Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez Riki » 23 lut 2012, 20:06

malkolm napisał(a):niestety z tak niskim ciśnieniem wtrysku jaki dają takie pompy ciężko by było spełniać normy EURO 3 i wyższe


Oczywiste, że tak ;) ekologia tylko i wyłącznie.......
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 23 lut 2012, 20:39

Riki napisał(a):Oczywiste, że tak ;) ekologia tylko i wyłącznie.......


nie tylko ekologia ale i zwiększenie mocy i momentu przy dość małym spalaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez mazda 480000km » 23 lut 2012, 21:16

Witam .
Aby kontynuować post i służyć radą to opiszę tak w kilku słowach o moim przypadku . Na samym początku była przepiękna MX-5 i musiałem ją sprzedać . Pech chciał że 4lata temu dysponowałem sumą ok. 11000 zł a chciałem koniecznie mazde 626 ditd a one kosztowały średnio 14000-16000 tyś. zł ale były okazje na którą się skusiłem .Wystawiona za 11500 tyś zł przebieg 245000 km full opcja z tempomatem , jeden właściciel w niemczech i jeden w polsce od 3 lat. i faktycznie tak było . Wracam z Poznania do wawy jako szczęśliwy posiadacz i coś czuję że się muli strasznie 160 na autostradzie to malutko . po tygodniu jazdy gasła na rozgrzanym silniku na każdych światłach .Po rozmowach na forach odwiedziłem w tamtym czasie różne warsztaty i mechaników i Riki-ego który i tak najwięcej wiedział i pomógł. Diagnoza to pompa i wizyta w MABI. Pojechałem popytałem i już wstępnie Pani w MABI wyliczyła nie widząc auta że najmniej 3000-4000 tyś zł .Na forum doczytałem że jak Mabi mówi 3-4 tyś. to kończy się na 5-6 tyś. zł No to myślę że koleś który mi ją sprzedał wiedział o tym i dlatego zrobił promocję a ja byłem zielony w dieslach . I albo brać kredyt , albo kupić z allegro kota w worku za 2500 zł . Albo posłuchać fanów mazdy , którzy zaproponowali wizytę w Nadarzynie u .... i tu nie pamiętam bo to było 4 lata temu. Posłuchałem FANÓW . Pojechałem na dwa auta do Nadarzyna mazdę zostawiłem a drugim autem z kumplem wracaliśmy . Dojechaliśmy do Łomianek ok. 50 km od Nadarzyna a koleś dzwoni i mówi że madzia zrobiona . I faktycznie osiągi super pompa odżyła. I UWAGA koszt o o ile pamiętam to między 200 zł a 300 zł . Dlatego rada: Jak masz wydać 5000 zł to zapłać za expertyzę w polecanych warsztatach 100 zł a może się uda zrobić za 500 zł ?
Po drugie korzystaj z mazdaspeed.pl zaoszczędzisz czas i kasę . Po trzecie dla kupujących UWAGA NA OKAZJE !!! ( ale temu kolesiowi z Poznania musi być teraz przykro że sprzedał zaje........te auto za grosze a jeździ jak się wtedy tłumaczył peżeotem którego dostał od teściowej . przez te 4 lata nie wydałem nic ( oprucz kosztów exploatacyjnych ) do mojej madzi w tym roku dopiero zawiech robie z przodu a przejechałem 230000 tyś. km. od tamtej pory .
Początkujący
 
Od: 23 lut 2012, 17:12
Posty: 6
Auto: Mazda 626 GF "98 2.0 DiTD

Postprzez Neonixos666 » 23 lut 2012, 21:26

Popatrzcie jaka ta Polska wspaniała i daje wybór zrobić to samo za 500zł lub za 5000zł. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez nek12 » 24 lut 2012, 00:40

Czy mógłbym prosić o kontakt na pw do tego warsztatu w Nadarzynie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 paź 2010, 19:54
Posty: 8
Skąd: NNI
Auto: Mazda 323F BJ (1999) 2.0 DiTD (RF2A – 90 KM)
Mazda 6 GY (2005) 2.0 MRZ-CD (RF7J – 143KM)

Postprzez Riki » 24 lut 2012, 00:41

Jak ktoś patrzy na spalanie i komfort jazdy od 1500rpm to może i tak............ :P ja opieram się na cudach techniki vel M. Benz 3.0TD który wciąga nowoczesne CR jednym palcem – tylko.. kapkę dymi :P

Neonix ehhh... ściągaj to piękne logo z grilla. To nie golf jedynka ze się diesel pisze na atrapie :D
;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Jasiu19 » 24 lut 2012, 01:08

Riki napisał(a):Jak ktoś patrzy na spalanie i komfort jazdy od 1500rpm to może i tak............ :P ja opieram się na cudach techniki vel M. Benz 3.0TD który wciąga nowoczesne CR jednym palcem – tylko.. kapkę dymi :P


Popieram :) Mój ojciec ma takiego smoka i rewelacja :). W automacie 3.0TD w mercedesie to jest jak rakieta :) ja się bałem tym wyprzedzać <lol>
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez Neonixos666 » 24 lut 2012, 17:53

Riki napisał(a):Neonix ehhh... ściągaj to piękne logo z grilla. To nie golf jedynka ze się diesel pisze na atrapie :D


To nie aktualne zdjęcie tak że logo już nie ma na grillu bo nie komponowało się dobrze do listwy oklejonej folia carbon :)

Dobra wróćmy do tematu pomp bo się OT robi :P :P

a pro po regeneracji pompy: http://allegro.pl/mazda-ditd-zle-ciezko ... 56899.html

kto chętny? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Arni_Toruń » 19 mar 2012, 18:20

Arni_Toruń napisał(a):
Enzoo napisał(a):
Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.


Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?


http://www.diesel-reg.pl/index.html

pompa nadal pracuje rewelacyjnie


jako, że dawno mnie tu nie było a wątek sie rozwinął to chciałbym tylko dodać, że były juz ciężkie mrozy, zrobiło sie ciepło a madzia jak zapalała z półobrotu tak zapala. Regeneracja głowiczki w Tucholi to był strzał w 10.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez adasko_t » 23 mar 2012, 23:58

Arni_Toruń napisał(a):
Enzoo napisał(a):
Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.


Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?


http://www.diesel-reg.pl/index.html

pompa nadal pracuje rewelacyjnie


jako, że dawno mnie tu nie było a wątek sie rozwinął to chciałbym tylko dodać, że były juz ciężkie mrozy, zrobiło sie ciepło a madzia jak zapalała z półobrotu tak zapala. Regeneracja głowiczki w Tucholi to był strzał w 10.


Ja też polecam Tucholę/Bladowo. Inny warsztat niż Arni_Toruń.
Pisałem o tym wcześniej w tym wątku.
Od regeneracji minęło pół roku i zero problemów.
Początkujący
 
Od: 7 lut 2007, 22:43
Posty: 13
Skąd: Tuchola
Auto: VW Golf
Mazda GW 74kW

Postprzez endless » 21 kwi 2012, 10:46

Oddałem swoją madzie do mechanika, podejrzewa, że pompa ale da znać w przyszłym tygodniu. Gdyby tak było zna ktoś dobry zakład w woj. śląski, małopolskim lub okolicach, który regeneruje takie pompy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez kierownik » 21 kwi 2012, 18:14

a z Tadziolem rozmawiałeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziol » 22 kwi 2012, 11:59

endless napisał(a): podejrzewa, że pompa ale da znać w przyszłym tygodniu. Gdyby tak było zna ktoś dobry zakład w woj. śląski, małopolskim lub okolicach, który regeneruje takie pompy?

viewtopic.php?f=89&t=131179&start=60
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez endless » 11 maja 2012, 17:23

No kolega Tadziol sprawił się na medal, obyło się bez wymiany pompy i auto śmiga lepiej niż wcześniej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2009, 08:55
Posty: 99
Skąd: Zawiercie
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.

Postprzez Neonixos666 » 11 maja 2012, 19:52

endless napisał(a):No kolega Tadziol sprawił się na medal, obyło się bez wymiany pompy i auto śmiga lepiej niż wcześniej


Tadziol uważaj bo zakłady które regenerują/wymieniają pompy będą się skarżyć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 11 maja 2012, 21:19

w myśl powyższego pozwy posypią się lawinowo,i to nie tylko z powodu pomp.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Cinek79 » 11 maja 2012, 21:46

Szkoda że takiego Tadziola nie ma w moim Lublinie i innych miastach naszego pięknego kraju.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 sie 2010, 20:20
Posty: 9
Skąd: Lublin
Auto: Premacy 2.0 DiTD 90KM 2000r

Postprzez piotrtc » 11 maja 2012, 21:54

Cinek79 napisał(a):Szkoda że takiego Tadziola nie ma w moim Lublinie i innych miastach naszego pięknego kraju.

Święta prawda. Chociaż dla takiego fachowca warto przejechać nawet całą Polskę. Sam tak zrobię:)
Początkujący
 
Od: 15 sie 2011, 10:49
Posty: 20
Skąd: Starachowice
Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.

Postprzez Jasiu19 » 16 maja 2012, 14:33

Ja jestem po wizycie w Hofmanie w Rzeszowie.Obyło się beż wyciągania pompy.Była totalnie rozszczelniona.Nie paliła na ciepłym silniku, nie paliła na zimnym i traciła obroty co prowadziło do gaśnięcia auta.Odpalić dało się tylko na plaka :). Koszt naprawy to 470 zł i auto śmiga jak nowe :) aż się tarcze w przodu od hamowania powihrowały :D.Tak więc zanim zaczniecie pakować się w koszty u nieznanych pompiarzy polecam zakład w Rzeszowie bądź wizytę u Tadziola bo on na pewno wie więcej na temat tych pomp niż nie jeden zakład.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez untara » 17 maja 2012, 19:42

Witam was.Moją madzie również dotknęło niepalenie na gorącym silniku,teraz wiem ze autko i na zimnym czy letnim silniku nie paliło tak jak powinno,pompa od kilku dni jest po regeneracji koszt 1000zł ,może i dużo ale autko nabrało nowej mocy i pali z pół obrotu za każdym razem,pompiarz w rozmowie ze mną powiedział że nic nie wymienił,tylko zregenerował w środku(co naprawiał,tego też bardzo nie powiedział)brak ciśnienia w środku pompy,gdyby chciał wymieniać na nowe części koszt naprawy zaczynałby się od 4000zł,regeneracja odbyła się w Lublinie w Diesel Service.Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 27 cze 2010, 17:04
Posty: 8
Skąd: Lubelskie
Auto: Mazda 626 GF/GW DITD 2000rok,88kW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323