Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
fiu fiu, fajne kreski jak na seryjny 1 bar .
Różnica pomiędzy 317 a 352 wynika z zabawy zapłonami?
Mam nadzieję że uda nam się kiedyś złapać na ćwiarkę
Różnica pomiędzy 317 a 352 wynika z zabawy zapłonami?
Mam nadzieję że uda nam się kiedyś złapać na ćwiarkę
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
weede napisał(a):Jest przemesko, chociaz charakterysyka taka nietorowa
Bez problemu bym go wyprostowal ale baaardzo podoba mi sie ten silnik. Niech troche pojezdzi
tekkenfan napisał(a):fiu fiu, fajne kreski jak na seryjny 1 bar .
Różnica pomiędzy 317 a 352 wynika z zabawy zapłonami?
Mam nadzieję że uda nam się kiedyś złapać na ćwiarkę
No mam nadzieje, ze bedzie okazja Postaram sie byc na zlotach ms
Roznica miedzy jednym a drugim wynikiem to zaplon podniesiony o dokladnie 6 stopni, przy osmiu juz sie silnik robil glosny i czujnik stuku poprosil by przestac Przyrosty ok 11-14 KM na 2 stopnie.
Less roof, more fun
Kurcze, fajne te przyrosty zapłonowe.
Czymam kciuki co by tym razem dłużej pojeździło
Czymam kciuki co by tym razem dłużej pojeździło
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Proszę administratora o zablokowanie mi możliwości otwierania tego tematu, bo za każdym razem gdy to robię jakoś mi się ciężko na sercu robi, że zawsze chciałem taką mieć a nigdy nie będę miał, a Five jeszcze bardziej mnie napala na MX-5
tekkenfan napisał(a):Kurcze, fajne te przyrosty zapłonowe.
Czymam kciuki co by tym razem dłużej pojeździło
Oby
luki_92_92 napisał(a):Proszę administratora o zablokowanie mi możliwości otwierania tego tematu, bo za każdym razem gdy to robię jakoś mi się ciężko na sercu robi, że zawsze chciałem taką mieć a nigdy nie będę miał, a Five jeszcze bardziej mnie napala na MX-5
marzenia są po to , by je spełniać nigdy nie odpuszczaj poza tym to nie ferrari F40
Less roof, more fun
uuuuuuuuu. Ja to widzę tak. Ty jedziesz a ja na prawym siedzeniu ślinię się z zachwytu?
Jest męsko
Jest męsko
mlody1921 napisał(a):Jest moc, to jak poczuje stuk w lecie np. to będzie cofał zapłon ? żeby sie to nie odbiło czkawką na tlokach
Sa korekty po temperaturze wody i powietrza. Plus zapewne dorzuce do zabawy wtrysk wody Wystrojony jest zachowawczo bo zapas do prawdziwego stuku jest jeszcze spory – zapewne od 7 do 9 stopni do pekniecia tloku – moj kochany hamburger sprawdzil to na swoim 2,5
People_Hate_Me napisał(a):uuuuuuuuu. Ja to widzę tak. Ty jedziesz a ja na prawym siedzeniu ślinię się z zachwytu?
