Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
no to musiałbyś znaleźć tą alu obudowę przed termostatem z wyjściem z jakiejś BA KF
oraz zrobić 3cie wyjście w chłodnicy podpiąć i gotowe
u mnie też tak to śmiga i jest bez problemów wymieniona obudowa z KF chłodnica KF a silnik KL
oraz zrobić 3cie wyjście w chłodnicy podpiąć i gotowe
u mnie też tak to śmiga i jest bez problemów wymieniona obudowa z KF chłodnica KF a silnik KL
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Majki88 napisał(a):ale panowie zbiorniczek w BA KF jest zarówno rezerwuarem jak i odpowietrzeniem bo na górze jest korek ciśnieniowy z rurką do odpowietrzania
Zaraz, zaraz... Przecież rezerwuar musi być "po" korku ciśnieniowym...
nie prosciej zastosowac zbiorniczeg z grupy vag . jest to cisnieniowy uklad i rozwiazany troche inaczej brak luznego zbiorniczka na plyn chodzi o to ze w mazdach jest to rozwiazane plyn ucieka ... do niego a potem jest zasysany podcisnieniowo .. jak auto stygnie ..
w grupie vag zbiorniczek jest caly czas w obiegu plynu a napelnianie ukladu dziala raczej grawitacyjnie
w grupie vag zbiorniczek jest caly czas w obiegu plynu a napelnianie ukladu dziala raczej grawitacyjnie
xXx napisał(a):Za bardzo kombinujecie, zamontuj zbiorniczek ciśnieniowy z BA KF oraz kruciec termostatu z BA KF i wtedy masz kłopot z głowy...
Tylko ja 3 wyjscie mam srednicy 10 mm to bede musial zrobic redukcje na 30mm bodajze, ale pytanie czy mozna tak zrobic??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
tak wygląda to w BA KF nadmiar płynu jest wylewany 3cim wyjściem z chłodnicy do zbiorniczka
w którym jest również korek ciśnieniowy którym uchodzi powietrze
kiedy stygnie powietrze jest wpuszczane przez korek, a brakująca ilość płynu spływa wężykiem do krućca 15-160A i dalej do chłodnicy
więc jak napisał xXx załóż zbiorniczek i kruciec za termostatem z KF do tego redukcja i będzie ok
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Tak czy srak dzieje sie to samo 105 stopni, a nawet gorzej 110 teraz to praca silnika;/ na wolnych obrotach. Nie wiem czy to wina moze czujnika temperatury, bo np temp oleju to 80 stopni, a jezeli jest temp plynu taka to olej tez w jakis sposob powinien sie nagrzewac do wyzszych temp na postoju. Rece opadaja Termowlacznik wentylatora mam 97-92 stopnie a zalacza sie przy 110, to albo ktorys czujnik jest walniety, albo ori z kl-ze albo ten co kupiłem.
Przed chwila zamienilem czujnik temp. z BA KF i to samo. Pogrzebalem troche w ustawieniach deta na temat czujnikow CLT NTC i zmienilem w opcjach czujnik z BOSCH NTC M12-L jakby LOW? na BOSH NTC M12-H jakby HIGH i temp pracy silnika 92 stopnie niby wporzadku.
Przed chwila zamienilem czujnik temp. z BA KF i to samo. Pogrzebalem troche w ustawieniach deta na temat czujnikow CLT NTC i zmienilem w opcjach czujnik z BOSCH NTC M12-L jakby LOW? na BOSH NTC M12-H jakby HIGH i temp pracy silnika 92 stopnie niby wporzadku.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Skoro termowłącznik masz 97 sie włącza schładza do 92 to widać że miałeś błędne wskazania, rozumie że między 97 włączeniem wentyla mogłeś mieć stopień, dwa przekłamania ale nie 13
a co pokazywał ori wskaźnik w zegarach ? troche ponad połowe ?
a co pokazywał ori wskaźnik w zegarach ? troche ponad połowe ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):a co pokazywał ori wskaźnik w zegarach ? troche ponad połowe ?
Pokazywał ze jest idealnie nie wykraczal poza polowe
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Wrzucam pare fotek z wczorajszej wyprawy do Wro.. bylo naprade fanastycznie!! I bezpiecznie
Podziekowania dla naszego fotografa
Podziekowania dla naszego fotografa
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
jarsoN napisał(a):LPG tankujesz Capazo ?
No zderzak przydałoby się pomalować, bo teraz to czarno-szara wdowa. Czekam na te letnie kapcie też, a jeszcze bardziej na filmiki z możliwościami tej zabójczyni oplów tigrów
Hhaha nie nie probowalem wyciagnac silencer ale nie udalo sie:P
Zderzak i lusterka juz sie maluja wiec w nastepnym tyg skladanie. Co do opon nie moge zadnych znalesc u nas na wiosce.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
mlody1921 napisał(a):Ładna i szybka bryczka już było finalne strojenie już wszystko smiga jak należy?
Tak ale komp chodzi w rybie awaryjnym i nawet ruchy aparatem zaplonowym nic nie daje wiec zaplon jest pewnie mega cofniety. Moze w tym miesiacu uda sie ogarnac edisa bo 100% czesci mam. Do tego jeszcze wieksze wtryski i powinno byc ok.
Dodam jeszcze fotke mojego prezentu na urodzinki od Jurasa:p
ORAZ MEGA CIEKAWOSTKA znaleziona u Pani ktorej robilismy remont inst. C.O. najnowszy gajger firmy AutoGaŁge temp cieczy z podstawka. Wersja JDM unikat!!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Dzisiaj bylem na hamowni obciazeniowej i wysralo 180KM z du..a od 5500 do 6500;/ skad takie czary sie biora to nie wiem. Niutona jest ok bo 241 do przyjecia. Pomiar robiony na wkladce silencer ale on raczej odpada. Caly czas mnie meczy ten zaplon i brak reakcji na zmiane polozenia aparatu;/
Madzia dzisiaj byla wazona z kolem zapasowym bez tylnej kanapy z 10l paliwa 1034 +-2KG taka dokladnosc wagi.
kody bledow 25,28,29,41,46 wszystkie to elektrozawory od egr i od vrisow to wiadome. Ale dlaczego silnik nie reaguje na przekrecenia aparatu zaplonowego? I czy ECU z tyloma bledami wchodzi odrazu w tryb serwisowy "awaryjny"
Madzia dzisiaj byla wazona z kolem zapasowym bez tylnej kanapy z 10l paliwa 1034 +-2KG taka dokladnosc wagi.
kody bledow 25,28,29,41,46 wszystkie to elektrozawory od egr i od vrisow to wiadome. Ale dlaczego silnik nie reaguje na przekrecenia aparatu zaplonowego? I czy ECU z tyloma bledami wchodzi odrazu w tryb serwisowy "awaryjny"
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
cholera wie co robi ecu ....,ale te wszystkie wycięte elektrozawory należało z emulować albo odpowiednio dobranymi opornikami albo przekaźnikami ,ostatecznie można je zostawić nie podłączone do podciśnień i wtedy nie wywalałoby błędów ..
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość