Mazda 323F BA FE3T '95 –2.0 16v Turbo
Czemu masz białą maskę? Czarna albo w kolorze lepsza, ewentualnie carbon I co tak twój temat skacze między działami, wcześniej był w projektach, ostatnio widziałem w naszych mazdach, teraz znów projekty
MIRU napisał(a):poka foto gdzie zamontowałes IC i któredy rurki
pstrykne foto to wrzuce. Rurki idą pod lampami obok podłużnic. trochę trzeba było popodcinać wzmocnienie przednie bo się nie mieścił.
luki_92_92 napisał(a):Czemu masz białą maskę? Czarna albo w kolorze lepsza, ewentualnie carbon
jest w podkładzie dlatego biała.
luki_92_92 napisał(a): I co tak twój temat skacze między działami, wcześniej był w projektach, ostatnio widziałem w naszych mazdach, teraz znów projekty
najpierw był w dziale tuning mechaniczny ale został przeniesiony do działu nasze mazdy bo tam bardziej pasował. Ale, że projekt się rozwija to wskoczył do projektów.
Jedzie ino nie hamuje (na razie)
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Witam. Jak będziesz miał chwile to może zrobisz drobny podranik na temat swapa Z5 –> F2T i wszystko dokładnie opiszesz tak jak zrobił to lukster w how to na temat K8 –> KL-ZE ? Na pewno bardzo dużo ludzi będzie zainteresowanych taką przekładką. Probe tanie jak barszcz, a o ładną Z5 z 98r w skórach też nie trudno. Suma sumarum świetna alternatywa dla swapa 2.0 V6 na 2.5 V6..
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Tak sobie myślę co by było gdyby na podbeskidzkich spotach były dwie takie 2.2t
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
jaaco napisał(a):Tak sobie myślę co by było gdyby na podbeskidzkich spotach były dwie takie 2.2t
jak chcesz to wpadaj zrobimy przekładkę.
KoKo napisał(a):Witam. Jak będziesz miał chwile to może zrobisz drobny podranik na temat swapa Z5 –> F2T i wszystko dokładnie opiszesz tak jak zrobił to lukster w how to na temat K8 –> KL-ZE ? Na pewno bardzo dużo ludzi będzie zainteresowanych taką przekładką. Probe tanie jak barszcz, a o ładną Z5 z 98r w skórach też nie trudno. Suma sumarum świetna alternatywa dla swapa 2.0 V6 na 2.5 V6..
postaram się w wolnej chwili opisać co i jak
gratuluje takiego cacka Matheus jakbys mógl to prosze zrób liste co musiales wymienic tak ze jak oddam autko do mechanika to zeby wiedział o co chodzi i wymiana nie trwala 2 miechy pozdrawiam
-
elcapitano
elcapitano napisał(a):gratuluje takiego cacka Matheus jakbys mógl to prosze zrób liste co musiales wymienic tak ze jak oddam autko do mechanika to zeby wiedział o co chodzi i wymiana nie trwala 2 miechy pozdrawiam
Zapoznaj się z tematem. Wątpię żeby jakiś mechanik chciał się podjąć takiego swapa, a jak już to na pewno by tanio nie było.
Jest jeszcze jeden temat z takim swapem viewtopic.php?f=49&t=121963
jaaco napisał(a):Jedzie ino nie hamuje (na razie)
no to teraz może trochę lepiej zahamuje
na pierwszy ogień tarcze 312 na 4 śruby
zwrotnica z zaciskiem. zwrotnica jest z 2.0 a piasta z Z5
wszelkie próby założenia tego zacisku to zwrotnicy od Z5 skończyły się fiaskiem.
i komplet
tylko zostało dotoczyć pierścień centrujący do tarczy i wkładam do auta
chyba tylko tarcze z 323BG albo MX-3 ale to się zobaczy jak będzie działać przód
nie ma co wspolczuc.kazde heble seryjne i tak blokuja kola.wiec ze stu i przy jednokrotnym hamowaniu to opony sa ograniczeniem a nie uklad hamulcowy.z 200 do 0 pewnie sie cos zmniejszy.ale ze 100wki na pewno nie.no chyba ze kolega zalozy sliki
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
rzeźba, tarcza z audi tt bodajże, powinno wejść na 16"
Racja, ale na 1/4 nie jeżdzę tylko normalnie i najczęściej, zdaża mi się hamować więcej niż raz dziennie;)
piwo napisał(a):wiec ze stu i przy jednokrotnym hamowaniu to opony sa ograniczeniem a nie uklad hamulcowy
Racja, ale na 1/4 nie jeżdzę tylko normalnie i najczęściej, zdaża mi się hamować więcej niż raz dziennie;)
mily200 napisał(a):na 320 na bank 16 nie wejdzie wiec nic tylko przyłożyć i sprawdzić
myśle że kolega wszystko sprawdził przed zakupem
ja mam 312 i wchodzi na 17 co mnie zadowala, na 16 powinno wejść ale tego nie sprawdzałem
I hamulce na gotowo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości