Strona 64 z 66

PostNapisane: 7 sty 2016, 22:36
przez OddajMiKase
tekkenfan napisał(a):dieta w toku, ale z nią jest trochę trudniej, bo nie wytnę nic bzykiem nie tracąc czynności życiowych hahaha


wtf????Jaka dieta???Aaaaa kumam juz dlaczego drugiego kebsa nie chciales jesc hahaha hahaha W sumie tez bym po tych zapiekankach przed pierwszym kebsem juz wiecej nie wciagnal


boris sprzeglo siada p&p a jedynie trzeba podszlifowac minimalnie dzwon w tym miejscu gdzie oporowe sie cofa,bo minimalnie brakowalo i po zlozeniu dotykalo troche na sloneczko docisku

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 13 sty 2016, 10:54
przez DARO MAZDA 323
a może jednak 323 BG 9,7 s na 1/4 mili ?
i foto pod maskę może jakiś nowy pomysł Ci przyjdzie do głowy .

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 13 sty 2016, 16:15
przez Neonixos666
dobre rozwiązanie, można zaoszczędzić na wydechu <lol>

PostNapisane: 13 sty 2016, 16:44
przez tekkenfan
No u mnie dużo dłuższy to ten wydech nie jest <lol>

DARO MAZDA 323 napisał(a):a może jednak 323 BG 9,7 s na 1/4 mili ?

pokażę Ci zaraz zdjęcie VW albo Hondy robiące 8s i co? Mam się przesiąść na te auta?

Czy może uważasz że eFką nie da rady pojechać takiego czasu :P

Zobacz jakie oni mają warunki, a co jest u nas + inna wysokość/szerokość geograficzna itp.
Na tą BeGietę natknąłem się już wcześniej, szkoda tylko że ludzie mający takie auta robią wielkie tajemnice z setupów.

Tak więc, tak jak pisałem wcześniej nie przewiduję zmiany budy. Jedyna możliwość żebym przeszedł na zwykłą BeGietę to brak dobrej budy do eFki (oczywiście pod warunkiem że gdzieś po drodze nie stracę motywacji do grzebania w BPeku) hehe
Po za tym eFka ma lepszy współczynnik Cx :P

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 13 sty 2016, 16:50
przez piwo
sluchaj. a moze warto odwrocic jakos skrzynie biegow i jechac tylem? wtedy trakcje masz [tiiit], dociazony przod. i rekordy murowane.

PostNapisane: 13 sty 2016, 17:05
przez tekkenfan
tylko wtedy trafiam do klasy RWD, ale pomysł oryginalny hahaha

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 13 sty 2016, 17:23
przez szkodnik_byd
Co by nie mowic ten maluch jest fwd

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 17 sty 2016, 19:11
przez Neonixos666
Nic tylko zrobić mocne RWD i jechać tyłem w klasie FWD <lol>

PostNapisane: 23 sty 2016, 22:25
przez tekkenfan
Nie sądziłem że ten dzień nadejdzie ale nie mam już ochoty być częścią tego klubu….. znaczy się forum (jak to Ravo mnie uświadomił, nigdy nie byłem częścią klubu bo nie miałem tabliczki „klubowicz”, a ja głupi zawsze myślałem że klub tworzą wszyscy czyli żółci, różowi, zieloni, niebiescy jak i zwykli forumowicze no ale człowiek uczy się całe życie).

Na początku chciałem usunąć mój temat, ale może komuś przydadzą się informacje które tutaj zamieściłem, tak więc niech zarząd/mod zdecyduje czy temat usunąć czy zamknąć.

Kolejnych updatów z mojej strony już nie będzie, a ja robię sobie przerwę od MS. Być może kiedyś wrócę, czas pokaże.

Wszystkim co pomagali i kibicowali w budowie projektu bardzo dziękuję i zapewniam że Astina nie umiera razem z tym tematem ;). Projekt będzie się dalej rozwijał i mam nadzieję że osiągnę cel jaki sobie założyłem i pojadę 10tke na ćwiarę.
Wszystkich pozytywnie zakręconych pozdrawiam, budujcie szybkie Mazdy (Ople, Subaru czy co tam jeszcze ;)) i mam nadzieję że do zobaczenia na jakiś zawodach.

PostNapisane: 23 sty 2016, 22:47
przez DamianoV6
Tego nie da się opisać... co się zaczyna dziać w klubie. Osoby napędzające życiem klub odchodzą. Czemu?(pyt.retoryczne) ja 3mam kciuki za tą 10 na ćwiare i miło było się spotkać w Rykach ;) sory za OT.

PostNapisane: 23 sty 2016, 22:49
przez MrShaleck
DamianoV6 napisał(a):sory za OT.


No z tym to trzeba bardzo uważać <cisza>

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 23 sty 2016, 23:29
przez Neonixos666
tekkenfan szkoda że podjąłeś taką decyzję, widocznie miałeś taką potrzebę (widziałem odpowiedni temat), wracaj jak najszybciej.

PostNapisane: 23 sty 2016, 23:50
przez Sonek
Gdzie można dalej śledzić losy Astiny?

PostNapisane: 24 sty 2016, 01:40
przez Bo_Lo
Tekken nie rób kina ;) wracaj do nas. <oczy>

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 24 sty 2016, 03:40
przez szkodnik_byd
O co kaman??

PostNapisane: 24 sty 2016, 04:11
przez Bartek1986
Starasz sie. Przyjeżdżasz na złoty z na lawecie 500km. Dzielisz sie wiedza, pokazujesz ze da sie to zrobić w warunkach 'domowych' a nie wydając dziesiątki tysięcy złotych u tunera, a w nagrodę nie możesz w wątku regionalnym pogadać ze znajomymi o czym kolwiek, oprócz miejsca i daty spotkania <lol>
No i sie Teken wku...ł. Mam nadzieje, ze mu przejdzie bo szkoda. Raz sie widzieliśmy, ale mega pozytywny gość. Dzięki jego spryskiwaczu do IC pojechałem jedyna 12 w życiu <czarodziej>

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 24 sty 2016, 05:24
przez Eklerek323f
Przykre, ale prawdziwe... mimo wszystko dalej 3mam kciuki za projekt, mistrzu <spoko>

Powodzenia!

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 24 sty 2016, 09:36
przez szkodnik_byd
Panowie to chyba coś nie tak

Jesteśmy na forum gdzie są pewne zasady i wszyscy musimy się ich trzymać i takie obrażanie się bo mi na coś nie pozwalają jest trochę dziwne

Tekken przemysł sprawę szkoda było by cie stracić

Jednak jak sam zauważysz za chwilę tu w twoim temacie zrobi się bałagan pełno OT i co było gdyby admin nie reagował??? Temat stracił by na wartości i przejrzystości i gdyby działo się to przez cały wątek to pomimo przeogromnego wkładu merytorycznego było by źle

I po to właśnie są zasady których przestrzegam czy mi się coś podoba czy nie

I tak zgodnie z zasadami admin powinien usunąć wszystko od twojego ostatniego postu i zamknąć temat ale wtedy rozgorzała by wojna Polsko polska o usuwanie i takie tam

Jak byś chciał pogadać to numer do mnie jest w podpisie śmiało dzwoń myślę że jak się pewne sprawy poruszy się w rozmowie ale telefonicznej to łatwiej jest pewne kwestie zaakceptować, zrozumieć lub zmienić

Pozdrawiam i podziwiam twój wkład w nasze forum i chciałbym aby on nadal trwał bo jak nie to fajfopacki będą miały najszybszą mazdę w klubie a to nudne

PostNapisane: 24 sty 2016, 10:17
przez Biniu
Decyzja zrozumiała. Choć wielka strata dla tego klubu.

Jak by nie było Tekkenfan po 500km z Bagietą na lawecie przyjeżdżał na zloty MS. Połowa albo i więcej zlotowiczów miała mokro w gaciach jak mogli się z nim przejechać na 1/4 i poczuć tą ogromną moc i przeciążenia. Facet prowadził chyba najciekawszy projekt Mazdy w tym klubie, chętnie dzielił się wiedzą i patentami. Prawdopodobnie najszybsza Mazda w PL, działał w swoim regionie. A na koniec gdy nie pasował mu zmiana usłyszał od typa w żółtym, że nie jest częścią naszego klubu. To czego? Ja w lewym górnym rogu tej strony widzę na niebieskim tle biały napis "KLUB MAZDASPEED".

Re: Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina

PostNapisane: 24 sty 2016, 12:05
przez deejay27
Biniu777 napisał(a):Decyzja zrozumiała. Choć wielka strata dla tego klubu.

Jak by nie było Tekkenfan po 500km z Bagietą na lawecie przyjeżdżał na zloty MS. Połowa albo i więcej zlotowiczów miała mokro w gaciach jak mogli się z nim przejechać na 1/4 i poczuć tą ogromną moc i przeciążenia. Facet prowadził chyba najciekawszy projekt Mazdy w tym klubie, chętnie dzielił się wiedzą i patentami. Prawdopodobnie najszybsza Mazda w PL, działał w swoim regionie. A na koniec gdy nie pasował mu zmiana usłyszał od typa w żółtym, że nie jest częścią naszego klubu. To czego? Ja w lewym górnym rogu tej strony widzę na niebieskim tle biały napis "KLUB MAZDASPEED".

Zgadzam się z kolegą w 100% .
Tekkenfan przemyśl, ochłoń i wracaj . Masz w tym klubie wielu przyjaciół i przede wszystkim kibiców tego kozackiego projektu. Auto robi robotę nie tylko na naszym mazdowym podwórku ,ale na zawodach ogólnopolskich. Jednak najważniejsza jest Twoja przemiła osoba , której na pewno brakowało by na zlotach MS.