Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97
Właśnie, wywal fmu i wsadź jakiś komputerek i wtryski z millera(conajmniej). Może za mało spalin ma do napędu.
Druga sprawa sprawdź czy blowoff nie puszcza, tzn wywal go i przejedź sie.
Druga sprawa sprawdź czy blowoff nie puszcza, tzn wywal go i przejedź sie.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Szczelnośc sprawdzona...i okazało sie ze puszcza trochę Do przepustnicy jest git, natomiast dalej ładnie syczy, nie dużo ale słychac...Ustawione 0.2bara na kompresorku
gdzies w tych okolicach. ..
Albo rury na spawach albo chinol icek nie wytrzymał bara z holseta
edit, juz wszystko szczelne ale jak było tak jest. Boost buduje się powoli jakby kompresor był...może faktycznie za duża pojeność kolektora wydechowego
Po tygodniu smigania KFT wyjąlem suszarke na oględziny i takie tam sprawdzanie...
Pomimo tego ze wirnik wydechowy troszke podtarty reszta wydaje sie być zdrowa Nie ma sladu po oleju ani w dolocie ani nie widać zeby się cos saczyło w wydech
Strona gorąca dostała mały porting, zobaczymy czy cos się zmieni
before...
after...
gdzies w tych okolicach. ..
Albo rury na spawach albo chinol icek nie wytrzymał bara z holseta
edit, juz wszystko szczelne ale jak było tak jest. Boost buduje się powoli jakby kompresor był...może faktycznie za duża pojeność kolektora wydechowego
Po tygodniu smigania KFT wyjąlem suszarke na oględziny i takie tam sprawdzanie...
Pomimo tego ze wirnik wydechowy troszke podtarty reszta wydaje sie być zdrowa Nie ma sladu po oleju ani w dolocie ani nie widać zeby się cos saczyło w wydech
Strona gorąca dostała mały porting, zobaczymy czy cos się zmieni
before...
after...
Problem z doładowaniem a własciwie jego brakiem rozwiązany Zrobiłem porting strony gorącej ( mega odlewy tam były) + wydech przelotowy na dwóch tłumolach fi 60mm. Teraz bez problemu mozna uzyskać 0.4bara a jeszcze mozna skręcić WG'a
Poszarpywanie tez wyeliminowane, problemem był palec – przebicia wew
Generalnie mazda zrobiła ponad 500km z suszarką pod maską, silnik pracuje jak wczesniej cicho i równo tylko ten olej spalanko pb do 16l
Tak się toto zbiera na fmu + boost dochodzacy w peaku pod 0.5bara
Sprzęgiełko powoli się konczy
Poszarpywanie tez wyeliminowane, problemem był palec – przebicia wew
Generalnie mazda zrobiła ponad 500km z suszarką pod maską, silnik pracuje jak wczesniej cicho i równo tylko ten olej spalanko pb do 16l
Tak się toto zbiera na fmu + boost dochodzacy w peaku pod 0.5bara
Sprzęgiełko powoli się konczy
no zbiera sie nie powiem ze nie:) ale pb tez sobie wciagnie przy takiej jezdzie do czerwonego pola:)
Ile Cie ta przyjemnosc kosztowala??
oczywiscie gratki:)
Ile Cie ta przyjemnosc kosztowala??
oczywiscie gratki:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No gratki gratki ładnie sie zbiera:D
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Dlaczego nie pociągnąłeś do 200? Filmik byłby ciekawszy
A sprzęgło chyba faktycznie się ślizga.
Co do ciągnięcia do czerwonego... nie po to montuje się turbo żeby jeździć jak emeryt dieslem
A sprzęgło chyba faktycznie się ślizga.
Co do ciągnięcia do czerwonego... nie po to montuje się turbo żeby jeździć jak emeryt dieslem
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Dlaczego nie pociągnąłeś do 200?
bo skończył sie pas testowy
Co do sprzęgiełka, mam w domu w bdb stanie od KL'a i jak znajdę wolny czas to podmienię razem ze skrzynką bo obecna zgrzyta a moja ori w super stanie
Na przyszły sezon wleci kl , wtryski z milli sterowane juz na elektornice, takie sa palny ...zimowe wieczory dłuugie więc mozna dłubac
koszta, hmmm do tej pory bez silnika KL, wtrysków i korb jakies ~ 4k a moze i więcej, nie wszystko się pamięta
Małe uaktualnienie tematu bo nazbierało sie trochę gratów
wtryski
do KL'a jakieś szpeje
zregenerowane korby z milleniS, proste, nowe tulejki i naprawione stopki
Wał wypolerowany, w nominale
głowiczki splanowane
i to by było na tyle
Brakuje jeszcze sprzęgiełka i sam nie wiem czy zastosować ori docisk KL + nabicie okładziny czy może zainewstowac w jakiś komplecik temat do przemyslenia
obecne ślizga juz mocno po kilku mocniejszych depnięciach
wtryski
do KL'a jakieś szpeje
zregenerowane korby z milleniS, proste, nowe tulejki i naprawione stopki
Wał wypolerowany, w nominale
głowiczki splanowane
i to by było na tyle
Brakuje jeszcze sprzęgiełka i sam nie wiem czy zastosować ori docisk KL + nabicie okładziny czy może zainewstowac w jakiś komplecik temat do przemyslenia
obecne ślizga juz mocno po kilku mocniejszych depnięciach
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
dokładnie jak Patryk napisał...
Wyslałem wal zeby fachmani sprawdzili w jakim jest stanie i okazało się ze jest prosty i trzyma wymiary więc zrobili polerkę i mycie
BTW
mial ktoś do czynienia z takim zestawem
http://www.dabtuner.pl/AFR_air_fuel_ratio_SM_Peak_BOSCH_49-120.html
czy może lepszy taki
http://allegro.pl/innovate-db-blue-i-db-red-lc-1-i2862381857.html
Wyslałem wal zeby fachmani sprawdzili w jakim jest stanie i okazało się ze jest prosty i trzyma wymiary więc zrobili polerkę i mycie
BTW
mial ktoś do czynienia z takim zestawem
http://www.dabtuner.pl/AFR_air_fuel_ratio_SM_Peak_BOSCH_49-120.html
czy może lepszy taki
http://allegro.pl/innovate-db-blue-i-db-red-lc-1-i2862381857.html
Polerowanie miałem na myśli. Swoją drogą to pic na wodę, jak wał jest nominalny i nie ma rys to zbędne działanie.
Co do sondy to działanie jej jest spoko, ale w codziennym użytkowaniu lepiej mieć taki wskaźnik, który oprócz cyfrowego wskazania AFR, ma także wyraźnie pokazane zakresy: reach, stoich, lean (np. kolorowymi diodami – AEM UEGO i Innovate MTX-L coś takiego mają). Podczas jazdy nie będziesz wpatrywał się we wskaźnik, zazwyczaj rzuca się na niego okiem.
Co do sondy to działanie jej jest spoko, ale w codziennym użytkowaniu lepiej mieć taki wskaźnik, który oprócz cyfrowego wskazania AFR, ma także wyraźnie pokazane zakresy: reach, stoich, lean (np. kolorowymi diodami – AEM UEGO i Innovate MTX-L coś takiego mają). Podczas jazdy nie będziesz wpatrywał się we wskaźnik, zazwyczaj rzuca się na niego okiem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości