Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
Jestem ciekaw jak to teraz brzmi poprzednio na wolnkssaku ten tłumik dawał radę a teraz z kompresorem musi być ciekawie
W piątek jesteś białą tym razem co
W piątek jesteś białą tym razem co
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
weede ogarnij pirwszy post..... foty z imageschack znikają w zastraszającym tempie Skasuj te, które już nie działają, a resztę odratuj bo szkoda tak fajngo wątku
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Brzmi tak:
Będzie trzeba troche zmodyfikować zawór DV, żeby się szerzej otwierał aby uniknąć świstania na wolnych obrotach.
jak będe miał chwile to coś ogarne. Jaki jest teraz dobry darmowy hosting zdjęć?
Będzie trzeba troche zmodyfikować zawór DV, żeby się szerzej otwierał aby uniknąć świstania na wolnych obrotach.
jarek.ZE napisał(a):weede ogarnij pirwszy post..... foty z imageschack znikają w zastraszającym tempie Skasuj te, które już nie działają, a resztę odratuj bo szkoda tak fajngo wątku
jak będe miał chwile to coś ogarne. Jaki jest teraz dobry darmowy hosting zdjęć?
Adrenaline Addiction.
Pięknie Też tak chcę
Zdjęcia wrzucaj przez opcję "załączniki", wtedy trafią na serwer MS i będą wieczne na forum. Jak będziesz miał problem to pisz PW to Ci wytłumaczę
Zdjęcia wrzucaj przez opcję "załączniki", wtedy trafią na serwer MS i będą wieczne na forum. Jak będziesz miał problem to pisz PW to Ci wytłumaczę
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Pięknie Też tak chcę
Zdjęcia wrzucaj przez opcję "załączniki", wtedy trafią na serwer MS i będą wieczne na forum. Jak będziesz miał problem to pisz PW to Ci wytłumaczę
pamiętając że max zdjęcia to 2 mb
Ja polecam photobucket.com można m.in. łatwo dodawać przez przeciąganie
Czekam na film w boju
Czekam na film w boju
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
a ja polece od siebie picasse .. jak dla mnie pelen wypas filmiki, zdjecia ze smartfona ida w moment , nigdy fotki nie przepadaja , prowadze tam galerie juz 5 rok i ciagle sie ulepsza
a co do mazdy to strojonko i na hamke potem kreseczki
kibicuje
a co do mazdy to strojonko i na hamke potem kreseczki
kibicuje
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
żeby temat nie zaszedł kurzem
Prace idą bardzo powoli, bo ostatnio kompletnie nie miałem czasu. Zawór DV mimo najbardziej miękkiej sprężyny ciągle kiepsko sobie radzi z oddawaniem powietrza, więc padł pomysł na taka przepustnice podciśnieniową zamiast zaworku DV
Zasada działania jest generalnie ta sama tylko otwór kilkukrotnie większy. Auto zaczęło jako tako jeździć bo bardzo wstępnym strojeniu.
Na obecnym kółku eaton generuje 0,4 bara już przy 3k obrótów i spada do 0,2 przy około 6,5k obrotów, ale póki nie ogarne upuszczania powietrza oraz wieszającej się przepustnicy (trzyma za wysokie obroty) to na strojenie i doładowania się nie spinam. Szkoda, że już późna jesień :/
Prace idą bardzo powoli, bo ostatnio kompletnie nie miałem czasu. Zawór DV mimo najbardziej miękkiej sprężyny ciągle kiepsko sobie radzi z oddawaniem powietrza, więc padł pomysł na taka przepustnice podciśnieniową zamiast zaworku DV
Zasada działania jest generalnie ta sama tylko otwór kilkukrotnie większy. Auto zaczęło jako tako jeździć bo bardzo wstępnym strojeniu.
Na obecnym kółku eaton generuje 0,4 bara już przy 3k obrótów i spada do 0,2 przy około 6,5k obrotów, ale póki nie ogarne upuszczania powietrza oraz wieszającej się przepustnicy (trzyma za wysokie obroty) to na strojenie i doładowania się nie spinam. Szkoda, że już późna jesień :/
MIRU napisał(a):ale to jest jego max czy wina zaworu ze tak nisko laduej
nie póki co zrobiłem dosyć duże kółko na około 12000 obrotów kompresora, jak rozwiąże wszystkie problemy dam to stoczenia, żeby przy odcince było 16000 ale jak już mówiłem ten kompresor do maks mocy się nie nadaje bo jest mały – on poprawia charakterystyke w środku obrotów, czyli te które się najczęściej używa.
u jackkpl boost rosl w miare liniowo wraz z obrotami. ciekawe ze u ciebie jest inaczej. raczej spodziewalbym sie przy kompresorze 0,2 bara przy 3 tys i 0,4 bara przy 6tys.
Z M62 cięzko będzie ugrać więcej niż 240KM.
Boost może rosnąć, ale temp powietrza też będzie rosnąc na tyle ze za dużo już się nie uzyska.
Boost może rosnąć, ale temp powietrza też będzie rosnąc na tyle ze za dużo już się nie uzyska.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości