Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Majki88 » 18 mar 2012, 03:05

no to musiałbyś znaleźć tą alu obudowę przed termostatem z wyjściem z jakiejś BA KF
oraz zrobić 3cie wyjście w chłodnicy podpiąć i gotowe
u mnie też tak to śmiga i jest bez problemów wymieniona obudowa z KF chłodnica KF a silnik KL
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Pit » 18 mar 2012, 08:20

Majki88 napisał(a):ale panowie zbiorniczek w BA KF jest zarówno rezerwuarem jak i odpowietrzeniem bo na górze jest korek ciśnieniowy z rurką do odpowietrzania

Zaraz, zaraz... Przecież rezerwuar musi być "po" korku ciśnieniowym...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez realski » 18 mar 2012, 08:57

nie prosciej zastosowac zbiorniczeg z grupy vag . jest to cisnieniowy uklad i rozwiazany troche inaczej brak luznego zbiorniczka na plyn chodzi o to ze w mazdach jest to rozwiazane plyn ucieka ... do niego a potem jest zasysany podcisnieniowo .. jak auto stygnie ..
w grupie vag zbiorniczek jest caly czas w obiegu plynu a napelnianie ukladu dziala raczej grawitacyjnie
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez xXx » 18 mar 2012, 14:03

Za bardzo kombinujecie, zamontuj zbiorniczek ciśnieniowy z BA KF oraz kruciec termostatu z BA KF i wtedy masz kłopot z głowy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Capazo » 18 mar 2012, 21:08

xXx napisał(a):Za bardzo kombinujecie, zamontuj zbiorniczek ciśnieniowy z BA KF oraz kruciec termostatu z BA KF i wtedy masz kłopot z głowy...


Tylko ja 3 wyjscie mam srednicy 10 mm to bede musial zrobic redukcje na 30mm bodajze, ale pytanie czy mozna tak zrobic??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez xXx » 18 mar 2012, 22:27

Można, najwazniejsze aby było najwyżej...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Majki88 » 19 mar 2012, 02:36

Obrazek

tak wygląda to w BA KF nadmiar płynu jest wylewany 3cim wyjściem z chłodnicy do zbiorniczka
w którym jest również korek ciśnieniowy którym uchodzi powietrze
kiedy stygnie powietrze jest wpuszczane przez korek, a brakująca ilość płynu spływa wężykiem do krućca 15-160A i dalej do chłodnicy

więc jak napisał xXx załóż zbiorniczek i kruciec za termostatem z KF do tego redukcja i będzie ok
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez xXx » 19 mar 2012, 13:52

No chyba nie dokońca tak jak narysowałeś Majki, bo rurka przelewowa w zbiorniczku wyrównawczym ciśnieniowym w BA KF pod korkiem połączona jest z dołem zbiorniczka ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Capazo » 25 mar 2012, 11:27

Tak czy srak dzieje sie to samo 105 stopni, a nawet gorzej 110 teraz to praca silnika;/ na wolnych obrotach. Nie wiem czy to wina moze czujnika temperatury, bo np temp oleju to 80 stopni, a jezeli jest temp plynu taka to olej tez w jakis sposob powinien sie nagrzewac do wyzszych temp na postoju. Rece opadaja <płacze> Termowlacznik wentylatora mam 97-92 stopnie a zalacza sie przy 110, to albo ktorys czujnik jest walniety, albo ori z kl-ze albo ten co kupiłem.

Przed chwila zamienilem czujnik temp. z BA KF i to samo. Pogrzebalem troche w ustawieniach deta na temat czujnikow CLT NTC i zmienilem w opcjach czujnik z BOSCH NTC M12-L jakby LOW? na BOSH NTC M12-H jakby HIGH i temp pracy silnika 92 stopnie niby wporzadku.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mlody1921 » 25 mar 2012, 14:32

Skoro termowłącznik masz 97 sie włącza schładza do 92 to widać że miałeś błędne wskazania, rozumie że między 97 włączeniem wentyla mogłeś mieć stopień, dwa przekłamania ale nie 13 :)

a co pokazywał ori wskaźnik w zegarach ? troche ponad połowe ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 25 mar 2012, 23:23

mlody1921 napisał(a):a co pokazywał ori wskaźnik w zegarach ? troche ponad połowe ?


Pokazywał ze jest idealnie nie wykraczal poza polowe
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Capazo » 8 kwi 2012, 01:34

Wrzucam pare fotek z wczorajszej wyprawy do Wro.. bylo naprade fanastycznie!! I bezpiecznie <diabełek>
x1.jpg
x2.jpg
x3.jpg
x4.jpg
x5.jpg
x6.jpg
x7.jpg


Podziekowania dla naszego fotografa :*
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 8 kwi 2012, 08:28

załóż letnie kapcie wreszcie i pomaluj ten zderzak :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez jarsoN » 8 kwi 2012, 09:14

Obrazek
LPG tankujesz Capazo <lol> ?

No zderzak przydałoby się pomalować, bo teraz to czarno-szara wdowa. Czekam na te letnie kapcie też, a jeszcze bardziej na filmiki z możliwościami tej zabójczyni oplów tigrów :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 10:36
Posty: 1040
Skąd: LU
Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92

Postprzez Capazo » 8 kwi 2012, 09:33

jarsoN napisał(a):LPG tankujesz Capazo <lol> ?

No zderzak przydałoby się pomalować, bo teraz to czarno-szara wdowa. Czekam na te letnie kapcie też, a jeszcze bardziej na filmiki z możliwościami tej zabójczyni oplów tigrów :P


Hhaha nie nie probowalem wyciagnac silencer ale nie udalo sie:P
Zderzak i lusterka juz sie maluja wiec w nastepnym tyg skladanie. Co do opon nie moge zadnych znalesc u nas na wiosce.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mlody1921 » 8 kwi 2012, 10:03

Ładna i szybka bryczka :) już było finalne strojenie już wszystko smiga jak należy?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 8 kwi 2012, 10:13

mlody1921 napisał(a):Ładna i szybka bryczka :) już było finalne strojenie już wszystko smiga jak należy?


Tak ale komp chodzi w rybie awaryjnym i nawet ruchy aparatem zaplonowym nic nie daje wiec zaplon jest pewnie mega cofniety. Moze w tym miesiacu uda sie ogarnac edisa bo 100% czesci mam. Do tego jeszcze wieksze wtryski i powinno byc ok.

Dodam jeszcze fotke mojego prezentu na urodzinki od Jurasa:p
ka.jpg


ORAZ MEGA CIEKAWOSTKA znaleziona u Pani ktorej robilismy remont inst. C.O. najnowszy gajger firmy AutoGaŁge temp cieczy z podstawka. Wersja JDM unikat!!
kaa.jpg
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Szyna » 8 kwi 2012, 16:54

To jest Gajger temp. powietrza w kabinie :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Capazo » 10 kwi 2012, 16:04

Dzisiaj bylem na hamowni obciazeniowej i wysralo 180KM z du..a od 5500 do 6500;/ skad takie czary sie biora to nie wiem. Niutona jest ok bo 241 do przyjecia. Pomiar robiony na wkladce silencer ale on raczej odpada. Caly czas mnie meczy ten zaplon i brak reakcji na zmiane polozenia aparatu;/

Madzia dzisiaj byla wazona z kolem zapasowym bez tylnej kanapy z 10l paliwa 1034 +-2KG taka dokladnosc wagi.
ww.jpg


kody bledow 25,28,29,41,46 wszystkie to elektrozawory od egr i od vrisow to wiadome. Ale dlaczego silnik nie reaguje na przekrecenia aparatu zaplonowego? I czy ECU z tyloma bledami wchodzi odrazu w tryb serwisowy "awaryjny" ??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez pawelc » 10 kwi 2012, 21:06

cholera wie co robi ecu ....,ale te wszystkie wycięte elektrozawory należało z emulować albo odpowiednio dobranymi opornikami albo przekaźnikami ,ostatecznie można je zostawić nie podłączone do podciśnień i wtedy nie wywalałoby błędów ..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy