Strona 3 z 5

PostNapisane: 28 gru 2011, 14:06
przez Boris86
Dzięki chłopaki za miło opinie.
Ze mnie to żaden ścigany straszny ,więc to zagrożenie z mojej strony w klasie T to nikłe:) Doładowanie na aktualnym przełożeniu kółek to jakieś lekko półśmieszne jest, mam nadzieje na 0,6 – 0,8 bara na wiosne, bo to max jaki można z tego kompresora w tym silniku wycisnąć. Myślę że wtedy trzeba będzie jakieś wydajniejsze strzykawki założyć.
Jeśli SMT nie bedzie miało dużego kłopotu z dogadaniem sie z mapem to pewnie zostanie, jak nie to wskoczy Det3.

PostNapisane: 29 gru 2011, 19:48
przez Pit
Boris86 napisał(a):Jeśli SMT nie bedzie miało dużego kłopotu z dogadaniem sie z mapem to pewnie zostanie, jak nie to wskoczy Det3.

SMT to drewno z epoki brązu ;) Do sterowania progresją podtlenku się ewentualnie nadaje :) Będziesz chciał ładować 0.8 bar to przeskoczysz szybciutko na coś ciekawszego z normalnym logowaniem, bo strojenie auta na SMT jest po prostu męczące (znając Ciebie i wiedząc, z czego czerpiesz przyjemności – będziesz zapewne stroił auto osobiście). Szczególnie, że wtryskiwacze chcesz zmienić :) Jeszcze raz gratulacje stary! :)

PostNapisane: 31 gru 2011, 00:59
przez tekknoraver
To i ja się przyłączę do gratulacji zakupu i ogólnie projektu tak zacnej BG :D i wg mnie lakier NIE jest kontrowersyjny,jest po prostu piękny jak całe to autko :) pozdrawiam i życze owocnych prac nad strojeniem :)

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 22 lut 2012, 17:57
przez carmar
Nie ma co, robi wrażenie mazdiczka, <spoko> ,

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 22 lut 2012, 18:12
przez mlody1921
Pięknie sie prezentuje w tym kolorze i z tym body :)

juz jeździ doładowana ? czy jeszcze nie ?

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 22 lut 2012, 20:15
przez Boris86
Aktualnei siedzi w garażu i czeka jak zima sobie pójdzie, ale przed zapadnięciem w sen zimowy troche na doładowaniu pojeździła tylko na dość niskim bo wynikającym z fabrycznego koła pasowego kompresora i wału korbowego.

PostNapisane: 23 lut 2012, 18:42
przez Bart0n
Wygląda świetnie, felgi fajnie się komponują choć kolor trochę kontrowersyjny ;) jak sprawuję ci się ten akumulator Kager? Kupiłem niedawno taki w sumie nie patrząc na inne i nie wiem czy mam się bać.

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 23 lut 2012, 19:12
przez Boris86
Jestem zadowolony, mam już go 3 albo 4 rok. Działa bez zarzutu. Ale razem ze mną niby z tej samej partii kupował znajomy i po 1,5 roku zaczął narzekać, ale do tej pory na nim jeździ więc chyba źle nie jest.

PostNapisane: 29 lut 2012, 21:51
przez szkodnik_byd
bardzo ciekawy projekt ;p coraz więcej kompresorów będzie a to chyba dobrze i ciekawie bedzie

moze przyjdzie czas na podział klas – bo będzie tyle tego

osobno turbo osobno kompesor ;D

PostNapisane: 1 mar 2012, 10:01
przez Jacek176
szkodnik_byd napisał(a):osobno turbo osobno kompesor ;D

No bez przesady, takich podziałów to chyba nie ma nigdzie :D
Doładowanie to doładowanie, nie ważne turbo, kompresor czy podtlenek.

PostNapisane: 1 mar 2012, 10:56
przez onyx
Jacek176 napisał(a):
szkodnik_byd napisał(a):osobno turbo osobno kompesor ;D

No bez przesady, takich podziałów to chyba nie ma nigdzie :D
Doładowanie to doładowanie, nie ważne turbo, kompresor czy podtlenek.

<spoko>

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 1 mar 2012, 19:33
przez Gib
Mam pytanie do bardziej obeznanych, puszczenie podtlenku pokaże coś na zegarze doładowania?

PostNapisane: 1 mar 2012, 19:40
przez piwo
zalezy czy gaz jest pod cisnieniem czy nie :) no i pewnie gdzie sie rozpreza. podejrzewam ze gaz w butli jest pod jakims tam wysokim cisnieniem wiec pewnie ciut cisnienie w kolektorze moze wzrosnac. pytanie ile tego gazu wtryskujemy. w sumie pytanie co wazniejsze ze wtryskujemy podtelnek azotu czy to ze jest pod cisnieniem i sie rozpreza schladzajac mieszanke:)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nitro_(motoryzacja)

PostNapisane: 1 mar 2012, 20:58
przez onyx
Gib napisał(a):no i pewnie gdzie sie rozpreza. podejrzewam ze gaz w butli jest pod jakims tam wysokim cisnieniem wiec pewnie ciut cisnienie w kolektorze moze wzrosnac. pytanie ile tego gazu wtryskujemy. w sumie pytanie co wazniejsze ze wtryskujem

Ja nie widziałem różnicy ;)


piwo napisał(a):zalezy czy gaz jest pod cisnieniem czy nie :) no i pewnie gdzie sie rozpreza. podejrzewam ze gaz w butli jest pod jakims tam wysokim cisnieniem wiec pewnie ciut cisnienie w kolektorze moze wzrosnac. pytanie ile tego gazu wtryskujemy. w sumie pytanie co wazniejsze ze wtryskujemy podtelnek azotu czy to ze jest pod cisnieniem i sie rozpreza schladzajac mieszanke:)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nitro_(motoryzacja)


Warto przypomnieć, że sam podtlenek azotu się nie pali dopiero w połączeniu z tlenem i benzyną tworzy mieszankę wybuchową. Pozwala na wtryśnięcie znacznie większej dawki paliwa – w wyniku panującej temperatury w komorach spalania, popularny gaz rozweselający, rozpada się na azot i tlen. W tej samej ilości, powietrza i N2O, ten 2-gi ma ok 10-15% więcej tlenu – stąd tyle samo więcej paliwa można wtrysnąć. Schładzanie to efekt uboczny rozprężania się gazu :)


P.S. Jeżeli dyskusja dalej się rozwinie, to wydzielę wątek.

PostNapisane: 31 mar 2012, 01:17
przez Boris86
Obrazek

Dziś taką paczuszkę ze strzykawkami z RX8 420cc odebrałem, żeby nie szaleć mocniej z ciśnieniem na listwie i wydłużaniem czasu wtrysku.
Wg zagranicznych for miatowych powinny się sprawdzić jak ta lala w takim setupie. Na dniach testy.

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 31 mar 2012, 09:34
przez xXx
Boris.....


Czemu nie powiedziałeś Pannie Młodej? <lol> <lol> <lol>

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 31 mar 2012, 12:05
przez Boris86
Patryk,to Ty nie wiesz że o niektórych rzeczach lepiej kobietom nie mówić :D ? Nie wolisz jak jest po twojemu? <oczko>


...no i to brutalne V10

PostNapisane: 2 kwi 2012, 21:31
przez zemoj
Projekt petarda! <diabel>

Re: 323 BG GT '91 – 1,8 BP kompressor – TWR / GTR Body – Rosso Scuderia

PostNapisane: 10 kwi 2012, 01:47
przez BILON
Borysek Twoja 323 wygląda genialnie i ten kolorek, po prostu jest boski. <serduszka>

PostNapisane: 10 maja 2012, 01:51
przez Krzyż
Ile Cie wyniosły te wtryski? :)