626 GE FS
o kurka wodna.ale ladne.ale et tez widac duzo mneijsze chyba niz 35.a jak z waga?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Dzięki, mam nadzieję, że na aucie będzie wyglądać równie dobrze. Odsadzenie to 38, ale przy szerokości 8" powinno wystarczyć bez konieczności zakładania dystansów. Waga imponująca nie jest, felgi ważą 8.6kg, czyli 2kg więcej niż Kosei. Za to waga K1-TS zostanie w pełni wykorzystana na samochodzie, który i bez tuningu jest o wiele sprawniejszy niż GE. Na przyszły sezon są już wstępne plany zwiększenia mocy o ok. 20-30KM, ale tak jak pisałem wcześniej, moim priorytetem jest w tej chwili zrobienie audio.
ale zwiekszenia mocy w probe czy madzi, bo jesli w madzi to szykujesz zmiane silnika, czy turbawke? a et wyglada na znacznie miejsze
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
ale zwiekszenia mocy w probe czy madzi
Szczerze mówiąc plany są... tu i tu
jesli w madzi to szykujesz zmiane silnika, czy turbawke?
Zmianę bloku na 2.0 i dalsze mody N/A w silniku FS ...
et wyglada na znacznie miejsze
Możliwe, na feldze pisze ET38
zmiana bloku na 2.0 rozumiem ze korby tez ida od 2,0?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Cały, kompletny blok od 2.0 + tłoki od FS-ZE + wałek ssący od FS-ZE + wałek wydechowy Corksport... ale na temat przyrostów i efektów nie będę spekulował do póki nie będę miał w rękach wykresu. Nie chcę powtarzać historii z początku tego wątku ...
hm niezle to sie zapowiada.co to za walek corksportu? masz jakies dane o nim ile wiekszy wznios o ile wydluzona faza rozrzadu?ja znajac twoje mody juz widze wykres z hamowni z moca 150 + koni.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Piwo napisał(a):co to za walek corksportu
Wykonany jest na wzór, fabrycznie montowanego wałka w japońskiej wersji Mazdaspeed modelu 323/Protege (Mazda Familia)... www.corksport.com
Z perspektywy czasu i kontaktu z różnymi firmami tuningowymi mam coraz większe wrażenie, że tego kolektora nikt nie "liczył" a takie bajki o szyciu kolektora na miarę zdarzają się bardzo rzadko i jeszcze rzadziej u nas w kraju. Poza tym FS i FP mają takie same barany, więc wydechu absolutnie zmieniać nie będę. Wolał bym już przez przesunięcie odcinki iść dalej w N/A (wtryski, pompa, mocniejsze elementy rozrządu...), ale nie wiem czy jest taka operacja jest na fabrycznym kompie wykonalna...
EDIT: Nakrętki do kół zamówione... W tym tygodniu powinny pojawic się fotki z felami od EVO na aucie
EDIT: Nakrętki do kół zamówione... W tym tygodniu powinny pojawic się fotki z felami od EVO na aucie
Ostatnio edytowano 15 lis 2009, 19:45 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
kurcze tak patrze na te twoje waleczki i mysle ze moze wyjdzie ponad 150 koni.pod warunkiem ze to jakos z glowa sie wystroi.znaczy sie pod 98 paliwko i silnik bedzie krecic sie pod 7500.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
a masz juz w glowie jak to stroic bedziesz?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No cóż dla mnie to liczenie to od początku śmierdziało mocno.
Nie myślałeś o ITB, powinno dać naprawdę zdumiewające efekty tylko nie jest tanie i cholernie głośne do cywilnego auta. Dalsze pójście w NA prawdopodobnie popsuje dół, już raz próbowałeś wałka ZE i pamiętasz jakie były efekty, ale może Corksport nie będzie taki ostry. Nie głupio byłoby też wywalić hydraulikę zaworów, tylko czy to też nie byłby przerost formy nad treścią.
Nie myślałeś o ITB, powinno dać naprawdę zdumiewające efekty tylko nie jest tanie i cholernie głośne do cywilnego auta. Dalsze pójście w NA prawdopodobnie popsuje dół, już raz próbowałeś wałka ZE i pamiętasz jakie były efekty, ale może Corksport nie będzie taki ostry. Nie głupio byłoby też wywalić hydraulikę zaworów, tylko czy to też nie byłby przerost formy nad treścią.
Stała pod ścianą prężąc kakao
przestan z ta hydraulika.jacek176 kreci swoim bp pod 8 tys i jakos hydraulika daje rade.wiec nie przesadzajmy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ja próbowałem wałka ssącego od FS-ZE który ma 240* w porównaniu do fabrycznych 230* w silniku z mniejszą pojemnością, do tego z mniejszym stopniem sprężania. Jestem na 99% pewny, że przy tłokach z FS-ZE 10.6:1 nie będzie efektu słabego dołu. Poza tym zamierzam kupić także regulowane kółka rozrządu, więc kłopotu ze strojeniem być nie powinno.
Piwo... tak jak pisałem, aby móc kręcić auto do 7500rpm muszę najpierw przesunąć odcinkę. Jeżeli to zrobię, to zainwestuje także w mocniejsze talerzyki i sprężyny zaworowe. To jest jednak odległy plan, bardzo odległy. Na razie chcę tylko zmienić blok, założyć tłoki i wałki od -ZE... na razie czyli najprędzej we wrześniu przyszłego roku.
Mały VT z nudów...
vs.
Piwo... tak jak pisałem, aby móc kręcić auto do 7500rpm muszę najpierw przesunąć odcinkę. Jeżeli to zrobię, to zainwestuje także w mocniejsze talerzyki i sprężyny zaworowe. To jest jednak odległy plan, bardzo odległy. Na razie chcę tylko zmienić blok, założyć tłoki i wałki od -ZE... na razie czyli najprędzej we wrześniu przyszłego roku.
Mały VT z nudów...
vs.
ale nie zrozumielismy sie.nie chodzi mi o przesuwanie kolkiem rozrzadu w poszukiwaniu kolejnych koni.ale jak zamierzasz zmieniac mapy zaplonowe i paliwowe?twoj silnik nie ma epromu z tego co pamietam wiec musisz jakos mapy zbudowac w inny sposb.co do przesuniecia odcinki to najlepszy sposb jacka176.powiem ci ze nie raz juz z nim jezdzilem i autko na prawde jest super elastyczne.od 3 tys idzie jak burza.i jakos nie widac efektow ubocznych zmiany kwarcu.zadenych negatywow.a widzisz podniosl odcinke o te 350 chyba.nie wiem przy ilu u ciebie jest odcinka?a moze zmiana kompa z innego modelu ?jest jakis blziniaczy silnik pod wzgledem elektrycznym, ktory ma odcinke wyzej? zeby nie roznil sie osprzetem silnika?bo moze warto poszukac takiego kompa i odcinka bedzie wyzej i moze nie bedzie trzeba wiele robic, ewentualnie troche podstroic za pomoca regulaotra paliwa.
fele sie pieknie komponuja
a z innej beczki heble lepiej hamuja przy zmienionych zaciskach?czy nie czuc roznicy?
fele sie pieknie komponuja
a z innej beczki heble lepiej hamuja przy zmienionych zaciskach?czy nie czuc roznicy?
Ostatnio edytowano 15 lis 2009, 20:10 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Lukas007 Koło z evo wg Mnie ładniejsze choć bardzo podobne do Kosei i takie pewnie było Twoje założenie .
albo wywalić przód i założyć pakiet od V6
Gibsong napisał(a):i koniecznie kup te chlapacze na tył
albo wywalić przód i założyć pakiet od V6
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości