Strona 21 z 73

PostNapisane: 31 maja 2008, 19:51
przez Pyton162
bedziesz w borsku na mega zlocie ?

PostNapisane: 31 maja 2008, 20:10
przez Lukas007
Niestety nie mogę, do połowy sierpnia jestem za granicą.

PostNapisane: 31 maja 2008, 23:47
przez MadziaForever
mega pozytyw za te spryskiwacze, gdzie to kupic? sam montowałeś?

PostNapisane: 1 cze 2008, 11:01
przez Piotrek
witam,

bardzo mile zaskoczenie. W pamięci mam Twoje posty, które czytałem za dawniejszych czasów i przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie :D Gratki

PostNapisane: 1 cze 2008, 11:16
przez Lukas007
mega pozytyw za te spryskiwacze, gdzie to kupic? sam montowałeś?


Dzięki ;) kupiłem na allegro, były dedykowane do Accord'a 93-01, a montowałem sam – pasowały idealnie.

przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie zeby Gratki


Cieszę się, że się nie zawiodłeś :] Szczerze mówiąc nigdy nie miałem takich zamiarów, ale miło mi, że efekt końcowy przypadł Ci do gustu ;)



Kilka nowych drobiazgów ;)

Alu-ramki zegarów:

Obrazek Obrazek Obrazek

PostNapisane: 5 cze 2008, 19:59
przez Lukas007
...

PostNapisane: 5 cze 2008, 22:32
przez Gib
nie żałujesz że nie kupiłeś kl-ki? bo ja tak :D przy tych modach co je robisz, ostatnio wszystko mi się podoba, to aż szkoda że tam FP siedzi.

PostNapisane: 6 cze 2008, 12:09
przez barren
a ja z niecierpliwością czekam na opis z jazdy z shortshifterem fidanzy ;)

PostNapisane: 6 cze 2008, 18:00
przez Lukas007
nie żałujesz że nie kupiłeś kl-ki?


Czyżby chodziło Ci o osiągi...


...KL ma swoje wady i zalety, ja jestem zadowolony z tego co mam :)

a ja z niecierpliwością czekam na opis z jazdy z shortshifterem fidanzy


Z powodu braku czasu – najwcześniej w przyszłym tygodniu.
.

PostNapisane: 6 cze 2008, 19:35
przez Gib
trochę o osiągi, trochę (w moim przypadku) o wyposażenie (klima + ABS + szyber + welur) bardzo o śliczny dźwięk Vki, pozostaje zużycie paliwa, w moim przypadku LPG więc tak bardzo po kieszeni nie daje. Sam się bije z myślami czy nie zacząć pakować kasy w to auto bo jest niezłym sleeperem i może sobie stać pod blokiem nikogo nie kłując w oczy a do normalnej jazdy jest super. Sam nie wiem, muszę dokładnie ocenić stan budy to będę wiedział więcej.

PostNapisane: 6 cze 2008, 20:05
przez MadziaForever
Lucas, co to za kierownica?
a co do ładowania kasy.. Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy a prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.

PostNapisane: 6 cze 2008, 20:15
przez Lukas007
Lucas, co to za kierownica?


Od MX-6, tyle, że obszyta skórą.

fajny roadster byłby z tej kasy


Kusi do MX-5, co :P

prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.


Co do pakowania kasy, zależy to w głównej mierze od preferencji właściciela. Nie opłaca się, gdy traktujesz auto przedmiotowo, gdy masz do niego sentyment...pieniądze przestają być ważne. Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim rodzaju. Przynajmniej ja to tak odbieram, mimo tego, że pod moją maską klepie zaledwie słabe 1,8 :)

Wracając jeszcze do ksenonów – tak zamontowałem przetwornice:

Obrazek Obrazek

PostNapisane: 6 cze 2008, 23:09
przez Gib
chodzi o coś innego, te auta mają swoje lata i lubią się sypnąć częściej niż jak były młode, do tego rzeczy się zużywają, mnie niedługo czeka wydech i się zastanawiam jak robić, czy po całości może nie skwasówki ale luźniejszy na przelotach z metalowym katem i pod (kiedyś) lepszy kolektor, czy dać sobie spokój wsadzić najtańszy zamiennik i zbierać kasę na V6

Addet after 1 minute:
mnie nie kusi ani MX-3 ani MX-5 jeśli już to MX-6 albo Probe mk.2

PostNapisane: 7 cze 2008, 08:46
przez Lukas007
Może i masz rację. Chociaż w mojej, nic na razie się nie psuje. Wymiana silnika to już dosyć poważna sprawa, poza tym ciężko jest znaleźć go w dobrym stanie. Na pewno dźwięk i osiągi będą lepsze od seryjnego FS'a, a przy instalacji gazowej, koszty utrzymania nie będą takie straszne. Co do wydechu, to jeżeli masz w planach wymianę silnika to zrób wydech od kolektora (nie wymieniając go), włącznie z katem i 2-ma tłumikami (ew. jednym, jeżeli chcesz, żeby było głośno), na rurach o przekroju pod V6. A jak silnik założysz, kolektory można kupić za śmieszne pieniądze w USA, chociaż w moim odczuciu mocy nie podniosą, w przeciwieństwie do wyliczonych pod daną jednostkę.

Co do MX-5 – nie miałem na myśli Ciebie, chodziło mi o MadziaForever. Każdy ma swoje plany i marzenia, ważne, aby dążyć do ich realizacji :)

PostNapisane: 7 cze 2008, 08:58
przez Gib
mówiąc o V6 mam na myśli wymianę całego samochodu (w sumie bez sensu bo gaz się zawrócił w 1/3 dopiero). Przymierzam się do wywalenia wnętrza żeby zobaczyć co i jak z madzią w sensie blacharki/wypadkowości.
oczywiście jakaś wieź z obecnie posiadanym autem jest, inaczej nie byłoby tematu.
z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.:D
EOT

PostNapisane: 7 cze 2008, 12:21
przez barren
MadziaForever napisał(a):stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy

– chodzi o to żeby realizować marzenia a nie liczyć kasę ;)

PostNapisane: 7 cze 2008, 12:51
przez Lukas007
chodzi o to żeby realizować marzenia


Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy


Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim
rodzaju.


z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.


Dobry temat do rozważań, nie ma co <lol> Ja się męczę, filmy robie, a tu cisza – tylko marzenia Wam w głowie ;)

PostNapisane: 7 cze 2008, 18:34
przez Pajko
Lukas007 napisał(a):gdy masz do niego sentyment...pieniądze przestają być ważne. Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim rodzaju. Przynajmniej ja to tak odbieram,

i tu kurde zgadzamy sie w 100...0% tyle ze ja stawiam na wyglad a nie na osiagi

PostNapisane: 7 cze 2008, 18:44
przez Lukas007
Cieszę się, że się zgadzamy. Ja staram się połączyć zadowalające osiągi z przyzwoitym wyglądem ;) Sądząc po reakcjach ludzi, którzy widzą na żywo moje auto, muszę skromnie powiedzieć, że nawet mi się udaje :]

PostNapisane: 7 cze 2008, 18:57
przez Pajko
Lukas007 napisał(a):Sądząc po reakcjach ludzi, którzy widzą na żywo moje auto, muszę skromnie powiedzieć, że nawet mi się udaje krzywy

to troche nie moj styl ale musze przyznac ze wyglada przyzwoicie :)