626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Pyton162 » 31 maja 2008, 19:51

bedziesz w borsku na mega zlocie ?
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 31 maja 2008, 20:10

Niestety nie mogę, do połowy sierpnia jestem za granicą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 31 maja 2008, 23:47

mega pozytyw za te spryskiwacze, gdzie to kupic? sam montowałeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Piotrek » 1 cze 2008, 11:01

witam,

bardzo mile zaskoczenie. W pamięci mam Twoje posty, które czytałem za dawniejszych czasów i przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie :D Gratki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2004, 21:00
Posty: 959
Skąd: Poznań
Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75

Postprzez Lukas007 » 1 cze 2008, 11:16

mega pozytyw za te spryskiwacze, gdzie to kupic? sam montowałeś?


Dzięki ;) kupiłem na allegro, były dedykowane do Accord'a 93-01, a montowałem sam – pasowały idealnie.

przekonany byłem, że zrobisz konkretną wioskę z auta z proporczykiem na lusterku włącznie.... na szczęście tak się nie stało i Twoja GE wygląda bardzo ładnie zeby Gratki


Cieszę się, że się nie zawiodłeś :] Szczerze mówiąc nigdy nie miałem takich zamiarów, ale miło mi, że efekt końcowy przypadł Ci do gustu ;)



Kilka nowych drobiazgów ;)

Alu-ramki zegarów:

Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 18:03 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 5 cze 2008, 19:59

...
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 18:04 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 5 cze 2008, 22:32

nie żałujesz że nie kupiłeś kl-ki? bo ja tak :D przy tych modach co je robisz, ostatnio wszystko mi się podoba, to aż szkoda że tam FP siedzi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez barren » 6 cze 2008, 12:09

a ja z niecierpliwością czekam na opis z jazdy z shortshifterem fidanzy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Lukas007 » 6 cze 2008, 18:00

nie żałujesz że nie kupiłeś kl-ki?


Czyżby chodziło Ci o osiągi...


...KL ma swoje wady i zalety, ja jestem zadowolony z tego co mam :)

a ja z niecierpliwością czekam na opis z jazdy z shortshifterem fidanzy


Z powodu braku czasu – najwcześniej w przyszłym tygodniu.
.
Ostatnio edytowano 7 cze 2008, 09:02 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 6 cze 2008, 19:35

trochę o osiągi, trochę (w moim przypadku) o wyposażenie (klima + ABS + szyber + welur) bardzo o śliczny dźwięk Vki, pozostaje zużycie paliwa, w moim przypadku LPG więc tak bardzo po kieszeni nie daje. Sam się bije z myślami czy nie zacząć pakować kasy w to auto bo jest niezłym sleeperem i może sobie stać pod blokiem nikogo nie kłując w oczy a do normalnej jazdy jest super. Sam nie wiem, muszę dokładnie ocenić stan budy to będę wiedział więcej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MadziaForever » 6 cze 2008, 20:05

Lucas, co to za kierownica?
a co do ładowania kasy.. Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy a prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 6 cze 2008, 20:15

Lucas, co to za kierownica?


Od MX-6, tyle, że obszyta skórą.

fajny roadster byłby z tej kasy


Kusi do MX-5, co :P

prędzej czy później pomysły się kończą, miłość ostyga i czas na przejżenie rachunków przychodzi.


Co do pakowania kasy, zależy to w głównej mierze od preferencji właściciela. Nie opłaca się, gdy traktujesz auto przedmiotowo, gdy masz do niego sentyment...pieniądze przestają być ważne. Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim rodzaju. Przynajmniej ja to tak odbieram, mimo tego, że pod moją maską klepie zaledwie słabe 1,8 :)

Wracając jeszcze do ksenonów – tak zamontowałem przetwornice:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 6 cze 2008, 23:09

chodzi o coś innego, te auta mają swoje lata i lubią się sypnąć częściej niż jak były młode, do tego rzeczy się zużywają, mnie niedługo czeka wydech i się zastanawiam jak robić, czy po całości może nie skwasówki ale luźniejszy na przelotach z metalowym katem i pod (kiedyś) lepszy kolektor, czy dać sobie spokój wsadzić najtańszy zamiennik i zbierać kasę na V6

Addet after 1 minute:
mnie nie kusi ani MX-3 ani MX-5 jeśli już to MX-6 albo Probe mk.2
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 7 cze 2008, 08:46

Może i masz rację. Chociaż w mojej, nic na razie się nie psuje. Wymiana silnika to już dosyć poważna sprawa, poza tym ciężko jest znaleźć go w dobrym stanie. Na pewno dźwięk i osiągi będą lepsze od seryjnego FS'a, a przy instalacji gazowej, koszty utrzymania nie będą takie straszne. Co do wydechu, to jeżeli masz w planach wymianę silnika to zrób wydech od kolektora (nie wymieniając go), włącznie z katem i 2-ma tłumikami (ew. jednym, jeżeli chcesz, żeby było głośno), na rurach o przekroju pod V6. A jak silnik założysz, kolektory można kupić za śmieszne pieniądze w USA, chociaż w moim odczuciu mocy nie podniosą, w przeciwieństwie do wyliczonych pod daną jednostkę.

Co do MX-5 – nie miałem na myśli Ciebie, chodziło mi o MadziaForever. Każdy ma swoje plany i marzenia, ważne, aby dążyć do ich realizacji :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 7 cze 2008, 08:58

mówiąc o V6 mam na myśli wymianę całego samochodu (w sumie bez sensu bo gaz się zawrócił w 1/3 dopiero). Przymierzam się do wywalenia wnętrza żeby zobaczyć co i jak z madzią w sensie blacharki/wypadkowości.
oczywiście jakaś wieź z obecnie posiadanym autem jest, inaczej nie byłoby tematu.
z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.:D
EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez barren » 7 cze 2008, 12:21

MadziaForever napisał(a):stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy

– chodzi o to żeby realizować marzenia a nie liczyć kasę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Lukas007 » 7 cze 2008, 12:51

chodzi o to żeby realizować marzenia


Lukasa niepobijesz, stary opamiętaj się, bo już fajny roadster byłby z tej kasy


Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim
rodzaju.


z drugiej strony przy CR 9.0 kusi soft turbo, ciekawe czy dałoby się wysterować na LPG.


Dobry temat do rozważań, nie ma co <lol> Ja się męczę, filmy robie, a tu cisza – tylko marzenia Wam w głowie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 7 cze 2008, 18:34

Lukas007 napisał(a):gdy masz do niego sentyment...pieniądze przestają być ważne. Liczy się przecież satysfakcja właściciela z posiadania auta jedynego w swoim rodzaju. Przynajmniej ja to tak odbieram,

i tu kurde zgadzamy sie w 100...0% tyle ze ja stawiam na wyglad a nie na osiagi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 7 cze 2008, 18:44

Cieszę się, że się zgadzamy. Ja staram się połączyć zadowalające osiągi z przyzwoitym wyglądem ;) Sądząc po reakcjach ludzi, którzy widzą na żywo moje auto, muszę skromnie powiedzieć, że nawet mi się udaje :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 7 cze 2008, 18:57

Lukas007 napisał(a):Sądząc po reakcjach ludzi, którzy widzą na żywo moje auto, muszę skromnie powiedzieć, że nawet mi się udaje krzywy

to troche nie moj styl ale musze przyznac ze wyglada przyzwoicie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy