Witam
Kupiłem właśnie sedana (03.2007 BK) ze stanów i muszę wymienić przednią belkę/wzmocnienie zderzaka (różnie to nazywają, ale chodzi o żelastwo montowane pod zderzak).
Problem w tym, że przeszukałem allegro, gratkę i wiele innych w tym komisy z częściami i nigdzie nie ma takiej wersji jak moja.
Wszystkie jakie spotkałem wyglądają tak:
moja natomiast wygląda tak:
Numer katalogowy tego elementu w katalogu mazdy to BNYP-50-07Y.
Czy jest może osoba, która miała z tym styczność i wie czy te elementy są "kompatybilne" ewentualnie gdzie będę w stanie to kupić?
Cała reszta przyszła ze stanów w aucie. Niestety z tym elementem gostek się pomylił i wysłał nie ten element.
Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi[/img]
proszę następnym razem poprawnie nazywać tematy. Polecam regulamin, pzdr
Czy belka zderzaka z wersji europejskiej będzie pasować do wersji amerykańskiej
Strona 1 z 1
Moja mazda była po wypadku miała uszkodzony pas przedni (poduszki były całe to mnie ździwiło) maskę chłodnicę i niestety 2 lampu ksenonowe . ale ponieważ byłem tam na miejscu to zrobiłem go do jazdy aby móc sprawdzić czy wszystko działa a później odpowiednio przygotowałem do wysyłki . Ta belka przednia którą masz na zdjęciu jest inna niż ta którą zakładałem w USA (moja i twoja na zdęciu są pełne) niestety nie miałem okazji porównać kształtu zderzaka mojej z wersją europejską ale na zdjęciach moja M3 wygłąda jakby masywniej . wiem jedynie że lampy przednie z sedana nie pasują do HB przynajmniej w USA
- Od: 21 kwi 2008, 16:41
- Posty: 39
- Auto: Mazda CX-3 2019 USA 2.0 AT 148HP
Mazda CX-9 2021 USA
2.5 AT 250HP
na tym moim z przodu jest jeszcze taki steropian (zdjąłem do transportu). europejska w porównaniu z usa wygląda beznadziejnie. Głównie chodzi mi o to, aby mocowania pasowały – kraksować nie mam zamiaru
o lampach wiem – już kupiłem wersję dla europejskiego sedana (niestety wcale ich nie było)
o lampach wiem – już kupiłem wersję dla europejskiego sedana (niestety wcale ich nie było)
kayo napisał(a):europejska w porównaniu z usa wygląda beznadziejnie
moglbys rozwinac watek,czym dokladniej sie roznia jesli chodzi o karoserie ?
ja mam europejska i moim zdaniem z przodu (maska i zderzak) wyglada lepiej
ale to kwestia gustu ofcoz
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
zobacz fotki na początku wątka – pierwsze foto to belka europejska – jak widać wygląda dość słabawo. kolejne 2 fotki to uszkodzona belka z wersji usa – już na pierwszy rzut oka widać, że jest masywniejsza, do tego w środku ma wzmocnienia. na samym przodzie (nie widać teog na foto bo zdjąłem) jest jeszcze steropian, który imho powoduje, że całość jest wypukła podobnie jak w wersji euro.
w zasadzie co mnie martwi, to czy ta wypukłość z wersji eu i mocowania powodują, że belka będzie tyle samo wysunięta do przodu. i czy nie będzie z tego powodu problemów z mocowaniem jakichś elementów (głównie zderzaka).
w zasadzie co mnie martwi, to czy ta wypukłość z wersji eu i mocowania powodują, że belka będzie tyle samo wysunięta do przodu. i czy nie będzie z tego powodu problemów z mocowaniem jakichś elementów (głównie zderzaka).
Aaa, sorki Nie wiedzialem ze mowimy tutaj TYLKO o belce
Rzeczywiscie na pierwszy rzut oka jest masywniejsza. Ale zalezy tez z jakiej blachy sa zrobione. Wersja eu sklada sie z 2 warstw dosc grubej.
Jesli chodzi o wzmocnienie wersji eu to sa tez 2 wersje (co najmniej) rozniace sie szczegolami, miedzy innymi rozstawem srub mocujacych do podluznicy. Wiem bo jak swoja kupowalem to widzialem na wlasne oczy oba rodzaje.
pozdrawiam i zycze szybkiej naprawy Madzi
Rzeczywiscie na pierwszy rzut oka jest masywniejsza. Ale zalezy tez z jakiej blachy sa zrobione. Wersja eu sklada sie z 2 warstw dosc grubej.
Jesli chodzi o wzmocnienie wersji eu to sa tez 2 wersje (co najmniej) rozniace sie szczegolami, miedzy innymi rozstawem srub mocujacych do podluznicy. Wiem bo jak swoja kupowalem to widzialem na wlasne oczy oba rodzaje.
pozdrawiam i zycze szybkiej naprawy Madzi
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
wersja hb w europejskiej maździe jest podobna do tej z sedana.
dzisiaj ma przyjść do mnie wersja amerykańska – jeśli w sklepie niczego nie pomylili to będzie kolejny krok do przodu – dam znać wieczorem.
dzisiaj ma przyjść do mnie wersja amerykańska – jeśli w sklepie niczego nie pomylili to będzie kolejny krok do przodu – dam znać wieczorem.
Belki USA i Europa różnia sie znacznie i nie pasuja zamiennie
tak samo jest na bank z atrapą w masce przedniej w HB – Atrapa z USA jest inna niz europejska – po złożeniu autka będzie inna szczelina miedzy maska a zderzakiem
Mazdy z USA ładniej wyglądają z tymi masywniejszymi zderzakami
Z 3 HB sidząc na tylnym zderzaku można łowić ryby
tak samo jest na bank z atrapą w masce przedniej w HB – Atrapa z USA jest inna niz europejska – po złożeniu autka będzie inna szczelina miedzy maska a zderzakiem
Mazdy z USA ładniej wyglądają z tymi masywniejszymi zderzakami
Z 3 HB sidząc na tylnym zderzaku można łowić ryby
- Od: 5 cze 2008, 10:29
- Posty: 109
- Auto: Mazda 3 2,3l
ale do tego zderzaka sprzydały by ci się jeszcze nakładki plastykowe pozwalające na uniknięcie różnych zarysowań patrz. www.mazdausa.com
- Od: 21 kwi 2008, 16:41
- Posty: 39
- Auto: Mazda CX-3 2019 USA 2.0 AT 148HP
Mazda CX-9 2021 USA
2.5 AT 250HP
Belki przednie nie roznia sie od siebie. Tzn wygladaja inaczej ale rozstaw otworow, mocowan jest identyczny i mozna je stosowac zamiennie. Sprawdzilem u siebie.
Belki tylne sa zupelnie inne na EU i inne na USA (chyba z racji wiekszych zderzakow w USA).
Belki tylne sa zupelnie inne na EU i inne na USA (chyba z racji wiekszych zderzakow w USA).
- Od: 5 mar 2007, 14:32
- Posty: 157
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Nissan Murano 3.5 V6
teraz już belka nie ma znaczenia – kupiłem zamiennik, ale wersji oryginalnej. Waga też podobna.
zostały mi do kupienia ślizgi.
Czytałem o tym, ale nad tym czy mi się przyda jeszcze się zastanowię.
zostały mi do kupienia ślizgi.
miro1 napisał(a):ale do tego zderzaka sprzydały by ci się jeszcze nakładki plastykowe pozwalające na uniknięcie różnych zarysowań
Czytałem o tym, ale nad tym czy mi się przyda jeszcze się zastanowię.
Szkoda że tak późno sie tu pojawiłem bo mogłem pomóc w kwestii części z USA..
Sam mam Madzie z USA i sporo już przeszedłem z częściami do modelu BK.
Gdyby jednak ktoś potrzebował pomocy w tym temacie to służę
Sam mam Madzie z USA i sporo już przeszedłem z częściami do modelu BK.
Gdyby jednak ktoś potrzebował pomocy w tym temacie to służę
Cześć,
mam pytanie dotyczące Mazda 3 2.0 BK, rok produkcji 2008, SEDAN, wersja z USA(z automatyczną skrzynią biegów)
właśnie będę zabierał się do wymiany kompletnej pasa przedniego (pas chłodnicy + wzmocnienie czołowe + chłodnica), dlatego chciałem dowiedzieć się na co zwrócić uwagę przy szukaniu tych części.
najbardziej zależy mi na informacjach takich jak:
1. czy całość będzie pasowała z wersji EU do USA
2. czy te części z hatchbacka będą pasowały też do sedana
3. czy pojemność silnika ma w tym przypadku jakieś znaczenie? czy kompletny pas przedni z 1.6 albo 1.8 będzie pasował do 2.0?
4. jaka jest trudność samodzielnej wymiany?
dodam, że w zasadzie chłodnica jest sprawna, ale jeżeli łatwiej będzie wymienić cały pas przedni razem z chłodnicą, to wolę zrobić całość (nawet nie jest trudno znaleźć oferty całych przodów, a różnica w cenie nieznaczna)
przykładowe zdjęcia kompletnych pasów przednich i wzmocnień żeby było wiadomo o co mi chodzi
mam pytanie dotyczące Mazda 3 2.0 BK, rok produkcji 2008, SEDAN, wersja z USA(z automatyczną skrzynią biegów)
właśnie będę zabierał się do wymiany kompletnej pasa przedniego (pas chłodnicy + wzmocnienie czołowe + chłodnica), dlatego chciałem dowiedzieć się na co zwrócić uwagę przy szukaniu tych części.
najbardziej zależy mi na informacjach takich jak:
1. czy całość będzie pasowała z wersji EU do USA
2. czy te części z hatchbacka będą pasowały też do sedana
3. czy pojemność silnika ma w tym przypadku jakieś znaczenie? czy kompletny pas przedni z 1.6 albo 1.8 będzie pasował do 2.0?
4. jaka jest trudność samodzielnej wymiany?
dodam, że w zasadzie chłodnica jest sprawna, ale jeżeli łatwiej będzie wymienić cały pas przedni razem z chłodnicą, to wolę zrobić całość (nawet nie jest trudno znaleźć oferty całych przodów, a różnica w cenie nieznaczna)
przykładowe zdjęcia kompletnych pasów przednich i wzmocnień żeby było wiadomo o co mi chodzi
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości