Napisane: 28 gru 2011, 14:06
Dzięki chłopaki za miło opinie.
Ze mnie to żaden ścigany straszny ,więc to zagrożenie z mojej strony w klasie T to nikłe:) Doładowanie na aktualnym przełożeniu kółek to jakieś lekko półśmieszne jest, mam nadzieje na 0,6 – 0,8 bara na wiosne, bo to max jaki można z tego kompresora w tym silniku wycisnąć. Myślę że wtedy trzeba będzie jakieś wydajniejsze strzykawki założyć.
Jeśli SMT nie bedzie miało dużego kłopotu z dogadaniem sie z mapem to pewnie zostanie, jak nie to wskoczy Det3.
Ze mnie to żaden ścigany straszny ,więc to zagrożenie z mojej strony w klasie T to nikłe:) Doładowanie na aktualnym przełożeniu kółek to jakieś lekko półśmieszne jest, mam nadzieje na 0,6 – 0,8 bara na wiosne, bo to max jaki można z tego kompresora w tym silniku wycisnąć. Myślę że wtedy trzeba będzie jakieś wydajniejsze strzykawki założyć.
Jeśli SMT nie bedzie miało dużego kłopotu z dogadaniem sie z mapem to pewnie zostanie, jak nie to wskoczy Det3.