Gib napisał(a):Stroicie na hamiarni czy na drodze?
Na hamowni dostrajamy zapłon na profesjonalnym czujniku spalania stukowego. Mapy paliwa piszemy na zamkniętym dla ruchu odcinku toru testowego, czyli w warunkach drogowych
Wczoraj wraz z Five'em zrobiliśmy sobie pierwszy dłuższy tuneday w obecnych setupach. RX-7 zdołaliśmy wstępnie wystroić na 0.95 bara. Pojawiły się niestety problemy spowodowane nieszczelnością układu paliwowego, które należy wyeliminować. Drugi problem dnia to niedziałający poprawnie boost controller... Mam nadzieję, że jeszcze w tym sezonie uda się wyeliminować niesprawności, wystroić na spokojnie i ujrzeć 500+ na wykresie. Pozwoliłoby to w przyszłym roku zająć się estetyką, visualem...
Moje subiektywne odczucia do przejazdów na 0,95 bara – jest sporo szybciej (pomimo problemów z ciśnieniem paliwa) w stosunku do ostatniego setupu (407 KM). Opieram je na fakcie, że w ciągu jednego przejazdu na odcinku testowym jesteśmy w stanie spokojnie zrobić dwa (wcześniej 1) logi na trzecim biegu lub jeden na biegach 3 i 4. Pierwsza opinia o Federal'ach 595RS-R również bardzo pozytywna
Kilka fotek z wczorajszego dnia:
Przy okazji, zostałem objechany przez Five'a (polecam każdemu tę metodę – działa i można głosić, że objechało się modowane RX-7 ) hehe
Fiveopac napisał(a):Przy okazji dzisiejszego strojenia okazalo sie, ze mx jezdzi tak dobrze, ze objeżdża 400+ Rx7 i to nawet dwa razy Siła! RX jakby stał w miejscu
http://www.youtube.com/watch?v=B24bXeMF47g