W sumei wolałbym jakas fajna laseczke ale z braku laku mozesz byc i ty
Less roof, more fun
Nie byles Ty dzisiaj przypadkiem w Pozku?migneelo mi dzisiaj podobne NC
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Fiveopac napisał(a): marzenia są po to , by je spełniać nigdy nie odpuszczaj poza tym to nie ferrari F40
Ferrari i inne supercary jakoś mnie nie kręcą. Moim marzeniem jest któraś MX-5 (najlepiej NBFL albo NC), RX-7 albo RX-8, jakiś nissan GT-R albo 350Z/370Z może supra. Jeśli miałbym możliwość dostać jakieś ferrari nie zawahałbym się ani chwili – wziąłbym tylko po to żeby sprzedać, i kupić coś made in Japan
luki_92_92 napisał(a):Fiveopac napisał(a): marzenia są po to , by je spełniać nigdy nie odpuszczaj poza tym to nie ferrari F40
Ferrari i inne supercary jakoś mnie nie kręcą. Moim marzeniem jest któraś MX-5 (najlepiej NBFL albo NC), RX-7 albo RX-8, jakiś nissan GT-R albo 350Z/370Z może supra. Jeśli miałbym możliwość dostać jakieś ferrari nie zawahałbym się ani chwili – wziąłbym tylko po to żeby sprzedać, i kupić coś made in Japan
To do listy dorzuc jeszcze NSX'a niemniej z tej calej listy modyfikowanie i utrzymanie mx-5 wychodzi chyba jednak najkorzystniej
Less roof, more fun
Wyprowadziłem Kake na spacer pozimowy na niemiecką auostrade by zmierzyc osiągi po strojeniu zapłonu:
Przed tym strojeniem pomiary wygladaly tak: 0-60 mph: 4,9 s ; 1/8m time 8,6 s ; 1/4m 13,3 s
Samo strojenie zapłonu ucieło 0,6 sek na 1/4 mili. Czas do setki nadal bez szału ale poczekam na lepsza temperaturę by opony lepiej kleiły bo jak widać na filmie cała dwójka to jeden wielki slajd
Przed tym strojeniem pomiary wygladaly tak: 0-60 mph: 4,9 s ; 1/8m time 8,6 s ; 1/4m 13,3 s
Samo strojenie zapłonu ucieło 0,6 sek na 1/4 mili. Czas do setki nadal bez szału ale poczekam na lepsza temperaturę by opony lepiej kleiły bo jak widać na filmie cała dwójka to jeden wielki slajd
Less roof, more fun
Wczoraj po południu miałem możliwości własno nożnie pomuskać pedał gazu.Pogoda i pokora przed autem nie pozwoliły mi na szaleństwa. Panie i Panowie Albert Einstein po testach tego samochodu wszystko co uznawał za pewnik wyrzucił by do kosza.To ze ten bolid przyśpiesza to jedno i to widzimy na filmie cyfry ze zdjęcia też coś mówią ale elastyczność na każdym biegu jest nieprawdopodobna. Mogę tylko życzyć właścicielowi 3lat i 100000 km spokoju.
Galaxy S....
Galaxy S....
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
łooooo no to już możesz się łapać z naprawdę mega szybkimi autami :O
nynuch76 napisał(a):Wczoraj po południu miałem możliwości własno nożnie pomuskać pedał gazu.Pogoda i pokora przed autem nie pozwoliły mi na szaleństwa. Panie i Panowie Albert Einstein po testach tego samochodu wszystko co uznawał za pewnik wyrzucił by do kosza.To ze ten bolid przyśpiesza to jedno i to widzimy na filmie cyfry ze zdjęcia też coś mówią ale elastyczność na każdym biegu jest nieprawdopodobna. Mogę tylko życzyć właścicielowi 3lat i 100000 km spokoju.
Galaxy S....
Thx, teraz Twoja kolej na pompowanie 2,5 Oj dół będziesz miał okrutny
onyx napisał(a):Cyferki zacne Nawet nie obczaiłem kiedy zrobiłeś upgrade z gtx63 na 67 – dużo większy lag? czy raczej mało odczuwalny?
Mezczyzni o lagach nie rozmawiaja przy 2,5 nie robi roznicy zadnej. Przejscie na 28->30 byloby tez nieodczuwalne jak sie kiedys turbina wylozy (odpukac) to zapewne wejdzie cos wiekszego.
mlody1921 napisał(a):A kto go lubi
Straznik miejski z fotoradarem
Less roof, more fun
kurde delikatna korekta i taka różnica, a tu jeszcze sprzyjających warunków nie ma. Genialnie to jedzie.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości