626 GE FS
mega pozytyw za te spryskiwacze, gdzie to kupic? sam montowałeś?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
witam,
bardzo mile zaskoczenie. W pamięci mam Twoje posty, które czytałem za dawniejszych czasów i przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie Gratki
bardzo mile zaskoczenie. W pamięci mam Twoje posty, które czytałem za dawniejszych czasów i przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie Gratki
- Od: 12 maja 2004, 21:00
- Posty: 959
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75
mega pozytyw za te spryskiwacze, gdzie to kupic? sam montowałeś?
Dzięki kupiłem na allegro, były dedykowane do Accord'a 93-01, a montowałem sam – pasowały idealnie.
przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie zeby Gratki
Cieszę się, że się nie zawiodłeś Szczerze mówiąc nigdy nie miałem takich zamiarów, ale miło mi, że efekt końcowy przypadł Ci do gustu
Kilka nowych drobiazgów
– Alu-ramki zegarów:
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 18:03 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
a ja z niecierpliwością czekam na opis z jazdy z shortshifterem fidanzy
nie żałujesz że nie kupiłeś kl-ki?
Czyżby chodziło Ci o osiągi...
...KL ma swoje wady i zalety, ja jestem zadowolony z tego co mam
a ja z niecierpliwością czekam na opis z jazdy z shortshifterem fidanzy
Z powodu braku czasu – najwcześniej w przyszłym tygodniu.
.
Ostatnio edytowano 7 cze 2008, 09:02 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
trochę o osiągi, trochę (w moim przypadku) o wyposażenie (klima + ABS + szyber + welur) bardzo o śliczny dźwięk Vki, pozostaje zużycie paliwa, w moim przypadku LPG więc tak bardzo po kieszeni nie daje. Sam się bije z myślami czy nie zacząć pakować kasy w to auto bo jest niezłym sleeperem i może sobie stać pod blokiem nikogo nie kłując w oczy a do normalnej jazdy jest super. Sam nie wiem, muszę dokładnie ocenić stan budy to będę wiedział więcej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Lucas, co to za kierownica?
a co do ładowania kasy.. Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy a prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.
a co do ładowania kasy.. Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy a prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Lucas, co to za kierownica?
Od MX-6, tyle, że obszyta skórą.
fajny roadster byłby z tej kasy
Kusi do MX-5, co
prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.
Co do pakowania kasy, zależy to w głównej mierze od preferencji właściciela. Nie opłaca się, gdy traktujesz auto przedmiotowo, gdy masz do niego sentyment...pieniądze przestają być ważne. Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim rodzaju. Przynajmniej ja to tak odbieram, mimo tego, że pod moją maską klepie zaledwie słabe 1,8
Wracając jeszcze do ksenonów – tak zamontowałem przetwornice:
chodzi o coś innego, te auta mają swoje lata i lubią się sypnąć częściej niż jak były młode, do tego rzeczy się zużywają, mnie niedługo czeka wydech i się zastanawiam jak robić, czy po całości może nie skwasówki ale luźniejszy na przelotach z metalowym katem i pod (kiedyś) lepszy kolektor, czy dać sobie spokój wsadzić najtańszy zamiennik i zbierać kasę na V6
Addet after 1 minute:
mnie nie kusi ani MX-3 ani MX-5 jeśli już to MX-6 albo Probe mk.2
Addet after 1 minute:
mnie nie kusi ani MX-3 ani MX-5 jeśli już to MX-6 albo Probe mk.2
Stała pod ścianą prężąc kakao
Może i masz rację. Chociaż w mojej, nic na razie się nie psuje. Wymiana silnika to już dosyć poważna sprawa, poza tym ciężko jest znaleźć go w dobrym stanie. Na pewno dźwięk i osiągi będą lepsze od seryjnego FS'a, a przy instalacji gazowej, koszty utrzymania nie będą takie straszne. Co do wydechu, to jeżeli masz w planach wymianę silnika to zrób wydech od kolektora (nie wymieniając go), włącznie z katem i 2-ma tłumikami (ew. jednym, jeżeli chcesz, żeby było głośno), na rurach o przekroju pod V6. A jak silnik założysz, kolektory można kupić za śmieszne pieniądze w USA, chociaż w moim odczuciu mocy nie podniosą, w przeciwieństwie do wyliczonych pod daną jednostkę.
Co do MX-5 – nie miałem na myśli Ciebie, chodziło mi o MadziaForever. Każdy ma swoje plany i marzenia, ważne, aby dążyć do ich realizacji
Co do MX-5 – nie miałem na myśli Ciebie, chodziło mi o MadziaForever. Każdy ma swoje plany i marzenia, ważne, aby dążyć do ich realizacji
mówiąc o V6 mam na myśli wymianę całego samochodu (w sumie bez sensu bo gaz się zawrócił w 1/3 dopiero). Przymierzam się do wywalenia wnętrza żeby zobaczyć co i jak z madzią w sensie blacharki/wypadkowości.
oczywiście jakaś wieź z obecnie posiadanym autem jest, inaczej nie byłoby tematu.
z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.
EOT
oczywiście jakaś wieź z obecnie posiadanym autem jest, inaczej nie byłoby tematu.
z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.
EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
MadziaForever napisał(a):stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy
– chodzi o to żeby realizować marzenia a nie liczyć kasę
chodzi o to żeby realizować marzenia
Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy
Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim
rodzaju.
z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.
Dobry temat do rozważań, nie ma co Ja się męczę, filmy robie, a tu cisza – tylko marzenia Wam w głowie
Lukas007 napisał(a):gdy masz do niego sentyment...pieniądze przestają być ważne. Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim rodzaju. Przynajmniej ja to tak odbieram,
i tu kurde zgadzamy sie w 100...0% tyle ze ja stawiam na wyglad a nie na osiagi
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Cieszę się, że się zgadzamy. Ja staram się połączyć zadowalające osiągi z przyzwoitym wyglądem Sądząc po reakcjach ludzi, którzy widzą na żywo moje auto, muszę skromnie powiedzieć, że nawet mi się udaje
Lukas007 napisał(a):Sądząc po reakcjach ludzi, którzy widzą na żywo moje auto, muszę skromnie powiedzieć, że nawet mi się udaje krzywy
to troche nie moj styl ale musze przyznac ze wyglada przyzwoicie
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości