[6 MPS] blokada na 1szych 3 biegach
1, 2
hello
kto wie jak to dokladnie jest zakagańcowane bo ograniczenia prędkości np nie ma w naszych mps-ach a jak jest np w bmw to zaraz zdejmą a tu jest z tym problem.sterowanie przepustnicą (podobno otwiera się w 60%), ale z moich przemyslen wynika ze moze komp wylicza ile maxymalnie nm i km moze przeniesc w danym momencie nie zrywając trakcjii na 1szych 3 biegach, a potem to juz co przepustnica juz sie otwiera całkowicie na 4.. , pewnie jeszcze jest tgen kaganiec jest zalozony w celu ochrony silnika,napedu...,ale czy jakis inny producent zastosował podobne rozwiązanie?
strasznie mnie to ciekawi szkoda ze nie znam japonskiego
kto wie jak to dokladnie jest zakagańcowane bo ograniczenia prędkości np nie ma w naszych mps-ach a jak jest np w bmw to zaraz zdejmą a tu jest z tym problem.sterowanie przepustnicą (podobno otwiera się w 60%), ale z moich przemyslen wynika ze moze komp wylicza ile maxymalnie nm i km moze przeniesc w danym momencie nie zrywając trakcjii na 1szych 3 biegach, a potem to juz co przepustnica juz sie otwiera całkowicie na 4.. , pewnie jeszcze jest tgen kaganiec jest zalozony w celu ochrony silnika,napedu...,ale czy jakis inny producent zastosował podobne rozwiązanie?
strasznie mnie to ciekawi szkoda ze nie znam japonskiego
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
ograniczenie prędkości maksymalnej jak najbardziej jest, w 3ce ustawione na 250km/h, sprawdziłem, działa, odpowiada licznikowemu 270km/h
jeżeli chodzi o ograniczenie mocy na pierwszych 3 biegach, a tak naprawdę to 4rech – przynajmniej w 3ce MPS na IVce też nie ma pełnego doładowania chociaż wydawało mi się że jest , to masz mapy Load vs Gear i dla każdego biegu osobno masz zdefiniowane poziomy dla poszczególnych obrotów.
W Twoim przypadku jeżeli będziesz chciał to zmienić to sprawa zapewne się "nieco" skomplikuje bo masz już jakiś tam program i pewnie żaden tuner charytatywnie nie będzie chciał tego zmienić pytanie ile by sobie zaśpiewali za samo zdjęcie takiego ograniczenia i czy będą potrafili je zdjąć
Ostatnia wątpliwość dotyczy tego, że pojawiają się głosy że niektóre firmy robiąc program nie zdejmują tego ograniczenia (nie chcą czy nie potrafią jeden pies) i później auto ma wyraźnie więcej KM ale na wyższych biegach a na 1-3 jedzie jak seria.
jeżeli chodzi o ograniczenie mocy na pierwszych 3 biegach, a tak naprawdę to 4rech – przynajmniej w 3ce MPS na IVce też nie ma pełnego doładowania chociaż wydawało mi się że jest , to masz mapy Load vs Gear i dla każdego biegu osobno masz zdefiniowane poziomy dla poszczególnych obrotów.
W Twoim przypadku jeżeli będziesz chciał to zmienić to sprawa zapewne się "nieco" skomplikuje bo masz już jakiś tam program i pewnie żaden tuner charytatywnie nie będzie chciał tego zmienić pytanie ile by sobie zaśpiewali za samo zdjęcie takiego ograniczenia i czy będą potrafili je zdjąć
Ostatnia wątpliwość dotyczy tego, że pojawiają się głosy że niektóre firmy robiąc program nie zdejmują tego ograniczenia (nie chcą czy nie potrafią jeden pies) i później auto ma wyraźnie więcej KM ale na wyższych biegach a na 1-3 jedzie jak seria.
wlasnie
czy bedą potrafili !!, nawet nie moge sprawdzic czy ten ogranicznik mi zdjeli tam w szwajcarii bo może umieli ale watpie ,chyba zamontowanie gaigerów rozwiejałoby tą watpliwosc bo skoro ogranicza doładowanie, h wie ze tez w tej polsce taka niewiedza albo konspira .jak ktos jest chetny z seryjną 6 mps to mozna bysię było poganiac i zobaczyc różnice czy od 1 czy od 4 czy 5 bedzie roznica....ale to tylko do niedzieli wieczór bo potem juz dojdą inne mody.
ja nie słyszałem głosów zeby zdejmowali.....
dlatego zapraszam na prostą seryjne 6 ....
czy bedą potrafili !!, nawet nie moge sprawdzic czy ten ogranicznik mi zdjeli tam w szwajcarii bo może umieli ale watpie ,chyba zamontowanie gaigerów rozwiejałoby tą watpliwosc bo skoro ogranicza doładowanie, h wie ze tez w tej polsce taka niewiedza albo konspira .jak ktos jest chetny z seryjną 6 mps to mozna bysię było poganiac i zobaczyc różnice czy od 1 czy od 4 czy 5 bedzie roznica....ale to tylko do niedzieli wieczór bo potem juz dojdą inne mody.
ja nie słyszałem głosów zeby zdejmowali.....
dlatego zapraszam na prostą seryjne 6 ....
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
wystarczy Ci browar dla fazera podłączycie diagnostyke i sprawdzicie ciśnienie doładowania na poszczególnych biegach
a ja się trochę wyrwałem przed szereg ale może się jakoś dogadacie
Program, programem.. ale czy takie urzadzenie http://www.hypertech.com/products-results.aspx nie zniweluje wszystkich tych ograniczen? No i ciekawe, czy bedzie bezpieczne w uzyciu bez dokladania dodatkowego chlodzenia? Pytam, bo powaznie rozwazam zakup. Boje ise tylko, ze bez FMICa to nie ma co podchodzic...
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
fakt, nie zapamietuje typu wozu.
Tutaj powinno byc dobrze: http://www.truckaddons.com/hypertech/max_energy-sport.html
Tutaj powinno byc dobrze: http://www.truckaddons.com/hypertech/max_energy-sport.html
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
eempes6 napisał(a):a spotkales sie z jakimis opiniami uzytkowników? jezeli to wogóle działa w mpsie
niby jest 2.3 turbo speed...
Gdzies dorwalem review jakiegos Szweda. Ale teraz tego znalezc nie moge
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
no wlasnie u szweda u nas zima nie mozesz podlaczyc tego wylaczyc np becelujac w aso bo oni nie wiedzą co i jak tu na tym forum ludzie maja wieksze pojecie o tym czy tamtym z doswiadczen czy grzebania po necie , konwersacji i wymiany zdan . a h... wie zdejmiesz ten kaganiec i rozp,,, to i tamto wszystko na wlasne bary .powinni tu w polsce ogarniac wsio a zapewne w niejednym aso mpsa nie widzieli na oczy a za ta cene ta fura oferuje sporo i ma potencjal... nie wiem czy wypisuje bzdury w balecie jestem....
ale jest coco i maroko=mps
ale jest coco i maroko=mps
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
eempes6 napisał(a):no wlasnie u szweda u nas zima nie mozesz podlaczyc tego wylaczyc np becelujac w aso bo oni nie wiedzą co i jak tu na tym forum ludzie maja wieksze pojecie o tym czy tamtym z doswiadczen czy grzebania po necie , konwersacji i wymiany zdan . a h... wie zdejmiesz ten kaganiec i rozp,,, to i tamto wszystko na wlasne bary .powinni tu w polsce ogarniac wsio a zapewne w niejednym aso mpsa nie widzieli na oczy a za ta cene ta fura oferuje sporo i ma potencjal... nie wiem czy wypisuje bzdury w balecie jestem....
ale jest coco i maroko=mps
A na powaznie, Brytole uzywaja Hypertecha i to z sukcesami: http://www.mpsowners.co.uk/viewtopic.php?f=21&t=2284&start=0
Jak zmodyfikuje chlodzenie – na pewno sie skusze.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
chlodzenie jasne...
ja bym sie bardziej martwił o przeniesienie napędu, tym bardziej ze czytalem w innym temacie ze dwumasy padają w mpsach, tylko jedni w p;olsce regenrują dwumasy w poznaniu ale jak w swojej bemce wyslalem to padaka powiedzieli nie regernowalne i pół roku żywotnosci dają jak naprawkią i 5paczek koszt , a z poszukiwań znalazłem za 900 papieru dwumase i sprzeglo .... a ile to wazy jaki koszt przesyłki... no ale mozna przeniesc do 570nm
ja bym sie bardziej martwił o przeniesienie napędu, tym bardziej ze czytalem w innym temacie ze dwumasy padają w mpsach, tylko jedni w p;olsce regenrują dwumasy w poznaniu ale jak w swojej bemce wyslalem to padaka powiedzieli nie regernowalne i pół roku żywotnosci dają jak naprawkią i 5paczek koszt , a z poszukiwań znalazłem za 900 papieru dwumase i sprzeglo .... a ile to wazy jaki koszt przesyłki... no ale mozna przeniesc do 570nm
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
eempes6 napisał(a):chlodzenie jasne...
ja bym sie bardziej martwił o przeniesienie napędu, tym bardziej ze czytalem w innym temacie ze dwumasy padają w mpsach, tylko jedni w p;olsce regenrują dwumasy w poznaniu ale jak w swojej bemce wyslalem to padaka powiedzieli nie regernowalne i pół roku żywotnosci dają jak naprawkią i 5paczek koszt , a z poszukiwań znalazłem za 900 papieru dwumase i sprzeglo .... a ile to wazy jaki koszt przesyłki... no ale mozna przeniesc do 570nm
Ja tam nie slyszalem, zeby jakos strasznie padaly Ale za to mozna przeniesc 350, 362 lb\ft a sprzeglo da rade. 362 lb\ft to przy 349 bhp
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
ja mam 470 nm i nic sie nie slizga ,pozatym jak jest montowane w nowym rs to uznali ze sprzeglo z mpsa sie nie psuło(podczas gwarancji),a w rs lezy ulepszony silnik z s60r....i seryjnie ma 440nm a kto by jeżdził z serią pod maską
dwumasa pada mi już bije po ostrym upalaniu
dwumasa pada mi już bije po ostrym upalaniu
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
np w bmw to miałem tak ze jak ją mocno upalałem na 4 biegu do odcięcia to nagle pedał sprzegła zaczoł latać jak starej k... nogi z tym ze z góry na dół ,ustało i jeszcze troche pojezdziłem...ciężko opisać dzwięk..np teraz po upalaniu mpski, na jałowym słychac takie "bicie"z okolic silnika....jak bedzie padać to usłyszysz....
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
eempes6 napisał(a):Sz.P. Adam Kornacki twierdzi ze ogranicznik jest tylko na 1 szym biegu(300nm)i drugim (350nm) w 3 Mpsce...(tvn turbo zakup kontrolowany z minionej soboty)
to bardzo ciekawe co twierdził, mapy mówią co innego nawet na 4ce w serii nie ma pełnego doładowania, a do 3ki włącznie jest dość mocno ograniczone
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość