Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
jacobs napisał(a):malutka napisał(a):A to jest jakiś wyścig?
Nie, ale ktoś tu rzucił takie hasło Mam nadzieję, że Wam się uda, bo może wtedy nie będę miał problemu z uzyskaniem tytułu inżyniera
Przecież to od nas nie zależy
Gib napisał(a):Strach będzie na ulicę wyjechać....B234t w dobrym stanie z wiązką i ecu kupię pilnie
jacobs napisał(a):Nie, ale ktoś tu rzucił takie hasło
ja coś w ten deseń powiedziałem, ale nie że wyścig a też to robie ponadto ja będę T a tu Kompresor
onyx napisał(a):Jak dobrze pójdzie to pod koniec tygodnia strojenie
Ulala – szybciutko! (...) Przypomnij mi, na czym będzie to postawione? Ecumaster?
Strasznie jestem ciekawy co z tego wyjdzie, więc i tempo spraw jest spore
Tak, świnka to Ecumaster.
Chciałem przy okazji podziękować Weed'owi za flansze – zaoszczędzone najmniej 2-3 dni.
Zależy jaki stopień motywacji Ci potrzebny Teraz mogę zafundować Ci większą motywację, za tydzień trochę mniejszą hehe
Tak, świnka to Ecumaster.
Chciałem przy okazji podziękować Weed'owi za flansze – zaoszczędzone najmniej 2-3 dni.
Gib napisał(a):Ustawimy się na rolkę na S8 to mnie może zmotywuje do czegoś
Zależy jaki stopień motywacji Ci potrzebny Teraz mogę zafundować Ci większą motywację, za tydzień trochę mniejszą hehe
weede napisał(a):Chyba nie doczytałem, ale dlaczego SC do 2.0 zamiast odrazu do bardziej rozwojowego 2.5?
Auto jest typowym "daily driverem", więc w miarę możliwości i zachowaniu pewnych kompromisów, chcemy by było ekonomiczne. Wszelkie mody NA w tym silniku mają słaby współczynnik koszty/przyrosty. Mały stopień sprężania, aż się prosił o doładowanie. Wykorzystując wbudowane w kompresor elektrosprzęgło będzie można jeździć z praktycznie seryjnym spalaniem a w razie potrzeby włączyć sprężarkę do akcji (będą zrobione 2 mapy – jedna z zapiętym sprzęgłem, druga bez). FS w gruncie rzeczy jest dobrą jednostką z ukrytym potencjałem. Chciałbym pokazać, że ze "słabej" w serii rzędowej czwórki Mazdy, też można wykrzesać trochę mocy i to w dodatku w pełni użytecznej. Silnik mimo małej mocy wyjściowej ma bardzo ciekawą krzywę momentu.
Zrobienie swapu byłoby teoretycznie najprostszym rozwiązaniem. Pytanie tylko czy tańszym. KL na pewno więcej by palił i zanim by się go zainstalowało trzeba by się pokusić o remont (nie mówiąc o zgromadzeniu brakujących części do swapa). Ten FS jest zdrowy, trzyma moc i nie pije oliwy. Po prawdzie, nie lubię robić tego co wszyscy – taka mała egzotyka i nietypowość też jest potrzebna
weede napisał(a):onyx napisał(a):Chciałem przy okazji podziękować Weed'owi za flansze – zaoszczędzone najmniej 2-3 dni.
onyx napisał(a):Wykorzystując wbudowane w kompresor elektrosprzęgło będzie można jeździć z praktycznie seryjnym spalaniem a w razie potrzeby włączyć sprężarkę do akcji (będą zrobione 2 mapy – jedna z zapiętym sprzęgłem, druga bez).
każdy kompresorek to ma czy wybrane?
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Loczek napisał(a):onyx napisał(a):Wykorzystując wbudowane w kompresor elektrosprzęgło będzie można jeździć z praktycznie seryjnym spalaniem a w razie potrzeby włączyć sprężarkę do akcji (będą zrobione 2 mapy – jedna z zapiętym sprzęgłem, druga bez).
każdy kompresorek to ma czy wybrane?
Widziałem tylko w Eaton'ie M62
Gib napisał(a):Chcę dostać motywację od 2.0 SC o podobnej mocy, a nie od przepompowanego 2.0 T
Damy radę
onyx napisał(a):będą zrobione 2 mapy – jedna z zapiętym sprzęgłem, druga bez
wystarczy, ze założysz MAP sensor i może być jedna mapa w zaleznosci od cisnienia doladowania.
onyx napisał(a):Widziałem tylko w Eaton'ie M62
tak tylko eaton m62 i m65 ma elektrosprzeglo
Adrenaline Addiction.
weede napisał(a): onyx napisał(a):będą zrobione 2 mapy – jedna z zapiętym sprzęgłem, druga bez
wystarczy, ze założysz MAP sensor i może być jedna mapa w zaleznosci od cisnienia doladowania.
Tak proste i oczywiste, a na to nie wpadłem Zrobi się wtedy tylko przełącznik do rozpinania obwodu elektrosprzęgła i sprawa załatwiona.
dlatego T jest ciekawsze bo masz jedną mapę i jak jeździsz do 3k obrotów jezdzi jak NA powyzej zaś (przykładowy moment załączenia T) jak doładowany
Zaraz zaraz, przecież bez włączonego kompresora to będzie wolnossak czyli będzie musiał zasysać powietrze przez cały układ dolotowy? nie będzie to za dużo oporu stawiało?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość