witam.
jestem nowym posiadaczem mazdy 3 1.6 109Km. jezdzilo sie nią bardzo dobrze do czasu az zachcialo mi sie "naprawiac" zapalniczke w aucie. potrzebna byla do podlaczenia radia CB... szukalem przyczyny czemu nie dziala, patrzylem na bezpieczniki w srodku auta i nie wiem co mnie podkusilo zeby wypiąć wtyczke z kablami zaraz kolo bezpiecznikow... taka wiązka dość duża, podpiąłem tak jak bylo, chce odpalic samochód a tu nic... nie kręci a ikona z kluczykiem na samochodzie miga szybko. prosze o pomoc co mam zrobic. i co w ogole popsulem? rozkodowalem immobilizer? moge sam to jakos naprawic?
dziekuję i pozdrawiam Andrzej
po tym wszystkim odłączyłem aku na kilka minut z nadzieja ze się "naprawi" ale niestety
Problem. immobilizer?
Strona 1 z 1
Może to coś pomoże w diagnostyce => https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 00300.html
Najpierw trzeba to stwierdzić na pewno, może wystarczy ponownie go zaprogramować. Jeżeli faktycznie jest uszkodzony, Impex w Lublinie może go przywrócić do życia.
Może źle podłączyłeś tę wiązkę?!
Może źle podłączyłeś tę wiązkę?!
nie posiadam kabla ani programu ale co to moze byc innego? ja nie mam pojecia. nie znam sie na tym a co jest najgorsze to nie bardzo mam czas jezdzic za tym ( praca na kuchni) ;/
jedyne co to czytalem troche o tym problemie i wszystko wskazuje na ten komputer, a mechanik to potwierdzil.
ale widze ze Ty jestes z Krakowa...
jedyne co to czytalem troche o tym problemie i wszystko wskazuje na ten komputer, a mechanik to potwierdzil.
ale widze ze Ty jestes z Krakowa...
- Od: 20 sie 2014, 23:21
- Posty: 8
- Auto: mazda 3 1.6 109KM 2006r
Robal napisał(a):ale widze ze Ty jestes z Krakowa...
Tak jestem rozwiązanie w takim razie mam dla Ciebie jedno, napisz na PW do Garbage1989 może podjedzie do Ciebie i podłączy pod kompa. Na mojej M testowane więc nie zaszkodzi podłączyć, a może coś jeszcze innego wyjdzie. Z Hubertem myślę, że się dogadacie. A jak wyjdzie rzeczywiście komp to damy Ci namiary na mechaników u których robimy swoje M.
W sumie zastanawiam się cały czas nad tym. Przecież ja chyba nic takiego nie zrobiłem. Wyciągnąłem wtyczkę to chyba odłączyłem prąd. A ten cały mechanik mówił że popieprzylem coś masą. No chyba że taki "zdolny" jestem?
naprawione, koszt: 40 zl wraz z naprawa zapalniczki.
w ASO dowiedzialem sie tyle ze pewnie wtyczke zle podłączyłem. mieli racje... az dziwne. wystarczylo ja mocno docisnac. ale wstyd
naprawione, koszt: 40 zl wraz z naprawa zapalniczki.
w ASO dowiedzialem sie tyle ze pewnie wtyczke zle podłączyłem. mieli racje... az dziwne. wystarczylo ja mocno docisnac. ale wstyd
- Od: 20 sie 2014, 23:21
- Posty: 8
- Auto: mazda 3 1.6 109KM 2006r
Robal napisał(a):w ASO dowiedzialem sie tyle ze pewnie wtyczke zle podłączyłem
no tak – ASO wypełniło swoją powinność – bezinteresownie poleciło sposób weryfikacji/naprawy – to w końcu zasadniczy cel funkcjonowania ASO
Robal napisał(a):mieli racje... az dziwne
no tak (2) – dziwne, że mieli rację – zamiast niestosownego komentarza warto byłoby napisać 'dziękuję'
newbie, takie życie... na co dzień przekonanie, że ASO to wyciągacze pieniędzy a jak się okazuje zwykły mechanik bez ASO w nazwie też potrafi wziąć 200 i nie naprawić auta... A jak trwoga to do Boga.. Mistrzowie potrafią przychodzić do ASO, opowiadać o swoim przypadku i pytać jak to naprawić samemu, bo ASO to za drogie jest
No ale cóż... taka mentalność społeczeństwa... lepiej robić coś miesiącami, wydając 1000 zł na niepotrzebne diagnozy i podmiany niż naprawić coś w ASO w ciągu 1 dnia i zapłacić za to 900 zł
No ale cóż... taka mentalność społeczeństwa... lepiej robić coś miesiącami, wydając 1000 zł na niepotrzebne diagnozy i podmiany niż naprawić coś w ASO w ciągu 1 dnia i zapłacić za to 900 zł
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości