626 GE FS
Lukas to była Politechnika
a my robiśmy dwie rzeczy.. Piliśmy i chodziliśmy na warsztaty.. nie mówie o testach książkowych, bo w życiu całej książki nieprzeczytałem
Widze że pieniądze niestanowią dla ciebie większego problemu, więc spoko niech se tam będzie pod maską skoro poprawia Ci humor
Cała reszta, naprawde super.
a my robiśmy dwie rzeczy.. Piliśmy i chodziliśmy na warsztaty.. nie mówie o testach książkowych, bo w życiu całej książki nieprzeczytałem
Widze że pieniądze niestanowią dla ciebie większego problemu, więc spoko niech se tam będzie pod maską skoro poprawia Ci humor
Cała reszta, naprawde super.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
chciałbym się przejechać Twoją Mazdą a potem przejechać się znowu już bez magnetyzera ale to pewnie niemożliwe, dlamnie to zwykłe placebo, nigdy tego nie stosowałem ale jakoś nie wierzę w możliwości pozytywnego działania, poza dociążeniem przodu, wrzuć je na przewody koło baku to dociążysz tył i będziesz mieć jeszcze lepiej. Jakto japońce są wrażliwe na złe paliwo tzn. na jakie? Na czym wogóle polega działanie tego modyfikatora, zwiększa liczbę węglowodorów (czy co tam się w paliwie spala).
Kup photoblockera i płytę na lusterko wsteczne, będziesz mógł śmigać bez ograniczeń.
Hamulce super.
Właściwie po co robisz szybką mazdę?
Kup photoblockera i płytę na lusterko wsteczne, będziesz mógł śmigać bez ograniczeń.
Hamulce super.
Właściwie po co robisz szybką mazdę?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Co do towaru z USA to wiekszosc ebay stuffu to niskiej jakosci shit. Same tarcze nacinane pomimo ze bardziej pyla z klockami to za duzo nie daja. Trzeba bylo pokuscic sie o wieksze tarcze za taka kase. Dodatkowa wada maloefektywnych nacinanych tarcz to to ze w rowkach rdzewieja i powoduja nieprzyjemny widok. Niewiem jak sie maja klocki ceramiczne ale miejmy nadzieje ze cena nie mowi sama za siebie. Trzeba bylo hamulce od mazdy 6 zaaplikowac i to by hamowalo
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Lukas007 napisał(a):a co Ty masz tam za mody , wydech i dolot i nic więcej , silnik seria , to co masz to zaledwie kosmetyka . Możesz smialo sie reklamować na stronach bmccda i el- teca, ze po zmianach masz tak duze przyrosty mocy i momentu . Napisz pismo do bmccda ze jak dodadzą jeszcze turbo wiatraczek z allegro to będą miel jeszcze większe przyrosty , moze i Tobie cos skapnie za ten pomysł
Brawo! Jestem pełen podziwu, cóż za trafna ironia, czapki z główa co mają napisać że magnetyzer nie działa
Jakby tak napisali to nikt by tego nie kupił i nie przekonał się czy w jego aucie coś to naprawdę daje
m,agnetyzer daje spokoj psychiczny kierowcy i poczucie bezpieczenstwa gdy go wyprzedza Jacol itp.....ze on tez taki szybki jest
- Od: 18 lip 2007, 10:26
- Posty: 1053
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323 BG GT
Wracając jeszcze do tego magnetyzera.. skoro już wydałeś na to kase (ok, twoja sprawa) pamiętaj żeby go czyścić wraz ze zmianami filtra paliwa.. Niewierze że Ci pomaga, bo testowaliśmy to na różnych silnikach, ale po dłuższym użytkowaniu z całą pewnością zaszkodzi.
Ściąga cały syf który normalnie trafia do puszki filtra (metaliczne odłamki uwalniane z dna baku podczas tankowania) i niepozwala im opaść spowrotem zatykając przewód paliwowy w miejscu działania magnesu.
Ściąga cały syf który normalnie trafia do puszki filtra (metaliczne odłamki uwalniane z dna baku podczas tankowania) i niepozwala im opaść spowrotem zatykając przewód paliwowy w miejscu działania magnesu.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Nie wierzyliście mi również wtedy, gdy pisałem, że po założeniu dolotu i wydechu mam ok. 130KM. Okazało się, że mam 129.3KM. Nie zależy mi czy mi wierzycie w działanie magnetyzera. Ja dziele się swoimi uwagami, aby pomóc innym osobom dokonac właściwego wyboru. Nie namawiam, ani nie wciskam komuś kitu. Nie wiem ilu z Was miało zamontowany w Mazdzie z podobną mocą (ze zrobionym dolotem i wydechem) ten model modyfikatora paliwa (Maksor Dynamic Fuel Reference), ale śmiem sądzic, że nie wielu. Zasada jego działania jest prosta, zmienia (porządkuje) strukturę molekularną paliwa, przez co jest łatwiej i wydajniej spalane. Jest wiele związków, które pod wpływem silnego pola magnetycznego zmieniają swoje właściwości (m.in. energetyczne). Poza tym jak magnetyzer ma się zapchac nieczystościami skoro jest zamontowany za filtrem paliwa, bezpośredio przed listwą wtryskową?
Tyle na temat magnetyzera i proszę Was o nie kontunuowanie dyskusji na jego temat, naprawdę są ciekawsze tematy. W dziale tuning jest już wątek magnetyzerów, więc jeśli chcecie się bezcelowo posprzeczac to droga wolna.
Hamulce w mojej Mazdzie są dobre i efektywne pod względem działania. Zakładając tarcze tuningowe chciałem poprawic głównie wygląd samochodu na ładniejszych felgach. Co do hamulców z Mazdy 6 to chyba zaaplikowanie ich wymagałoby założenia większych zacisków (po co zakładac większe tarcze i te same zaciaski. Poprawa hamowania jest zpowodowana większą powierzchnią klocka działającą na tarczę, a nie samą tarczą). Nie wiem gdzie można znaleźc 4 tarcze i 4 zaciski hamulcowe do Mazdy 6 za mniej niż 300USD. Mi chodziło o polepszenie wyglądu bez jakichkolwiek przeróbek mechaniccznych.
Tyle na temat magnetyzera i proszę Was o nie kontunuowanie dyskusji na jego temat, naprawdę są ciekawsze tematy. W dziale tuning jest już wątek magnetyzerów, więc jeśli chcecie się bezcelowo posprzeczac to droga wolna.
Trzeba bylo hamulce od mazdy 6 zaaplikowac i to by hamowalo
Hamulce w mojej Mazdzie są dobre i efektywne pod względem działania. Zakładając tarcze tuningowe chciałem poprawic głównie wygląd samochodu na ładniejszych felgach. Co do hamulców z Mazdy 6 to chyba zaaplikowanie ich wymagałoby założenia większych zacisków (po co zakładac większe tarcze i te same zaciaski. Poprawa hamowania jest zpowodowana większą powierzchnią klocka działającą na tarczę, a nie samą tarczą). Nie wiem gdzie można znaleźc 4 tarcze i 4 zaciski hamulcowe do Mazdy 6 za mniej niż 300USD. Mi chodziło o polepszenie wyglądu bez jakichkolwiek przeróbek mechaniccznych.
Ostatnio edytowano 8 gru 2007, 19:53 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Przecierz to nie Porshe że potrzebuje niewiadomo jak wydjnych tarcz te są naprawde luksiarskie z felami będzie git. a najwięcej pewnie mądrzą sie ci co jeżdżą na pordzewiałej seri jak ja. hej.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Przecierz to nie Porshe że potrzebuje niewiadomo jak wydjnych tarcz te są naprawde luksiarskie z felami będzie git. a najwięcej pewnie mądrzą sie ci co jeżdżą na pordzewiałej seri jak ja. hej.
Dzięki za miłe słowa, też sądze, że standardowy rozmiar tarcz jest wystarczajacy do GE. Ten sam rozmiar tarcz był przecież montowany w KL i KL-ZE. A te modele miały analogicznie 35 i 70KM więcej niż ja. Ja tylko nie mogę przeżyc, że jeszcze 4-5 miesięcy trzeba będzie na zimówkach śmigac
Lukas007 napisał(a):Hamulce w mojej Mazdzie są dobre i efektywne pod względem działania.
TO masz jakąś wyjątkową mazdę, bo wszyscy narzekają na seryjne heble.
Lukas007 napisał(a):Zasada jego działania jest prosta, zmienia (porządkuje) strukturę molekularną paliwa,
If you’re in control, you’re not going fast enough.
TO masz jakąś wyjątkową mazdę, bo wszyscy narzekają na seryjne heble.
Ja swoim nie mam nic do zażucenia. Jedynym problemem było blokowanie hamulca ręcznego w tylnym, lewym zacisku. Kupiłem nowy komlet w idealnym stanie, ale chyba Mazda przestraszyła się operacji bo ręczny nagle zaczął działac idealnie. Jest jednak prwawdą, że każdy samochód, a już Mazda w szczególności, ma duszę.
EDIT: Halogeny zamontowane fotki na stronie pierwszej.
Ostatnio edytowano 26 lut 2009, 18:07 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Lukas007 napisał(a):Halogeny zamontowane
tylko te wkrety niebardzo .....
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
- Od: 23 lis 2004, 13:14
- Posty: 900
- Skąd: Szczecin\Gorzów
- Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup
tylko te wkrety niebardzo
Przejeździłem całe miasto i nigdzie nie było śrób z nierdzewki, tylko te. Śróby które mi przysłał koleś z halogenami (ramkami i częścią która mocuje halogen do nadwozia) były o 1,5 cm za krótkie, więc narazie jest to co jest, a na lato pomyślimy. Poza tym wkręty są dokręcone ile się da, tyle, że ramka jest tak wygięta, że jedna krawędz śróby nie przylega.
Ravo, proszę i błagam, zakończ temat mocy, jak będe miał czas i chęci to się gdzieś pojawie
Ale napadało
Tak, w takiej sceneri widac jak bardzo moja Mazda jest "nie-biała"
EDIT: Wkręty zostały usunięte, ramka trzyma się na orginalnych zaczepach, a i ori śróby pasują, może za kilka dni, jak pogoda się polepszy, będzie mała aktualizacja fotek na stronie pierwszej
Ostatnio edytowano 18 gru 2007, 17:18 przez Lukas007, łącznie edytowano 3 razy
Dawno zaglądałem do tego tematu... Widze ze kolejne zmiany sie pojawily. Jak najbardziej wyszlo mazdeczce to na dobre Felgi śliczne Ciekaw jestem jak bedą wyglądac na autku...
Napewno bardzo ładnie
Pozdro.
Napewno bardzo ładnie
Pozdro.
Twoja mazda jest 92, prawda..
I atrapy grila sobie pewnie niezmieniałeś.. później po 95 były grile chromowane, więc czemu mój griljest taki dziwny?
Ps myślałeś u siebie żeby coś tam zmienić? czegoś jakby brakowało do tych halogenów.
I atrapy grila sobie pewnie niezmieniałeś.. później po 95 były grile chromowane, więc czemu mój griljest taki dziwny?
Ps myślałeś u siebie żeby coś tam zmienić? czegoś jakby brakowało do tych halogenów.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Jak najbardziej wyszlo mazdeczce to na dobre Felgi śliczne Ciekaw jestem jak bedą wyglądac na autku...
Napewno bardzo ładnie
Pozdro.
Dziękuje i również pozdrawiam
myślałeś u siebie żeby coś tam zmienić? czegoś jakby brakowało do tych halogenów
Nie myślałem i nie myśle nad zmianami zewnętrznymi, taki grill jak mam ja był dedykowany do Mazdy w tych latach produkcji i taki zostanie. Co do halogenów to jest to wyposażenie oryginalne Mazdy i jak najbardziej pasuje do całości, takie jest moje zdanie, zwłaszcza, że wkręty poszły w zapomnienie, a ramka trzyma się teraz na ori zaczepach
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości