Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez trzydziech » 17 gru 2012, 10:37

Capazo napisał(a):DET3

DET 3 już na pewno nie będzie <diabełek>
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez onyx » 17 gru 2012, 10:44

trzydziech napisał(a):DET 3 już na pewno nie będzie <diabełek>


Właśnie dlatego się zastanawiam :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 17 gru 2012, 11:22

To wszystko wina Fiva! :D

Będzie stand-alone Megasquirt MSII
Obrazek

We want to take absolutely all the hassle out of setting up a standalone on your Mazda with the K series V6 engine. Because of this, we came up with this Plug and Play ECU that is much more powerful than your stock ECU and that can be installed or removed in minutes without having to touch your OEM wiring. This ECU completely replaces the stock one and it gives you limitless modification support capabilities whether you're running a forced induction setup or normally aspirated.

Mazda V6 vehicle specific features include:

– Full control of fueling and ignition timing for any type of injectors used
– Full control of both VRIS stages including onset RPM and duration
– Control over both cooling fans (important for turbo vehicles)
– Pre-wired launch/flat shift control that you can set and enable as desired
– Pre-installed boost control solenoid driver
– Full air conditioning functionality kept
– Electronic idle air control
– Fuel pump control
– Your dash gauges and lights work as they do stock
– No splicing, cutting, soldering or touching of your OEM wiring harness
– Base/start-up map for your K8 V6

Based on the MSII processor, our ECU has an injection pulse width resolution of 0.001ms and our PNP unit comes standard with many other built in features so that you can easily add peripherals to the system without having to solder components inside the classic Megasquirt case.

Technical Standard Features of every Stratified MSPNP ECU kit:

– Fully programmable MSII ECU based on Microsquirt technology
– 2 injector drivers
– Up to 4 logic level ignition drivers
– PWM idle air controller
– Fuel pump control
– Professionally assembled and tested ECU ready to be installed in your vehicle
– Installed 2.5 bar MAP sensor (upgradable to 3 bar and 4 bar)
– 3 protected low side relay drivers (fan drivers, solenoid drivers, VICS)
– 1 protected boost control solenoid driver (for adding a boost control solenoid)
– 2 digital switch inputs (launch control, flat foot shifting, map switching)
– 3 expansion slots for Expander Boards (we plan on releasing knock sensors, additional injector drivers, spark drivers, and other useful circuits to add to our units in the future)
– Proto area
– Intelligent input/output removable jumper configuration that allows solder-free addition of external sensors and actuators (Wideband, IAT, CLT, etc)
– DB9 (serial) tuning cable connection
– External 12V connection for flashing the unit outside the vehicle
– Tachometer output
– Knock sensor input
– CAN network connection
– Extruded aluminum case
– 5 feet of vacuum hose
– One on one support until your vehicle starts and idles
– Warranty against manufacturing defects for 3 months from purchase


W styczniu powinienem się dogadać co do wysyłki i działamy.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 17 gru 2012, 11:32

[tiiit] :) A możesz podesłać linka jakiegoś?
Podoba mi się zwłaszcza ten fragment:

weede napisał(a):can be installed or removed in minutes without having to touch your OEM wiring
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 17 gru 2012, 11:38

http://stratifiedauto.com/

feedback mają całkiem dobry :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 17 gru 2012, 11:47

Tylko jest jedna mała róznica :( Jak ma się kompa mitsubishi (2 wtyczki) to nie bedzie pasować od razu – chyba, że zbuduję się adapter z 2 wtyczek. Jak masz kompa denso (3 wtyczki) to będzie p&p.
Zaplecze porządne <spoko> Adres znalazłem ;) na obrazku MS'a przecież była nazwa <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 17 gru 2012, 12:08

Z tego co wiem, wszystkie ECU od K8-KL są denso 3wtyczkowe Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 17 gru 2012, 12:51

Ja tu miałem na myśli FS'a :P

" If your OEM harness has only 2 of the plugs, it is still fully compatible with this unit." To stwierdzenie nie jest prawdziwe w tym przypadku. W przypadku kompów do FS'a 3-wtyczkowe mają zupełnie inne rozłożenie pinów niż 2-wtyczkowe. Dobra koniec OT – to w końcu temat o Twoim aucie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 17 gru 2012, 19:43

Jeszcze apropo kółeczka i łozyska do eatona, proper i stelmi mnie poraz kolejny zadziwili :)

Obrazek

Łożysko jest takie jak ori, blokowane zegerami – nie widziałem nawet w usa lepiej zrobionych aftermarketowych kółeczek :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 17 gru 2012, 19:46

Praktycznie jak nasze <spoko> W Polsce nie takie rzeczy się robi <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez grzegorzjubymx6 » 17 gru 2012, 20:33

onyx napisał(a):Praktycznie jak nasze <spoko> W Polsce nie takie rzeczy się robi <oczko>


Dokładnie <spoko>
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez xXx » 18 gru 2012, 12:06

Weede, dobrze ze idziesz w S/A....




ECU od K-Series wszystkie sa trzywtyczkowe, jednak w kilku przypadkach pinologia jest zupelnia inna co moze doprowadzic do uszkodzenia sterownika...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez STELMI » 18 gru 2012, 18:43

weede napisał(a):Jeszcze apropo kółeczka i łozyska do eatona, proper i stelmi mnie poraz kolejny zadziwili :)
...
Łożysko jest takie jak ori, blokowane zegerami – nie widziałem nawet w usa lepiej zrobionych aftermarketowych kółeczek :)


Sprawdzałeś już jak wieloklin pasuje na wałek kompresora?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2007, 18:15
Posty: 64
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Diesel z gazem

Postprzez weede » 27 lut 2013, 22:08

Po 2 miesiącach czekania, w końcu jest :)

Standalone Megasquirt 2
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 27 lut 2013, 22:43

no no <czarodziej> podoba mi się <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 27 lut 2013, 22:50

Amemeliniowe ;P Ciekaw jestem wyników!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Piotr_ » 27 lut 2013, 22:57

będzie grubo zapewne ;P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez MariuS » 27 lut 2013, 23:19

czyli auto czeka tylko na strojenie?? :)

fajnie, podpinasz pod ori wtyczki i nie s*asz się z przeróbkami na płycie i podłączeniem wiązki. Bo ten MS P&P do mx-3 pasi, tak ?? Jaką monetę trzeba położyć za niego?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez weede » 27 lut 2013, 23:36

tak plug & play – ludzie z mx-3.com testowali i mówili, ze hula bez problemów. Mapy bazowe do ZE też są, więc powinno pójść gładko. Aczkolwiek nie wierze, ze pan Murphy i jego prawa nie będa grane :D
Cena 600$
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Paweł » 28 lut 2013, 06:24

weede napisał(a):Łożysko jest takie jak ori, blokowane zegerami – nie widziałem nawet w usa lepiej zrobionych aftermarketowych kółeczek :)

Wygląda elegancko!

onyx napisał(a):W Polsce nie takie rzeczy się robi

Coraz rzadziej niestety. Próbuję znaleźć w okolicy tokarza, który zrobi mi najzwyklejszą przejściówkę pod czujnik ciśnienia oleju (BSPT/BSP), to pełno jest handlarzy, ale żeby kogoś z narzędziami i podstawowymi umiejętnościami znaleźć, to niestety mi się nie udało. :|
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy