Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Pit » 3 paź 2011, 17:52

mx6sc napisał(a):...i tego forum <serduszka>

Eee, są lepsze (...) długa droga jeszcze przede mną...

Poniżej króciutki klip z RX'em w ruchu (i płomieniami z wydechu) złożony z ujęć autorstwa Five'a:

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 3 paź 2011, 18:47

No dobra. Na marchewki wygrałeś :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 3 paź 2011, 20:34

lukster napisał(a):No dobra. Na marchewki wygrałeś :D

Rozebrałeś mi złośliwie MX-3 przed moją gotowością bojową :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Badyl » 3 paź 2011, 20:39

0:22 aaaale ogrooomny korek od elpegie <lol>
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez lukster » 3 paź 2011, 20:40

bmw Cię dopadnę :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacol » 3 paź 2011, 22:04

miażdży suty.... pokaż cycki :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez mckoper » 3 paź 2011, 22:46

Mateusz napisał(a):Tak czysto teoretycznie, takie płomienie nie zagrażają zderzakowi?


Z czasem zderzak będzie tak wyglądał :D

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 23:22
Posty: 3955 (0/2)
Skąd: GDYNIA
Auto: Toyota Land Cruiser VZJ90

Postprzez Bandit » 3 paź 2011, 22:51

Te marchewy to czysta marnotracja paliwa :P
Z tego co pamiętam Piotrek mi kiedyś mówił, że przy silniku Felixa W. to nieuniknione :) Tylko nie pamiętam czy seria też tak ma czy tylko modzone? Dobrze mówię?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Pit » 5 paź 2011, 08:56

Mateusz napisał(a):Tak czysto teoretycznie, takie płomienie nie zagrażają zderzakowi?

Może troszeczkę :)

Mateusz napisał(a):Gratulowałem Ci już wytrwałości w dążeniu do osiągnięcia celu? Jeśli nie, to przyjmij je teraz <spoko>

Thx ;) ...takie hobby

Bandit napisał(a):... nieuniknione :) Tylko nie pamiętam czy seria też tak ma czy tylko modzone? Dobrze mówię?

W seryjnym silniku jest układ dopalania spalin oparty o pompę powietrza, który zapobiega falme'som :) No i ilość paliwa w serii a u mnie, która jest wlewana w komory na ciśnieniu, jest delikatnie różna... co nie zdąży spalić się w silniku, spala się w rozgrzanej rurze przy odpuszczeniu gazu :)

Mateusz napisał(a):Czyli jest szansa, że kiedyś bodykit ulegnie zmianie :P <jupi>

No way! Laminat gorzej się pali od ABS'u! ;) Z resztą – seria w przypadku tego auta pod żadnym względem nie wchodzi w grę :)
Ostatnio edytowano 16 gru 2011, 13:47 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mily200 » 5 paź 2011, 09:01

Na niemieckiej autostradzie :P:P:P
Całkiem miło idzie :)
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1888 (0/4)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i lodgy

Postprzez People_Hate_Me » 5 paź 2011, 11:37

Pit masz licznik wyskalowany do 180 ? :P
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 5 paź 2011, 11:40

People_Hate_Me napisał(a):Pit masz licznik wyskalowany do 180 ?

Jak na JDM przystało, of course :) Mogę również czytać prędkość z commander'a lub notebook'a.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Dawidoski » 5 paź 2011, 16:42

Dobrze widzę, że na drugim filmiku jest pod 180 na trójce? ;)
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 861 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez People_Hate_Me » 5 paź 2011, 23:16

Dawidoski napisał(a):Dobrze widzę, że na drugim filmiku jest pod 180 na trójce?

własnie dlatego pytałem jak jest wyskalowany :P
i teraz moge powiedzieć że to zapi..... :P
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez xXx » 6 paź 2011, 13:49

...odnośnie zestopniowana skrzyni biegów, w S14A na 3 biegu licznikowo dochodzi się nawet do 180km/h, długie skrzynie w Turbo są fajne bo boost ma kiedy się zbudować, ale w przypadku jazdy na codzień to niestety kiszka. 200SX do 4000 obrotów jeździ jak auto które ma 100KM...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ravo » 6 paź 2011, 18:22

coupe miało dokładnie tak samo 3 do 180
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pit » 25 paź 2011, 15:00

Mateusz napisał(a):Bardzo
Udany
Mazdowy
Projekt

<spoko>

Pozdrawiam, Mateusz.

Oj Porek, Porek ;) Co ja mam Ci napisać? ;) Że czekam sobie grzecznie kontroler sondy LC-1, który zakupiłem za oceanem? (...) Prawdopodobnie usmażyłem obecny. Podmianka samej sondy nie przyniosła oczekiwanych rezultatów. Teraz kupiłem sobie taki z wewnętrznym zegarkiem Innovate. Następny gaudż do kolekcji i trzecia sprawna sonda szerokopasmowa w garażu <lol> Za jakieś dwa tygodnie powinienem wiedzieć, czy właśnie kontroler jest problemem odczytu AFR'u skaczącego od 9 do 14 w pojedynczej komórce, który dość skutecznie nie pozwala stroić mapy paliwa od kilku miesięcy <lol> Cierpliwym trzeba być z takim hobby ;) hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacek176 » 25 paź 2011, 15:04

Jaki masz firmware w kontrolerze Innovate?
Jeśli 1.1 to najprawdopodobniej on jest przyczyną.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Pit » 25 paź 2011, 15:07

Jacek176 napisał(a):Jaki masz firmware w kontrolerze Innovate?
Jeśli 1.1 to najprawdopodobniej on jest przyczyną.

Tylko, że wcześniej działało to bezproblemowo. Kombinowaliśmy już z ustawieniami kontrolera i kalibracjami wszystkimi możliwymi. Ostatnia opcja to sam kontroler. Chyba lekko za blisko strony gorącej turbiny go umiejscowiłem :) Jak nie kontroler, będę miał nowy zestaw LC-1 do opchnięcia <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacek176 » 25 paź 2011, 15:11

Spróbuj upgradować firmware do 1.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy