Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez grzegorzjubymx6 » 18 paź 2012, 21:49

No to nic tylko każda chwile bym w garażu siedział <faja>
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Szyna » 19 paź 2012, 16:51

No to posiedzimy sobie trochę w garażu :| Mam złe nieoficjalne wieści :P Korba wyszła sobie bokiem i zrobiła dziurę w bloku <diabełek>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3349 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez tekkenfan » 19 paź 2012, 17:06

lol ładna [tiiit], może kropelką skleicie :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 19 paź 2012, 17:10

Kurde dzwonił prezes no nie fajnie nie fajnie :/ ale z tego co wiem dacie rade :) jakby co dzwonić
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Gib » 19 paź 2012, 17:24

To już nie mogła wyjść przez brok?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8941 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 19 paź 2012, 19:10

dziwne ze ten silnik z dziura w bloku i peknieta korba odpalil wczoraj.heheheh. a powaznie to mysle ze od tego pozaru zajaral sie czujnik vr i przest to zaplon ci przy duzych obrotach przestawilo i korba wyszla bokiem.
ile rpzejechales na tym silniku od remontu?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4749 (236/130)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Capazo » 19 paź 2012, 19:24

Szyna napisał(a):Korba wyszła sobie bokiem i zrobiła dziurę w bloku <diabełek>


Nawet 2 dziurki. dzisiaj wkoncu zajrzalem porzadnie pod maske no i plyndz. Prawdopodobnie.. tzn snuje taka przyczyne ze przytarlo sie cos z braku smarowania i korba zrobila sobie 2 nowe miejsca:D
Dzisiaj zaczelem juz grzebac z silnikiem. Praktycznie wszystko juz powykrecane: polosie, kable, headersy, itp. Tylko podnosnik do silnikow i dzwigac dziada. No wlasnie pytanie do Was kto ma na sprzedaz blok od 2,5 v6? Propozycje prosze pisac na PW.

Silnik od remontu max 4-5 tys. nawet mniej mi sie wydaje, wiec lipa straszna. Az boje sie go rozkrecac;/

Link do hebli na sprzedaż. Tarcze mikoda gt 284mm, zaciski po full remoncie i klocki Hawk po 100km
viewtopic.php?f=5&t=143511


Kilka fotek z dzisiejszych singielowych prac!

Lekko zmechacony wiatraczek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

na tej fotce myslalem ze jest jedna dziurka....ale nie.... mamy tego wiecej <diabełek>
Obrazek

Lekko przypieczone chrupiace kabelki
Obrazek

Warsztat pracy.. trzeba wykorzystac dobra pogode na swapa:P
Obrazek

Jedna dziurka
Obrazek

Druga dziurka
Obrazek

Dwie najsexowniejsze dziureczki pod Słoncem <glupek2>
Obrazek

Obrazek

Headersy Pacesetter
Obrazek

Aaa i na koniec, przyczyna kiszkowatych czasow na torze.... i tego calego BAM!! Jestem ciekaw kto go tam podstepnie utwierdzil. Jak widac lubi na ostro!
Obrazek
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez xXx » 19 paź 2012, 21:19

Pokonywanie szybkich łuków i brak przegród w misce skutkuje niedosmarowaniem panewki 6 cylindra, efekt widoczny na zdjęciu....



Co innego ciekawe jakie było pasowanie, korba pewnie w dolnej granicy normy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Capazo » 19 paź 2012, 22:00

xXx napisał(a):Co innego ciekawe jakie było pasowanie, korba pewnie w dolnej granicy normy.


Po full remoncie wiec mysle ze cacy bylo!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 19 paź 2012, 22:47

Jakiś miesiąc temu myślałem o zbudowaniu customowej miski z przegrodami do almery – nie występuję żaden aftermarket (w moim SR siedzi miska nie występująca w żadnym innym silniku z tej rodziny). Jednak trochę powstrzymał mój zapał ten oto przypadek:

http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=5639&st=500

Jeżeli na gratach tak poważnej firmy jak Tomei nie można polegać, to co jest pewnego...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 20 paź 2012, 00:17

onyx napisał(a):Jeżeli na gratach tak poważnej firmy jak Tomei nie można polegać, to co jest pewnego...


Ze zdjec wynika, ze jednak te zawiasy nie byly takie super. Ja mysle ze da sie to zrobic customowo lepiej. Jak narazie szukam glowy KL-G4 i za choinke znalesc nie moge;/
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mlody1921 » 20 paź 2012, 00:49

KL-G4 szły w ostatnich latach w 2,5v6 szukaj po ostatnich latach produkcji x9

Sądze że tu teoria xXx jest w 99% trafiona

Jak trafisz głowy z wałkami porządnymi to pamietaj że chętnie przyjmę wałki :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez radekkm » 20 paź 2012, 10:02

a nie wolisz kupic caly motor k-g4 ?
ma ponoc ok 4kg zlejszy wal,w polaczeniu z lekkim zamachem bedzie git,a blok tez potrzebyjesz
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez weede » 20 paź 2012, 11:08

radekkm napisał(a):a nie wolisz kupic caly motor k-g4 ?
ma ponoc ok 4kg zlejszy wal,w polaczeniu z lekkim zamachem bedzie git,a blok tez potrzebyjesz

może ktoś w skrócie napisać czym ten motor się różni od KLZE z prostym kolektorem?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez radekkm » 20 paź 2012, 13:37

The KLG4 was introduced in 1998 so needless to say you won't find a stock MX-6 or Probe with one in it.
The G4 uses an electronic coil pack system instead of a distributor cap.
The G4 uses better solid lifters as opposed to the HLA system in previous models.
The G4 uses a MAF sensor for better intake flow and more accurate readings.
The KLG4 has the lightest crank out of the three variations (I believe about 7 lbs lighter) this reduces rotating mass...its a good thing.
The G4 is OBD-II only
Most parts/upgrades for the KLDE will bolt right up to the KLG4
The power band of the G4 is shifted slightly to the right compared to the DE
As far as I can find the ECU in the G4 is un-tweakable...
The KLG4 can handle boost with stock internals best out of the three variations (according to members on the forums anyway) , that is it will be least likely to be damaged due to boost when compared to a DE or ZE with the same pressure under the same conditions...think apples to apples..

170 horse power with 163 ft/lb torque
Compression ratio of 9.5:1
84.6 mm bore, 74.2 mm stroke
Uses OBD-II
220cc Injectors
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez grzegorzjubymx6 » 20 paź 2012, 16:24

jesli szukasz bloku to moze pojedziesz po forda probe z dojczów... juz od 1200zł ;d
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 273 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez piwo » 20 paź 2012, 16:49

plus koszt paliwa, ubezpieczenia, wyrejestrowania auta i koszt juz konkretny. silniki kompletne na allegro od 500zl.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4749 (236/130)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Capazo » 20 paź 2012, 21:34

radekkm napisał(a):a nie wolisz kupic caly motor k-g4 ?
ma ponoc ok 4kg zlejszy wal,w polaczeniu z lekkim zamachem bedzie git,a blok tez potrzebyjesz


Wole, nawet juz podwidzialem wypowiedz leo na ten temat, ale nigdzie ich nie ma, to jest najgorsze. Szukam szukam i wyswietlen 0;/
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 20 paź 2012, 21:52

Przepraszam za laickie pytanie, ale w czym ten silnik siedział??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 20 paź 2012, 21:58

onyx napisał(a):Przepraszam za laickie pytanie, ale w czym ten silnik siedział??


626 KL 1998-2002
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy