Mazda Xedos 6 CA KL-ZE '99 / MazdaFitment & DaFreakz
Od czasu mojej ostatniej aktywności na forum zmieniło się kilka rzeczy.
Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą są hamulce – na aucie są obecnie zaciski z Mazdy 3 MPS po pełnej regeneracji, polakierowane na kolor nadwozia, zamontowane na customowych adapterach. Linki od ręcznego również zostały dorobione, więc wszystko działa .
Udało mi się ponadto poprawić kilka mankamentów, który kłuły mnie w oczy – ranty felg zostały ponownie wypolerowane, doszło kilka drobnych zaprawek, miejsca po demontażu przednich chlapaczy zostały polakierowane, podobnie jak trójkąty lusterek.
Auto dostało się na Ultrace, a w ostatnim czasie przekroczyło 300kkm przebiegu.
Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą są hamulce – na aucie są obecnie zaciski z Mazdy 3 MPS po pełnej regeneracji, polakierowane na kolor nadwozia, zamontowane na customowych adapterach. Linki od ręcznego również zostały dorobione, więc wszystko działa .
Udało mi się ponadto poprawić kilka mankamentów, który kłuły mnie w oczy – ranty felg zostały ponownie wypolerowane, doszło kilka drobnych zaprawek, miejsca po demontażu przednich chlapaczy zostały polakierowane, podobnie jak trójkąty lusterek.
Auto dostało się na Ultrace, a w ostatnim czasie przekroczyło 300kkm przebiegu.
Szacun za wytrwałość. Zazdro takiego egzemplarza. Oj gdyby mój nie rdzewiał to pewnie bym się nie poddał.
Czuć
Czuć
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4284 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Jakaś niepopularna Mazda w 3:58
PS Powrót do starej tradycji i próba aktualizacji chociaż części serwisu w pierwszym poście.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości