626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez seba323f » 15 lis 2009, 18:08

<list>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1234 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 18:33

o kurka wodna.ale ladne.ale et tez widac duzo mneijsze chyba niz 35.a jak z waga?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4747 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 18:57

Dzięki, mam nadzieję, że na aucie będzie wyglądać równie dobrze. Odsadzenie to 38, ale przy szerokości 8" powinno wystarczyć bez konieczności zakładania dystansów. Waga imponująca nie jest, felgi ważą 8.6kg, czyli 2kg więcej niż Kosei. Za to waga K1-TS zostanie w pełni wykorzystana na samochodzie, który i bez tuningu jest o wiele sprawniejszy niż GE. Na przyszły sezon są już wstępne plany zwiększenia mocy o ok. 20-30KM, ale tak jak pisałem wcześniej, moim priorytetem jest w tej chwili zrobienie audio.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 19:01

ale zwiekszenia mocy w probe czy madzi, bo jesli w madzi to szykujesz zmiane silnika, czy turbawke? a et wyglada na znacznie miejsze :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4747 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 19:06

ale zwiekszenia mocy w probe czy madzi

Szczerze mówiąc plany są... tu i tu :D

jesli w madzi to szykujesz zmiane silnika, czy turbawke?

Zmianę bloku na 2.0 i dalsze mody N/A w silniku FS ...

et wyglada na znacznie miejsze

Możliwe, na feldze pisze ET38 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 19:10

zmiana bloku na 2.0 rozumiem ze korby tez ida od 2,0?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4747 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 19:12

Cały, kompletny blok od 2.0 + tłoki od FS-ZE + wałek ssący od FS-ZE + wałek wydechowy Corksport... ale na temat przyrostów i efektów nie będę spekulował do póki nie będę miał w rękach wykresu. Nie chcę powtarzać historii z początku tego wątku ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 19:17

hm niezle to sie zapowiada.co to za walek corksportu? masz jakies dane o nim ile wiekszy wznios o ile wydluzona faza rozrzadu?ja znajac twoje mody juz widze wykres z hamowni z moca 150 + koni. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4747 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 19:27

Piwo napisał(a):co to za walek corksportu ??

Wykonany jest na wzór, fabrycznie montowanego wałka w japońskiej wersji Mazdaspeed modelu 323/Protege (Mazda Familia)... www.corksport.com
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 15 lis 2009, 19:30

Grubo idziesz Lukas. Tylko pamiętaj że do 2.0 musisz od nowa zrobić kolektor i wydech policzyć ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 19:41

Z perspektywy czasu i kontaktu z różnymi firmami tuningowymi mam coraz większe wrażenie, że tego kolektora nikt nie "liczył" a takie bajki o szyciu kolektora na miarę zdarzają się bardzo rzadko i jeszcze rzadziej u nas w kraju. Poza tym FS i FP mają takie same barany, więc wydechu absolutnie zmieniać nie będę. Wolał bym już przez przesunięcie odcinki iść dalej w N/A (wtryski, pompa, mocniejsze elementy rozrządu...), ale nie wiem czy jest taka operacja jest na fabrycznym kompie wykonalna... :|

EDIT: Nakrętki do kół zamówione... W tym tygodniu powinny pojawic się fotki z felami od EVO na aucie ;)
Ostatnio edytowano 15 lis 2009, 19:45 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 19:45

kurcze tak patrze na te twoje waleczki <lol> i mysle ze moze wyjdzie ponad 150 koni.pod warunkiem ze to jakos z glowa sie wystroi.znaczy sie pod 98 paliwko i silnik bedzie krecic sie pod 7500.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4747 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 19:47

Gdzie się patrzysz ?? <lol>

Piwo, po raz kolejny – będzie wykres, będziemy dyskutować :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 19:50

a masz juz w glowie jak to stroic bedziesz?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4747 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Gib » 15 lis 2009, 19:50

No cóż dla mnie to liczenie to od początku śmierdziało mocno.
Nie myślałeś o ITB, powinno dać naprawdę zdumiewające efekty tylko nie jest tanie i cholernie głośne do cywilnego auta. Dalsze pójście w NA prawdopodobnie popsuje dół, już raz próbowałeś wałka ZE i pamiętasz jakie były efekty, ale może Corksport nie będzie taki ostry. Nie głupio byłoby też wywalić hydraulikę zaworów, tylko czy to też nie byłby przerost formy nad treścią.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 19:52

przestan z ta hydraulika.jacek176 kreci swoim bp pod 8 tys i jakos hydraulika daje rade.wiec nie przesadzajmy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4747 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 15 lis 2009, 19:57

Ja próbowałem wałka ssącego od FS-ZE który ma 240* w porównaniu do fabrycznych 230* w silniku z mniejszą pojemnością, do tego z mniejszym stopniem sprężania. Jestem na 99% pewny, że przy tłokach z FS-ZE 10.6:1 nie będzie efektu słabego dołu. Poza tym zamierzam kupić także regulowane kółka rozrządu, więc kłopotu ze strojeniem być nie powinno.

Piwo... tak jak pisałem, aby móc kręcić auto do 7500rpm muszę najpierw przesunąć odcinkę. Jeżeli to zrobię, to zainwestuje także w mocniejsze talerzyki i sprężyny zaworowe. To jest jednak odległy plan, bardzo odległy. Na razie chcę tylko zmienić blok, założyć tłoki i wałki od -ZE... na razie czyli najprędzej we wrześniu przyszłego roku.

Mały VT z nudów...

Obrazek
vs.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 15 lis 2009, 20:02

i koniecznie kup te chlapacze na tył :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 15 lis 2009, 20:04

ale nie zrozumielismy sie.nie chodzi mi o przesuwanie kolkiem rozrzadu w poszukiwaniu kolejnych koni.ale jak zamierzasz zmieniac mapy zaplonowe i paliwowe?twoj silnik nie ma epromu z tego co pamietam wiec musisz jakos mapy zbudowac w inny sposb.co do przesuniecia odcinki to najlepszy sposb jacka176.powiem ci ze nie raz juz z nim jezdzilem i autko na prawde jest super elastyczne.od 3 tys idzie jak burza.i jakos nie widac efektow ubocznych zmiany kwarcu.zadenych negatywow.a widzisz podniosl odcinke o te 350 chyba.nie wiem przy ilu u ciebie jest odcinka?a moze zmiana kompa z innego modelu ?jest jakis blziniaczy silnik pod wzgledem elektrycznym, ktory ma odcinke wyzej? zeby nie roznil sie osprzetem silnika?bo moze warto poszukac takiego kompa i odcinka bedzie wyzej i moze nie bedzie trzeba wiele robic, ewentualnie troche podstroic za pomoca regulaotra paliwa.
fele sie pieknie komponuja
a z innej beczki heble lepiej hamuja przy zmienionych zaciskach?czy nie czuc roznicy?
Ostatnio edytowano 15 lis 2009, 20:10 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4747 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Pajko » 15 lis 2009, 20:09

Lukas007 Koło z evo wg Mnie ładniejsze choć bardzo podobne do Kosei i takie pewnie było Twoje założenie .
Gibsong napisał(a):i koniecznie kup te chlapacze na tył

albo wywalić przód i założyć pakiet od V6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy