Wiem, że temat leciwy, ale chciałem coś dodać na przyszłość dla innych.
Notka: Wygląda na to, że w samochodach na rynek brytyjski ułożenie elementów jest jakby odbiciem lustrzanym wersji europejskich, czyli np żeby się dostać do recyrkulatora obiegu powietrza demontujemy schowek.
Kupiłeś używaną mazdę- sprawdź czy filtry kabinowe są zamontowane w odpowiedni sposób- jeden na drugim, a nie obok siebie!
SPOSÓB BEZ DEMONTAŻU OPISANEGO WCZEŚNIEJ- CHYBA WIĘCEJ DŁUBANIA, A MNIEJ DEMONTAŻU:1. Demontujemy schowek przed pasażerem, osłonki plastikowe za schowkiem i dla wygody końcówkę nawiewu na nogi (takie plastikowe kolanko) wszystko banał na plastikowe zaciski/ spinki. Mam zdjęcia. jakby ktoś miał problemy, dać znać.
2. ustawiamy nawiew na obieg zamknięty, żeby otwarła nam się klapka w recyrkulatorze obiegu powietrza (skrzynka z kratką).
3. z latarką w zębach albo na czole wkładamy łeb w miejsce schowka i świecąc przez kratkę recyrkulatora widzimy daleko na końcu wiatrak.
4. z druta robimy sobie dziabadełko z haczykiem na końcu i polujemy na liście- mnie udało się dwa nabić na drut, a jeden przepchać przez łopatki wirnika i go wydmuchało przez wylot. Składamy wsio do kupy.
Kuniec.
Mnie całość zajęła jakieś 30- 40 min.
Uwaga, żeby sobie nie zniszczyć/ połamać łopatek wirnika.
Działacie na własną odpowiedzialność