Po wymianie rozrzadu auto nie pali
1, 2
Witam.Po wymianie rozrzadu i regeneracji pompy wtryskowej no i przy okazji czyszczeniu dolotu auto nie pali. Paliwo dochodzi do wtryskow,swiece zarowe sprawdzone ale nie ma napiecia na kablu pradowym podgrzewania swiec Po przekreceniu kluczyka nie zapala sie czerwona kontrolka z kluczykiem ktora po ok. dwoch sekundach gasla a w okolicy pompy slychac jakies pstrykanie co trzy sekundy.Auto stalo z odpietym akumulatorem okolo tygodnia.CO TERAZ czy jestem w stanie zrobic to sam [z wami] czy po odwaleniu czarnej roboty bede musial jechac do serwisu.HELP.Pozdrawiam
- Od: 22 maja 2008, 12:16
- Posty: 23
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.
Dżeki tak jak rozmawialiśmy przez telefon... nie wiem co jest
wszystko wskazuje na to że coś jest nie tak z immo.. pytanie dlaczego?
W Krakowie masz ASO ale przyznam, że są średni... ciężko mi coś doradzić, może udaj się do nich i podpinaj auto pod NGS-a? (kompa)
Czy od tamtej pory coś się ruszyło w temacie?
wszystko wskazuje na to że coś jest nie tak z immo.. pytanie dlaczego?
W Krakowie masz ASO ale przyznam, że są średni... ciężko mi coś doradzić, może udaj się do nich i podpinaj auto pod NGS-a? (kompa)
Czy od tamtej pory coś się ruszyło w temacie?
Witam.Riki dzisiaj odpalilem ja na samostarcie,pochodzila az sie zagrzala,zgasilem.prubuje zapalic,lipa.Znowu samostart i gada.po okolo 5 min.gasze. Ponowna pruba[bez samostartu] i lipa.Pojawil sie blad 1402-EGRValve Position Sensor Circuit.Co do ASO w Krakowie to to ze sa sredni to dla nich komplement
Ostatnio edytowano 3 sie 2009, 22:55 przez Dżeki, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 maja 2008, 12:16
- Posty: 23
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.
Dżeki napisał(a):Riki dzisiaj odpalilem ja na samostarcie
ryzykowna próba... odważny jesteś.. ja tak nie potrafię
ale że cholera zapaliła...
Dżeki napisał(a):Pojawil sie blad 1402-EGRValve Position Sensor Cirkuit
wyślij mi proszę zdjęcie EGR-a na nowmic@gmail.com.
Jak sprawdzałeś ten błąd? NGS czy dioda z alledrogo.pl?
Dżeki napisał(a):Co do ASO w Krakowie to to ze sa sredni to dla nich komplement
jak napiszę to co myślę to i tak pokaże tiiiittt
Dżeki napisał(a):.EGR jest identyczny jak w twojej
Teraz mam pewność... w innym wypadku w/w błąd nie miał racji bytu.
Dżeki napisał(a):Prubowalem z Jaksa ale nie chce go meczyc .
nie bardzo rozumiem choć przyznam że takie przypadki na odległość są "nienaprawialne"... czasem wjedziesz na podnośnik i auto stoiiii bo usterka jest na tyle złośliwa że......
Dżeki napisał(a):Czy w tej BJ wystepuje czujnik potocznie zwany WSTRZASOWY.
masz tu na myśli temat alarmu i immo?
odpowiem: nie wiem... wszystko zależy tak na prawdę od danego egzemplarza... pozostaje jeszcze kwestia rynku na jaki został wyprodukowany oraz "widzimisie" poprzedniego właściciela...
Podobno on dziala na uderzenie w cos,moze zadzialac na mocne trzasniecie drzwiami itd.Nie wiem ,nie warzne ,jutro sprawdzam EGR , w sumie byl czyszczony podczas calej operacji ale" musze".POZDRAWIAM.Jesli bylby to immo.to nawet na samostarcie po kilku,kilkunastu kilkudziesieciu sekundach powinien zgasnac ,ale zawsze moge byc w bledzie.POZDRAWIAM
- Od: 22 maja 2008, 12:16
- Posty: 23
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.
W DiTD nie istnieje wyłącznik wstrząsowy – zresztą jak w większości diesli. Możliwe, że poprzednik coś takiego zamontował.
Brak lampki od immo wskazuje na kieunek (elektryka) albo jakiś dorobiony alarm, który nie steruje startowo SPV -->jak już chodzi silnik to wtedy nawet lekko "zawieszony" SPV może pozwolić na pracę motoru...
od miesiąca coś się zmieniło w ogóle?
Brak lampki od immo wskazuje na kieunek (elektryka) albo jakiś dorobiony alarm, który nie steruje startowo SPV -->jak już chodzi silnik to wtedy nawet lekko "zawieszony" SPV może pozwolić na pracę motoru...
od miesiąca coś się zmieniło w ogóle?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dżeki co było powodem że poprzednie SPV sie {...} ;/ – chyba nie czyszczenie ?
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!
- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości