Strona 29 z 73

PostNapisane: 25 sty 2009, 19:33
przez oblivion
Tak wydechowy, jakoś nie dotarło do mnie że nie masz osłony ;)
Ja swoją będę malował, zastanawiam się nad kolorem, chyba na czarno.

PostNapisane: 25 sty 2009, 20:02
przez BAJ00
Super efekt i dzwięk tez ma fajny

PostNapisane: 26 sty 2009, 18:21
przez Lukas007
Super efekt i dzwięk tez ma fajny


Dzięki ;)

PostNapisane: 26 sty 2009, 18:48
przez Pyton162
na otwartym stożku ładniej by chodzil ale wiadomo ze wtedy by sie nagrzewał , sam zrezygnowałem u siebie z otwartego stożka na rzecz air-boxa i dziwek sie znacznie zepsul
silniczek masz piękny

PostNapisane: 26 sty 2009, 19:33
przez Lukas007
Dziękuję :)

Osobiście uważam, że airbox to jedyne rozsądne rozwiązanie w przypadku silników FS/FP. Filtr zamontowany blisko przepustnicy mocno się nagrzewa, a jeżeli spuścimy go na dół (gdzie ja osobiście nie widzę dla nie go miejsca) będzie się brudził. Poza tym nie wiadomo jak silnik zareagował by na "długi" dolot. Obecne rozwiązanie się sprawdza, więc nie będę tego zmieniał. Popracuje tylko nad doładowaniem dynamicznym (trzeba będzie założyć rurę 67mm zamiast 77mm, aby przepchnąć ją przez przegrodę, prostopadle do zderzaka). Dźwięk jest moim zdaniem bardzo ładny i charakterystyczny, zwłaszcza na żywo, bo na podstawie filmu ciężko to ocenić.
.

PostNapisane: 1 lut 2009, 22:38
przez Siwus
Śliczna 626. Wogóle nie widać upływu czasu na niej. Niezłe modyfikacje i dużo pracy, czasu i serca temu poświęcone, nie wspomnę już o portfelu. Naprawdę przyjemne autko. Będę częściej tu zaglądał:) pozdrawiam!

PostNapisane: 2 lut 2009, 18:53
przez Lukas007
Dziękuję za miłe słowo :)

Pozdro.

PostNapisane: 3 lut 2009, 02:56
przez barren
dawno tu nie zaglądałem ale widzę że twoja 626 dalej trzyma klasę :)

PostNapisane: 7 lut 2009, 14:17
przez Lukas007
Dzięki barren ;)

Dziś kolejny etap w porządkowaniu komory silnika. Malowanie uchwytów i ogólne czyszczenie ze smaru i konserwacji. Póki co kilka poglądowych fotek. Ogólne zdjęcia komory silnika zrobię jak już dojdzie do mnie nowy aparat, bo ten jest ... ehh :]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 7 lut 2009, 14:55
przez Gib
jakie są objawy zużycia aparatu? odczuwasz wypadanie zapłonów?

PostNapisane: 7 lut 2009, 14:59
przez Lukas007
Gibsong, o lustrzance mówiłem :]
.

PostNapisane: 7 lut 2009, 15:03
przez Gib
<lol> nie skumałem.

PostNapisane: 7 lut 2009, 15:09
przez Lukas007
Spoko, ale z zapłonowym też nie jest do końca wporządku bo wycieka z niego olej. Kiedy miałem zalany 15W50 wyciek był minimalny, teraz na rzadszym jest już trochę gorzej. Silnik nie bierze ani grama a olej ucieka, wstyd. Nie jest to jednak wyciek spod simeringu na wałku (od strony silnika) tylko spod kopułki. Coś musi więc przepuszczać tam olej (bo z tego co wiem nie powinno go tam być). Da się ten aparat rozebrać i wymienić jakiś uszczelniacz, czy raczej zacząć szukać nowego w całości ??

PostNapisane: 7 lut 2009, 15:13
przez Solo
Kłaniam się,

gruuubo to wygląda, bardzo gruuubo.

PostNapisane: 7 lut 2009, 18:32
przez Pajko
Lukas007 kolejna profi robota !!

PostNapisane: 7 lut 2009, 18:52
przez Lukas007
Jeszcze jedna fotka, tym razem odmalowany, zadrutowany podpierak maski <lol>

Obrazek
...przy okazji odmalowana w kolor nadwozia śruba mocująca
Obrazek

.

PostNapisane: 7 lut 2009, 18:53
przez Iktorn92
Swietne dopieszczone GE tylko podziwiac ! Tak trzymaj piekne auto! Pzdr.

PostNapisane: 7 lut 2009, 19:25
przez Lukas007
Solo napisał(a):gruuubo to wygląda, bardzo gruuubo.


Pajko napisał(a):kolejna profi robota


Iktorn92 napisał(a):Swietne dopieszczone GE


Miło mi to słyszeć, dzięki chłopaki ;)

PostNapisane: 7 lut 2009, 19:34
przez dyszel
Nie no u ciebie hasło: Diabeł tkwi w szczegółach, sprawdza się w 100% – Brawo ;)

PostNapisane: 7 lut 2009, 19:40
przez Hugo
Fajnie, ale to co pomalowałeś na srebrno pomalowałbym na czarno.