadliwe i z góry skazane na porażkę, a komponenty mazdowskie z kolei są wręcz idealne, pozbawione wszelkich wad... Ok. jestem zatem w stanie dać się przekonać Forumowiczom wychwalającym rozrządy li i tylko li mazdowskie, pytanie czy ktokolwiek z Mechaników da mi gwarancję na niezawodność takowego rozrządu i w razie usterki ( strzału paska czy pompy wody ) dokona naprawy w ramach gwarancji, jeśli zamontuję oryginał?
-
Mar_on
Mar_on napisał(a):pytanie czy ktokolwiek z Mechaników da mi gwarancję na niezawodność takowego rozrządu i w razie usterki ( strzału paska czy pompy wody ) dokona naprawy w ramach gwarancji, jeśli zamontuję oryginał?
ja dam.
ja swoja magda juz zrobilem 50 tys od wymiany, tzn samego paska gates i jakos chodzi nic się nie urwalo itp... jak ktoś się nie zna nawet na wymianie rozrządu to ci zaproponuje wymianę silnika nie dajcie się naciąc, na zamiennik też jest dwa lata gwarancji, a po co przeplacać? tylko po to że w chinach na pasek gates nabili logo mazda?
chłopcze.... żeby na Ciebie czasem nie nabili w chinach jakiegoś logo....
Jeśli uważasz, że pasek oryginalny Mazda jest produkowany w Chinach to już lepiej się nie wypowiadaj na tym forum.. no chyba, że Twoja mazda to też jakieś chińskie gów_o z przylepionym japońskim logo
Jeśli uważasz, że pasek oryginalny Mazda jest produkowany w Chinach to już lepiej się nie wypowiadaj na tym forum.. no chyba, że Twoja mazda to też jakieś chińskie gów_o z przylepionym japońskim logo
najlepsza obrona to atak? a jaką macie pewność chłopcy że tak nie jest? akurat tak się zdarzyło że pracowałem na zachodzie w fabrykach skf,snr,ina i takie inne co to roleczki miedzy innymi to tych waszych oryginalnych rozrządów robią,pompy wody też i co się okazuje. na zachodzie robi sie na zachód a panowie co tam zajmują się kontrola jakosci zapytani co my w polsce zakładamy? z ironią odpowiadają że mają też swoje zakłady w chinach a może i z żalem? żeby się wypowiadać to po pierwsze trzeba miec choć troche wiedzy w temacie a nie bezmyślnie powtarzac to co ktoś kiedyś tam gdzieś napisał
Panowie Mazdy bardzo tanieją, ceny części nie bardzo, nie ma co się kłócić i spinać.
Przecież najtańsze BJ lub GF z silnikiem DiTD można teraz kupić za 4-5 tysięcy złotych, nie bądźcie zdziwieni że ludzi nie kupią rozrządu za 1000 zł, a gdzie wymiana i inne rzeczy, które z reguły trzeba zrobić po zakupie, typu hamulce, zawieszenie, czy nieszczęsna korozja. Bulwersować to by się można było, jak by ludzie do Mazdy 6 GH za 30-40 tysięcy wkładali gorszy rozrząd w celu zaoszczędzenia 500 zł.
Mazda faktycznie jest z tym do pupy, że nie można wrzucać tańszego rozrządu, chociaż w sumie to beznadziejni są producenci zamienników, że nie mogą to takiego prostego w sumie i starego już auta zrobić dobrych części.
Może trzeba by się zastanowić co można, a czego kategorycznie nie można, że pasek musi być OE to już wszyscy wiemy, ale patrząc po allegro zostawiamy rolki, napinacz i pasek OE Mazda, zmieniamy tylko pompę wody i jej uszczelki na zamiennik i już mamy w kieszeni ok. 400 zł, a czy taka konfiguracja faktycznie jest taka awaryjna i od razu wróży problemy?
Przecież najtańsze BJ lub GF z silnikiem DiTD można teraz kupić za 4-5 tysięcy złotych, nie bądźcie zdziwieni że ludzi nie kupią rozrządu za 1000 zł, a gdzie wymiana i inne rzeczy, które z reguły trzeba zrobić po zakupie, typu hamulce, zawieszenie, czy nieszczęsna korozja. Bulwersować to by się można było, jak by ludzie do Mazdy 6 GH za 30-40 tysięcy wkładali gorszy rozrząd w celu zaoszczędzenia 500 zł.
Mazda faktycznie jest z tym do pupy, że nie można wrzucać tańszego rozrządu, chociaż w sumie to beznadziejni są producenci zamienników, że nie mogą to takiego prostego w sumie i starego już auta zrobić dobrych części.
Może trzeba by się zastanowić co można, a czego kategorycznie nie można, że pasek musi być OE to już wszyscy wiemy, ale patrząc po allegro zostawiamy rolki, napinacz i pasek OE Mazda, zmieniamy tylko pompę wody i jej uszczelki na zamiennik i już mamy w kieszeni ok. 400 zł, a czy taka konfiguracja faktycznie jest taka awaryjna i od razu wróży problemy?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości