Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Udesky » 15 mar 2010, 23:27

Pit napisał(a):
loockas napisał(a):fajny IC'ek w lewej bramie garażu :)

Grzejnik elektryczny :>

hahaha hahaha hahaha
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez loockas » 16 mar 2010, 00:18

To był żart :)

Ładnie siadło autko. Jaka felga finalnie zagości w sezonie? :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (315/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Pajko » 17 mar 2010, 00:38

Five gwint kozak !! teraz jakieś dobre koło

p.s Ja też już po montażu gwintu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Fiveopac » 17 mar 2010, 01:14

Co do nowych felg to juz z oponami czekaja na zlot :P jak pogoda pozwoli to je zaloze :) a co do wyboru to ujme to tak : dramatycznej zmiany sie nie spodziewajcie heheh

Pajko napisał(a):p.s Ja też już po montażu gwintu

Poka ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Udesky » 17 mar 2010, 01:38

Oryginalny pakiet sportowy Mazdy – Bilstein az szkoda ruszac :P ale lepsze wrogiem dobrego :D

To były B6 czy B8?
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Pajko » 17 mar 2010, 02:48

Fotki pokaże jak ustawie docelową glebę w okolicach -80/60 albo -90/60 w czwartek ustawienia więc myślę ze weekend cos sie pokaże
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez ravestation » 17 mar 2010, 12:24

Fiveopac napisał(a):a co do wyboru to ujme to tak : dramatycznej zmiany sie nie spodziewajcie heheh

taaaaa <killer> <bicz>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Fiveopac » 17 mar 2010, 17:00

Udesky napisał(a):
Oryginalny pakiet sportowy Mazdy – Bilstein az szkoda ruszac :P ale lepsze wrogiem dobrego :D

To były B6 czy B8?

Nie mam pojecia, postaram sie to odczytac z etykietki.
Pajko napisał(a):Fotki pokaże jak ustawie docelową glebę w okolicach -80/60 albo -90/60 w czwartek ustawienia więc myślę ze weekend cos sie pokaże

Jestes harkorem :O chce to jeszcze bardziej zobaczyc :D
ravestation napisał(a):
Fiveopac napisał(a):a co do wyboru to ujme to tak : dramatycznej zmiany sie nie spodziewajcie heheh

taaaaa <killer> <bicz>

Wybaczysz :P ty i tak chcesz offset 0 ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Udesky » 17 mar 2010, 17:22

W sumie różnica między B6, a B8 jest taka, że oba to prawie identyczne amory, z tym, że B8 jest dostosowane do krótszych sprężyn, ale B6 też dają temu rade.
Wydaję mi się, że na tabliczce znamionowej nie ma chyba oznaczenia.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Pit » 18 mar 2010, 08:13

Sołm spajszots <serduszka>

Obrazek

Obrazek

:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 18 mar 2010, 09:30

O ty wyliniały lwie! Mail byc surprise na zlot hehe w koncu przeklety offset dragwheels na cos sie przydal. Dragi maja 40, seryjnie jest 55 (felga 17x7) tak wiec koła wyszly na zewnatrz o 15 mm na strone <spoko> Wielka roznica w wygladzie i "postawie" auta :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez weede » 18 mar 2010, 11:46

imo kiepsko to wygląda przy rozdmuchanych nadkolach...17,18 chyba min
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Adaś » 18 mar 2010, 12:02

ulala i lakier kameleon doszedł ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez kryystian » 18 mar 2010, 12:10

fele super, volk ?
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez People_Hate_Me » 18 mar 2010, 12:45

wiem że masz niski próg w garażu ale czy MX nie powinien jeszcze nizej usiąść? :P
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pyton162 » 18 mar 2010, 12:47

skręcaj tego gwinta bo za duże szpary miedzy błotnikiem a kołem
Pyton162
 

Postprzez ravestation » 18 mar 2010, 15:41

kryystian napisał(a):fele super, volk ?

drag :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez noucamp » 18 mar 2010, 15:59

ET wygląda całkiem przyjemnie :D wzór felgi pasuje do mydelniczki :) jedynie to nie podobają mi się ranty, szkoda że nie całe czarne :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Fiveopac » 18 mar 2010, 16:49

Kilka fotek bo te spajszoty jakos dziwnie wyszly :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

noucamp napisał(a):ET wygląda całkiem przyjemnie :D wzór felgi pasuje do mydelniczki :) jedynie to nie podobają mi się ranty, szkoda że nie całe czarne :)

ET wyglada jakby bylo stworzone do tego auta :)
Obrazek
kryystian napisał(a):fele super, volk ?

Sorki tylko dragwheels dr-9 ;)
weede napisał(a):imo kiepsko to wygląda przy rozdmuchanych nadkolach...17,18 chyba min

Taa 18stki w malym roadsterze. Moze i nadkola daja rade ale wszystko inne jest temu przeciwne od ceny opon przez wagę po wyglad.

Pyton162 napisał(a):skręcaj tego gwinta bo za duże szpary miedzy błotnikiem a kołem

To ty seryjnych szpar nei widziales :P Auto poszlo o jakies 50mm w dol.

People_Hate_Me napisał(a):wiem że masz niski próg w garażu ale czy MX nie powinien jeszcze nizej usiąść? :P

Ledwo wyjezdzam z garazu. Na stan obecny mojego wjazdu to maksymalne obnizenie.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez People_Hate_Me » 18 mar 2010, 16:53

Fiveopac napisał(a):
People_Hate_Me napisał(a):wiem że masz niski próg w garażu ale czy MX nie powinien jeszcze nizej usiąść? :P

Ledwo wyjezdzam z garazu. Na stan obecny mojego wjazdu to maksymalne obnizenie.

dokładnie tak myślałem :P przerób wjazd w takim razie :D a tak pozatym wygląda naprawde fajnie :)
tylko jedno razi w oczy xD kierunkowskazy clear aż sie proszą o założenie xD
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy