Strona 31 z 73

PostNapisane: 11 mar 2009, 19:55
przez oblivion
Lukas007, jest super ;)

Zdjęcia z pieskiem są extra – jaka to rasa?
Wytłumienie klapy silnika miałeś seryjnie czy dokupione? Szukam i nie mogę znaleźć w dobrym stanie, chyba kupię maty i sam zrobię.
Szkoda, że nie masz obrysówek – cleary zamknęłyby całość ;)

PostNapisane: 11 mar 2009, 20:11
przez Lukas007
Dzięki oblivion ;)

Pies to owczarek kaukaski, a wytłumienie maski było seryjnie (jeżeli chcesz kupić to poszukaj na allegro GE na części- jestem pewien, że coś znajdziesz). Co do obrysówek to tak na prawdę nigdy nie widziałem ich na białym aucie. Myślę jednak, że boczne clear'y w zupełności wystarczą – po co robić choinkę :]

Obrazek

PS. Nowy olej zalany, skrzynia chodzi dużo lżej (choć na starym smarowidle tragedii nie było). Po zamontowaniu nowego aparatu zapłonowego skończył się problem szarpania na niskich obrotach podczas odpuszczania gazu (szczególnie I i II w mieście były uciążliwe). Okazało się, że stary aparat miał wyciek spod o-ring'u na wałku ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



________________
EDIT: 14.03.2009

Doładowanie dynamiczne do airbox'a...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fNVpHscKfwU&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fNVpHscKfwU&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>


FOTKI

Obrazek

Obrazek

Obrazek


________________
EDIT: 18.03.2009

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


________________
EDIT: 19.03.2009

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 21 mar 2009, 11:51
przez Lukas007
Kolejna modyfikacja. Tym razem auto doczekało się, leżącego w garażu od ponad roku, short shifter'a Fidanzy. Do jego zamocowania konieczne jest dorobienie odpowiedniej tulei, pasującej pod oryginalną śrubę. Nie będę zanudzał faktami i liczbami, ale jeżeli ktoś kiedyś będzie potrzebował jej wymiarów, niech da znać na PW. Skok lewarka jest teraz bardzo krótki, biegi wchodzą z lekkim oporem – na "kliknięcie". Jeszcze jeden duży plus takiej modyfikacji to znacznie mniejsza część lewarka, wystająca do wnętrza – gałka jest teraz ponad 5cm niżej, widać to po układzie mieszka. Ogólnie jedna z lepszych modyfikacji jakie można przeprowadzić w aucie.


ZDJĘCIA

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Seria vs. Fidanza

Obrazek


Efekt końcowy

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 21 mar 2009, 12:08
przez Siwus
pewnie się powtarzam, ale auto CUDNE, jako jedne z nielicznych bardzo mi się podoba ;) takiego porządku pod maską to u nikogo nie widziałem, gratuluję za włożoną pracę!

PostNapisane: 21 mar 2009, 12:20
przez Pajko
Lukas007 powiedz mi jedną rzecz czy do zamontowania S-S'a trzeba wyciągać skrzynię czy jest to wykonalne w normalnych przydomowych warunkach ?

PostNapisane: 21 mar 2009, 12:38
przez Lukas007
Dzięki Siwus :)

czy do zamontowania S-S'a trzeba wyciągać skrzynię czy jest to wykonalne w normalnych przydomowych warunkach ?

Jeżeli masz kanał i podstawowy zestaw narzędzi to tak. Należy odkręcić 4 nakrętki widoczne po zdjęciu całego plastikowego elementu wokół drążka (włącznie z popielniczką, aż po ręczny). Następnie wyjmujemy drążek do dołu – w całości z elementem mocującym go do karoserii (ten widoczny na zdjęciu poniżej). Później tylko wyjęcie zawleczki (ściskamy szczypcami i wyjmujemy), przełożenie gumy mocowanej między tuleją, a jabłkiem (sam korpus wokół kulki jest już fabrycznie nałożony na SS'a przez Fidanze, stary już się nie przyda). Aby nowy drążek trzymał się zaznaczonej na czerwono czarnej blachy, należy go do niej punktowo przyspawać (sam korpus wokół kulki nie ma żadnych zawleczek, które trzymały by go na miejscu).

Obrazek Obrazek

PostNapisane: 21 mar 2009, 12:57
przez Gib
Jak na fidanze i dedykowany shortshifter to spawanie troche drutem pachnie. Mogli to jakoś rozwiązać bezstresowo.

PostNapisane: 21 mar 2009, 13:05
przez Lukas007
Coś tam zalatywało jak spawali, ale zapachu druta osobiście nie wyczułem ... :]

PostNapisane: 21 mar 2009, 14:00
przez Hugo
Wspaniale wygląda ten short-shifter po montażu. Poza tym kolor auta cudowny. Chyba już gdzieś to napisałem... biały najpiękniejszy na świecie!

PostNapisane: 21 mar 2009, 18:05
przez Lukas007
Dzięki Hugo ;)


Różnica w wysokości drążka

Seria_________.____________________________________Fidanza
Obrazek

biały najpiękniejszy na świecie

Toż to oczywista oczywistość <lol>

PostNapisane: 21 mar 2009, 18:42
przez Hugo
Lukas007 napisał(a):Toż to oczywista oczywistość
hahaha Ale kierownicę masz na wypasie ;) . Szczerze, taka sobie ;)

PostNapisane: 21 mar 2009, 19:51
przez Lukas007
Masz rację, kiera jest na wypasie ;)

... do tego dobrze współgra z kolorystyką wnętrza, świetnie leży w dłoniach i według mnie wygląda o niebo lepiej od oryginalnej z GE (czy to tej z poduszką, czy też bez). Jedyna ładniejsza kiera to ta od Efini RX-7 ... ehhh <list>

PostNapisane: 21 mar 2009, 21:21
przez pawelMX6
Lukas007 napisał(a):Później tylko wyjęcie zawleczki

Ja to robiłem od razu :) Trzeba mieć tylko szczypce do wyciągania zawleczek, więc odchodzi odkręcanie całego mechanizmu :)

Pięknie jest <list>

PostNapisane: 21 mar 2009, 21:30
przez Gib
u mnie najbliższym modem chyba będzie wywalenie Multi-locka a potem może się pobawię w coś takiego ala MX-Men.

Hugo napisał(a):biały najpiękniejszy na świecie!


dzieki dzięki ;)
EOT

PostNapisane: 21 mar 2009, 21:42
przez Lukas007
pawelMX6 napisał(a):Pięknie jest


Miło mi to słyszeć, dzięki :)

Co do wspomnianej przez Ciebie metody – można i tak, pewnie nawet prościej. Całą robotę wykonał znajomy mechanik
( nie mam w domu kanału ) wyjęcie mechanizmu i złożenie całości zajęło mu ok. 30min ... ważne, że teraz jest dobrze ;)

Gibsong – wiesz, że niektóre rzeczy nawet jeśli są białe, wcale nie są fajne ?? <lol>

... tak na serio, to warto się z tym pobawić – różnica na plus jest kolosalna :)

PostNapisane: 21 mar 2009, 22:12
przez Hugo
Gibsong napisał(a):dzieki dzięki
Nie bardzo rozumiem... :|

PostNapisane: 21 mar 2009, 22:44
przez Gib
Lukas007
U mnie cały układ działa nie tak jak bym chciał, po pierwsze na drążek idą dość duże wibracje od zespołu napędowego, co powoduje brzęczenie plastików i blach. Wybierak był nie ruszany ale drążek i ten drugi pręt pozycjonujący był przeze mnie wymieniany. Nie do końca był identyczny (kupiłem go jadąc po felgi w jakimś mega szrocie po drodze) ciężko mi to było reklamować. Do tego przemiłe dziewczę połamało mi takie plastikowe kółko pod tą zawleczką i teraz drążek ma luzy co mnie wnerwia. Troche roboty tam jest.
Co do short shiftera to wiem że to działa nieźle tylko trzeba więcej siły wkładać we wrzucenie biegu, u mnie już teraz trzeba całkiem sporo.
Białe sedany RWD są fajne, uwierz mi, za 900zł to nie wiem co da więcej frajdy, nie odwiedzam tych miejsc.
Hugo
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=29867&postdays=0&postorder=asc&start=5480
środek strony, ostatnie zdjęcie.
To już koniec OT z mojej strony, aż do czasu aż pojawi się coś nowego co z przyjemnością skomentuję.

PostNapisane: 22 mar 2009, 16:32
przez Lukas007
Białe sedany RWD są fajne


... FWD także – niech tak pozostanie ;)


Niedzielna wyprawa po bułki ...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OC6mcETvwto&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OC6mcETvwto&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

PostNapisane: 22 mar 2009, 16:56
przez kryystian
konkretne modyfikacje, bardzo fajne auto !!

PostNapisane: 22 mar 2009, 16:58
przez Mev
Ładnie :D